«Ο Μάρλον Μπράντο ήταν ένα τέρας- Κατέστρεψε την ταινία μου»

«Ο Μάρλον Μπράντο ήταν ένα τέρας- Κατέστρεψε την ταινία μου» Facebook Twitter
2

Ήταν ένα από τα μεγαλύτερα αστέρια του κινηματογράφου, αλλά ο Μάρλον Μπράντο συμπεριφέρθηκε σαν «τέρας» και προσπαθούσε να σαμποτάρει το φιλμ «Το νησί του Δρ. Μορό» μια από τις τελευταίες του ταινίες, σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει ο σεναριογράφος του έργου.

Όταν ζητήθηκε από τον Ron Hutchinson να δουλέψει σε μια ταινία με τον διάσημο σταρ δεν μπορούσε να πιστέψει την τύχη του. Ο Hutchinson θα συνεργαζόταν με ένα από τα μεγάλα είδωλά του, καθώς και τον αναγνωρισμένο σκηνοθέτη John Frankenheimer.  Αλλά όταν ξεκίνησε η παραγωγή έγινε μάρτυρας μιας από τις πλέον θρυλικές κινηματογραφικές καταστροφές όλων των εποχών περιγράφοντάς την ως ένα ναυάγιο αξίας 40 εκατομμυρίων δολαρίων. Και ο ίδιος υποστηρίζει πως όλα ξεκίνησαν από το πώς συμπεριφέρθηκε ο Μπράντο στα γυρίσματα που έγιναν σε ένα εξωτικό νησί στην Αυστραλία.

Σοκαρισμένος ανακάλυψε ότι ο Μπράντο - ο οποίος όπως ισχυρίζεται ο σεναριογράφος είχε φτάσει να ζυγίζει 150 κιλά - δεν θα ακολουθούσε τα λόγια που γράφτηκαν για αυτόν: «Ήθελε να τα αυτοσχεδιάσει όλα». Και σπάνια έβγαινε από το τροχόσπιτό του ακόμη και όταν τα στελέχη τον παρακαλούσαν να το κάνει για να κάνουν λίγα γυρίσματα. «Ο Μπράντο άνοιγε την πόρτα μόνο όταν ερχόταν η πίτσα», λέει ο σεναριογράφος στην συνέντευξή του στον Guardian και περιγράφει την κακή συμπεριφορά του Χολιγουντιανού θρύλου.

Ο Hutchinson, που γεννήθηκε στη Βόρεια Ιρλανδία, είναι βραβευμένος σεναριογράφος και ο οίκος Oberon Books δημοσιεύει τα απομνημονεύματά του με τίτλο «Clinging to the Iceberg: Writing for a Living on the Stage and in Hollywood.». Στο βιβλίο περιγράφονται τα γυρίσματα της ταινίας με τον ίδιο να λέει πως ήταν το πιο επίπονο κεφάλαιο της καριέρας του - τόσο οδυνηρό που δεν παρακολούθησε ποτέ το φιλμ μετά την ολοκλήρωσή του.

Ο Hutchinson γράφει στο βιβλίο του: «Σε εκείνο το στάδιο της ζωής του, ο Μπράντο είχε βαρεθεί πολύ να κάνει ταινίες. Το υπερβολικό βάρος, το γεγονός πως δεν είχε προετοιμαστεί και η διάθεση του για σαρκασμό είχαν μετατρέψει τα καπρίτσια του σε κακία. Ήταν εκεί για να σαμποτάρει αυτή την ταινία».

«Ο Μάρλον Μπράντο ήταν ένα τέρας- Κατέστρεψε την ταινία μου» Facebook Twitter

Υπήρξε μάλιστα μια στιγμή που όπως λέει ο Hutchinson έλαβε υλικό από τα γυρίσματα που έδειχνε τον Μπράντο να κρατά στην αγκαλιά του τον ηθοποιό Nelson De la Rosa, που ήταν γνωστός ως ο πιο κοντός άνθρωπος του κόσμου εκείνη την εποχή, και να του τραγουδά επί 90 λεπτά. Ο σκηνοθέτης του είχε πει πως ήταν το μόνο πράγμα που είχε δεχτεί να κάνει ο Μπραντο. Από την παραγωγή του είχαν πει πως ο είχε κυριολεκτικά πάθει εμμονή με τον De la Rossa και πως ασχολούνταν μόνο μαζί του.

Στη συνέχεια ανακάλυψε τις «δηλητηριώδεις» σχέσεις μεταξύ Mπράντο και των περισσότερων άλλων παραγόντων. Με προσοχή στην αναφορά ονομάτων, ο Hutchinson αναφέρεται σε περιστατικά που περιλαμβάνουν μια απαγόρευση σε έναν ηθοποιό που έπρεπε να χειριστεί ένα όπλο - ακόμα και αν ήταν άσφαιρο.

Υπήρξε τόσο έντονο μίσος που τα στελέχη τελικά σήκωσαν τα χέρια ψηλά και ζήτησαν από τους ηθοποιούς να κινηματογραφήσουν ένα «one man show» που στη συνέχεια θα δέχονταν μια συρραφή στο μοντάζ για να γίνει ταινία. «Ήταν ένα νησί τρελών ανθρώπων - μια φοβερή εμπειρία», λέει ο σεναριογράφος.

 
Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Μουσική / Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Cycladic Identity», ιστορίες και παραμύθια του νησιού, οι μελωδιές Τζιωτών μουσικών, η προφορική παράδοση και η μυθολογία συγκεντρώθηκαν σε μια σειρά podcast που θα μπορεί κάθε επισκέπτης της Κέας να ακούσει ενώ περιηγείται σε πλατείες, μονοπάτια, παραλίες, στα δρομάκια της Ιουλίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
The Cenci Family: Το ελληνικό θέατρο ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη 

Πολιτισμός / The Cenci Family: Το ελληνικό θέατρο ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη 

Μετά τη μεγάλη επιτυχία και το τριπλό sold out του πρότζεκτ «The Artaud Diptych» την περασμένη άνοιξη στο THE TANK THEATER της Νέας Υόρκης, η διεθνής Ελληνίδα σκηνοθέτις Ιόλη Ανδρεάδη επιστρέφει με νέα παράσταση τον προσεχή Μάιο στο φημισμένο θέατρο του Μανχάταν, σκηνοθετώντας για πέμπτη συνεχή σεζόν στη σημαντικότερη θεατρική πόλη του κόσμου.
NEWSROOM
«Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο»

Πολιτισμός / «Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο»: Η νέα μεγάλου μήκους ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ κάνει πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη

Στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Tribeca, και συγκεκριμένα στο τμήμα “Escape from Tribeca” που φιλοξενεί τις πιο ιδιαίτερες και αταξινόμητες δουλειές δημιουργών απ’ όλο τον κόσμο, θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ.
NEWSROOM
Γιορτή Βιβλίου 2024

Πολιτισμός / Η γιορτή Βιβλίου επιστρέφει στο Μουσείο Μπενάκη

Το bazaar βιβλίου θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 26 Απριλίου μέχρι και την Κυριακή 28 Απριλίου 2024 στο ισόγειο του κτιρίου Πειραιώς 138, μαζί με παρουσιάσεις βιβλίων και δωρεάν ξεναγήσεις στις εκθέσεις. Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα.
NEWSROOM
Η Βιτρίνα της Κριεζώτου. Ένας καλλιτέχνης προτείνει.

Πολιτισμός / Ένα οργιαστικό ανοιξιάτικο σκηνικό από την Ελένη Κανελλοπούλου στη Βιτρίνα της Κριεζώτου

Tην Πέμπτη 18 Απριλίου στις 19:00, το Πωλητήριο της Πινακοθήκης Γκίκα παρουσιάζει τριαντάφυλλα, παπαρούνες και λεμόνια που μπλέκουν με φυλλώματα πάνω στον πηλό στο πλαίσιο της σειράς παρουσιάσεων «Η Βιτρίνα της Κριεζώτου. Ένας καλλιτέχνης προτείνει».
NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Κι όμως, το Hollywood είχε ένα ρόλο για έναν ηλικιωμένο, ξεμωραμένο, κακιασμένο και υπέρβαρο άντρα , όταν οι γυναίκες ηθοποιοί άνω των 40 υποδύονται πλέον τις μητέρες συνομηλίκων τους !