Ο Χάρισον Φορντ αποκαλεί τον εαυτό του "ανόητο" μετά την γκάφα με το αεροσκάφος του

Ο Χάρισον Φορντ αποκαλεί τον εαυτό του "ανόητο" μετά την γκάφα με το αεροσκάφος του Facebook Twitter
0

Σε ηχογράφηση που δόθηκε στη δημοσιότητα, ο Χάρισον Φορντ ακούγεται να αποκαλεί τον εαυτό του «schmuck», κάτι που αποδίδεται ως «ηλίθιος» ή «ανόητος» , μετά την προσγείωση του αεροσκάφους του τον περασμένο μήνα, σε λάθος διάδρομο, όπου περίμενε να απογειωθεί εμπορικό αεροσκάφος Boeing 737 της American Airlines με 116 επιβάτες.

Το παρολίγο ατύχημα συνέβη το αεροδρόμιο John Wayne στο Orange County της Καλιφόρνια, όπου ο διάσημος ηθοποιός έπρεπε να προσγειώσει το μονοκινητήριο αεροσκάφος του στον αεροδιάδρομο 20L, αλλά αντ’ αυτού προσγειώθηκε σε άλλον διάδρομο, όπου βρισκόταν το, Boeing , έτοιμο για απογείωση.

 «Είμαι ο ανόητος που προσγειώθηκε στον αεροδιάδρομο» ακούγεται να λέει ο 74χρονος ηθοποιός σε ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας, λίγο μετά το περιστατικό στις 13 Φεβρουαρίου.

Ο ελεγκτής ακούγεται να ζητά το όνομα και τον αριθμό της άδειας πιλότου από τον Φορντ, λέγοντάς του να ηρεμήσει και ότι  «It's no big deal». «Είναι μεγάλη υπόθεση για μένα,» ήταν η απάντηση του ηθοποιού.

Ο σταρ του Ιντιάνα Τζόουνς και του Star Wars, εμφανίζεται να αναρωτιέται, «αν υπήρχε κάποιο αεροσκάφος κάτω από μένα» και να ζητά συγγνώμη για τη λάθος προσγείωση.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM