Ο Nicolas Cage αγόρασε κλεμμένο κρανίο δεινοσαύρου και τώρα καλείται να το επιστρέψει

Ο Nicolas Cage αγόρασε κλεμμένο κρανίο δεινοσαύρου και τώρα καλείται να το επιστρέψει Facebook Twitter
1

Ο Nicolas Cage συμφώνησε να επιστρέψει το σπάνιο κρανίο ενός δεινόσαυρου που είχε αγοράσει για 276.000 δολάρια στις αμερικανικές αρχές, που με τη σειρά τους θα το επιστρέψουν στην κυβέρνηση της Μογγολίας καθώς θεωρείται πως είναι κλεμμένο.

Ο διάσημος ηθοποιός το είχε αγοράσει τον Μάρτιο του 2007 από μια γκαλερί στο Beverly Hills, χωρίς να γνωρίζει πως είναι κλεμμένο και γι' αυτό το λόγο δεν κατηγορείται ούτε στο ελάχιστο για αδικοπραγία. Μάλιστα, σύμφωνα με τις αρχές, συμφώνησε οικειοθελώς να το παραδώσει μόλις πληροφορήθηκε για τις τρέχουσες συνθήκες. Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, ο Cage φέρεται να κέρδισε τον Leonardo DiCaprio στη "μάχη" για την απόκτηση του κρανίου.

Εκπρόσωπος του Cage σχολίασε πως η γκαλερί παρείχε με την αγορά πιστοποιητικό γνησιότητας αλλά πως τον Ιούλιο του 2014, το Department of Homeland Security τον πληροφόρησε πως το κρανίο έχει ενδεχομένως κλαπεί και πως διερευνάται η υπόθεση. Μόλις επιβεβαιώθηκε το σενάριο κλοπής, ο Cage δέχθηκε να το επιστρέψει.

Όπως μεταδίδει το Reuters, ούτε η γκαλερί αντιμετωπίζει κατηγορίες αδικοπραγίας. 

Σημειώνεται πως η Μογγολία έχει ποινικοποιήσει από το 1924 την εξαγωγή απολιθωμάτων δεινοσαύρων.

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Τζαφάρ Παναχί επέστρεψε χωρίς επεισόδια στο Ιράν μετά το βραβείο στις Κάννες

Πολιτισμός / Ο Τζαφάρ Παναχί επέστρεψε «χωρίς επεισόδια» στο Ιράν μετά το βραβείο στις Κάννες

«Στη χειρότερη, θα με ξαναβάλουν φυλακή», δήλωσε προ ολίγων ημερών από τις Κάννες ο Ιρανός σκηνοθέτης, αποδεχόμενος τις επιπτώσεις της κινηματογραφικής του αντίστασης
LIFO NEWSROOM
Plásmata 3: Υπό τους ήχους του stegi.radio για τρεις εβδομάδες το Πεδίον του Άρεως

Πολιτισμός / Plásmata 3: Υπό τους ήχους του stegi.radio για τρεις εβδομάδες το Πεδίον του Άρεως

Από τις 27 Μαΐου έως τις 15 Ιουνίου, πάνω από 70 παραγωγοί του διαδικτυακού ραδιοφώνου της Στέγης εμφανίζονται σε ένα ειδικά διαμορφωμένο booth προσφέροντας στο κοινό μία πρωτόγνωρη εμπειρία.
LIFO NEWSROOM