Μπαλαρίνα χορεύει στη «μπάλα» πλοίου μέσα στους πάγους της Ανταρκτικής - και δεν είναι AI

Μπαλαρίνα χορεύει στη «μπάλα» πλοίου μέσα στους πάγους της Ανταρκτικής - και δεν είναι AI Facebook Twitter
Φωτογραφία: Instagram @victoriadauberville
0

Μια μπαλαρίνα που χορεύει γεμάτη χάρη, πάνω στη σιδερένια «μπάλα», το κάτω μέρος της πλώρης, ενός τεράστιου κρουαζιερόπλοιου που διασχίζει τον παγωμένο ωκεανό της Ανταρκτικής.

Το βίντεο έγινε viral στα social media και όλοι πίστευαν πως η εικόνα της αιθέριας μπαλαρίνας που κινείται με χάρη και μοιάζει ανεπηρέαστη από το περιβάλλον, το κρύο, τον κίνδυνο, είναι δημιούργημα εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης.

Ωστόσο, η ίδια η χορεύτρια, η Γαλλίδα Victoria Dauberville και ο σύντροφός της, επίσης καλλιτέχνης Mathieu Forget, που δημιούργησαν το μοναδικό θέαμα, εξηγούν πως ήταν πέρα ως πέρα αληθινό. Το σύντομο αλλά συναρπαστικό βίντεο κλιπ έχει ξεπεράσει τα 4 εκατομμύρια προβολές και έχει πάνω από 430.000 likes, συναρπάζοντας το κοινό.

Η μαγευτική στιγμή απαθανατίστηκε από τον σύντροφο της Dauberville, Mathieu Forget, έναν πολυτάλαντο καλλιτέχνη γνωστό ως «The Flying Man» από την εμβληματική σειρά του με πρωταγωνιστές αθλητές που μοιάζουν να αψηφούν τη βαρύτητα, στο πλαίσιο των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού 2024.

Όταν οι Dauberville και Forget προσκλήθηκαν να κάνουν μια κρουαζιέρα στην Ανταρκτική με το κρουαζιερόπλοιο Ponant, το ζευγάρι σκέφτηκε ότι θα ήταν μια μοναδική ευκαιρία να φέρει κοντά τους δύο κόσμους τους - την κίνηση και την αφήγηση. «Η Ανταρκτική αντιπροσώπευε μια επαναφορά - μια κενή σελίδα από κάθε άποψη. Μετά από χρόνια που πέρασα βυθισμένος στον δομημένο, ανταγωνιστικό κόσμο των αθλημάτων, ένιωσα την ανάγκη να επανασυνδεθώ με την καθαρή δημιουργικότητα και τη φύση», δήλωσε ο Forget σε μια συνέντευξη στο Bored Panda.

«Η Ανταρκτική, με τα ανέγγιχτα τοπία και την ακατέργαστη δύναμή της, ήταν το τέλειο μέρος για αυτό. Γνωρίζαμε ότι οι συνθήκες θα ήταν δύσκολες, αλλά ξέραμε επίσης ότι αν μπορούσαμε να το πετύχουμε, θα ήταν θεαματικό», εξηγεί ο ίδιος.

Το ζευγάρι διασφάλισε άδεια για να μεταβεί στη «μπάλα» της πλώρης, ένα σιδερένιο «εξόγκωμα» που λειτουργεί ως υδροδυναμικό βοήθημα και μοιάζει με μπάλα ή βολβό και είναι γνωστό με αυτή την ονομασία στη ναυτική γλώσσα. Το πλήρωμα προσφέρθηκε επίσης να τοποθετήσει το πλοίο με τρόπο που θα δημιουργούσε ένα εκπληκτικό σκηνικό.

Στη συνέχεια, το ζευγάρι άρχισε τις δοκιμές, όσο βρισκόταν στη Νότια Τζόρτζια για να δει πόσο σταθερό ήταν το σημείο και πώς οι δυο τους μπορούσαν να εκφραστούν σε αυτό το περιβάλλον.

Μόλις έφτασαν στην Ανταρκτική, το πλήρωμα τοποθέτησε το πλοίο ανάμεσα στον πάγο για να κάνει το σκηνικό ακόμα πιο εξαιρετικό.

«Άρχισα να βγάζω φωτογραφίες και βίντεο και μετά η Victoria εμφανίστηκε. Έγινε σαφές ότι η αντίθεση μεταξύ της κίνησης της, του tutu της (της φούστας που φορούν οι μπαλαρίνες) και του δραματικού περιβάλλοντος ήταν πολύ πιο εντυπωσιακή από οτιδήποτε άλλο είχαμε φανταστεί», είπε ο Forget.

Ο Forget αποκάλυψε στο Bored Panda ότι η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν να δουλέψεις με τον καιρό - τις χαμηλές θερμοκρασίες, τον άνεμο και τη συνεχή κίνηση του πλοίου. «Αλλά η πιο ξεχωριστή στιγμή ήταν όταν τα είδαμε όλα μαζί: τις χαριτωμένες κινήσεις της Victoria ενάντια στην ακατέργαστη δύναμη του πάγου και της θάλασσας. Ήταν σουρεαλιστικό», είπε.

Αργότερα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το ζευγάρι μοιράστηκε επίσης μια γεύση από τη διαδικασία των παρασκηνίων, καθώς πολλοί πίστευαν ότι το τελικό αποτέλεσμα ήταν «πειραγμένο» τεχνολογικά. «Το να αποδείξουμε ότι ήταν αληθινό ήταν κάτι για το οποίο ήμασταν απίστευτα περήφανοι», σημείωσε ο πολυτάλαντος καλλιτέχνης.

«Και τα τεράστια εύσημα πηγαίνουν στη Victoria για την απίστευτη ερμηνεία της και την αφοσίωσή της στον επαναπροσδιορισμό του μπαλέτου και στο να το κάνει προσιτό σε ευρύτερο κοινό», πρόσθεσε ο Forget. 

Η παράσταση του «παγωμένου μπαλέτου» έγινε τόσο viral που, μετά από πολλαπλά αιτήματα, ο Forget θα κυκλοφορήσει δύο αποκλειστικές εκτυπώσεις αυτής της συνεργασίας σε διαφορετικές μορφές και εκδόσεις. Και οι δύο φωτογραφίες θα είναι αριθμημένες και υπογεγραμμένες τόσο από τον Forget όσο και από τη Dauberville.

«Η πρόσκληση του Ponant ήταν μια ευκαιρία να απομακρύνω τους περισπασμούς, να αντιμετωπίσω το άγνωστο και να αφήσω το περιβάλλον να διαμορφώσει τις σκέψεις και την τέχνη μου. Αυτό το ταξίδι έγινε μια μεταφορά για να μπεις στο άγνωστο και να βρεις την ομορφιά στο απροσδόκητο», πρόσθεσε ο ίδιος.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

UNESCO: Τα Μινωικά Ανάκτορα στον κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς

Πολιτισμός / UNESCO: Τα Μινωικά Ανάκτορα στον κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς

Η εξέλιξη συνιστά τη διεθνή αναγνώριση της εξέχουσας οικουμενικής αξίας των έξι εξαιρετικά σημαντικών αρχαιολογικών χώρων της Κρήτης: της Κνωσού, της Φαιστού, των Μαλίων, της Ζάκρου, της Ζωμίνθου και της Κυδωνίας
LIFO NEWSROOM
Γλυπτά του Παρθενώνα: «Μυστική και εντατική εκστρατεία» για την επιστροφή τους, αποκαλύπτει επιστολή ακτιβιστών

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: «Μυστική και εντατική εκστρατεία» για την επιστροφή τους, αποκαλύπτει επιστολή ακτιβιστών

Η δεξιά βρετανική ομάδα εκφράζει μάλιστα «ανησυχία» πως μπορεί πράγματι, η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα, να πραγματοποιηθεί στο προσεχές μέλλον και απειλεί με νομικές προσφυγές
LIFO NEWSROOM
Η Nan Goldin συγκλονίζει στην Aρλ: «Αυτό που συμβαίνει στη Γάζα είναι η πρώτη γενοκτονία σε live μετάδοση»

Πολιτισμός / Η Nan Goldin συγκλονίζει στην Aρλ: «Αυτό που συμβαίνει στη Γάζα είναι η πρώτη γενοκτονία σε live μετάδοση»

Την Τρίτη 8 Ιουλίου, στο Ρωμαϊκό Θέατρο της Αρλ, η Αμερικανίδα φωτογράφος Nan Goldin καταδίκασε τον πόλεμο στη Γάζα, προκαλώντας έντονη αντιπαράθεση με τους φιλοϊσραηλινούς θεατές.
LIFO NEWSROOM
Η Ρέινορ Γουιν απαντά στις κατηγορίες ότι επινόησε την ιστορία του best seller της

Πολιτισμός / Η Ρέινορ Γουιν απαντά στις κατηγορίες ότι επινόησε την ιστορία του best seller της

Η Ρέινορ Γουιν υπερασπίζεται τα απομνημονεύματά της, δημοσιεύει ιατρικά έγγραφα και καταγγέλλει «παραπλανητική και άδικη» δημοσίευση από την Observer – Η φιλανθρωπική οργάνωση PSPA τερμάτισε τη συνεργασία της
LIFO NEWSROOM
Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Η πρώτη ταινία του αναγεννημένου διευρυμένου σύμπαντος της DC, ο υβριδικός μεταμεσονύκτιος χαβαλές του «Dangerous Animals» και το χιτσκοκικό «Spellbound», με την ονειρική σεκάνς ανθολογίας που σχεδίασε ο Σαλβαδόρ Νταλί, ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ