Η Ναόμι Κάμπελ μίλησε για την διάσημη τούμπα στο σόου της Βίβιαν Γουέστγουντ: «Μου ζητούσαν να το ξανακάνω»

Η Ναόμι Κάμπελ μίλησε για την διάσημη τούμπα στο σόου της Βίβιαν Γουέστγουντ: «Μου ζητούσαν να το ξανακάνω» Facebook Twitter
0

Μια από τις διασημότερες στιγμές της Ναόμι Κάμπελ ήταν όταν το 1993 έπεσε ενώ έκανε πασαρέλα για το σόου της Βίβιαν Γουέστγουντ.

«Ντράπηκα», είπε στην βρετανική Vogue το 49χρονο σουπερμόντελ, σχεδόν 26 χρόνια μετά το περιστατικό. «Ντράπηκα επίσης γιατί δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή του μήνα για να μια γυναίκα να πέσει και ένιωσα πως θα έπρεπε να είχα εξασκηθεί περισσότερο... Υπάρχει κόλπο για να περπατάει κανείς με τα παπούτσια σου», είπε η Ναόμι Κάμπελ σε συνέντευξη που έδωσε στην διάσημη σχεδιάστρια. 

Βέβαια, όπως λέει, όταν έπεσε ήξερε πως δεν θα καθόταν απλώς εκεί. «Το πιο σημαντικό είναι που είπα στον εαυτό μου, "Σήκω και συνέχισε, μόνο αυτό πρέπει να κάνεις».

Παρόλο που αμέσως μετά την πτώση της στην πασαρέλα ήταν εντελώς τρομοκρατημένη, η Ναόμι Κάμπελ λέει πως  γέλασε πάρα πολύ με την δημοσιότητα που πήρε το θέμα την επόμενη μέρα, αποκαλύπτοντας πως δέχθηκε μέχρι και τηλεφωνήματα από άλλους σχεδιαστές, οι οποίοι της ζητούσαν να επαναλάβει την viral στιγμή στα σόου τους.

«Αρκετοί άνθρωποι, σχεδιαστές, με ρώτησαν αν θα έπεφτα για εκείνους. Και τους λέω, "Γιατί θέλετε να πέσω άνευ λόγου;". "Για τον Τύπο, την δημοσιότητα που πήρε!", μου απάντησαν. "Μα δεν ήταν προσχεδιασμένο"», είπε η Ναόμι Κάμπελ στην Βιβιέν Γουέστγουντ. «Μου ζήτησαν αν θα το έκανα ξανά και τους είπα, "Με τίποτα, είναι ενάντια στα πιστεύω μου. Δεν πέφτω επιτηδευμένα», πρόσθεσε το μοντέλο.

 

Από την πλευρά της η Γουέστγουντ χαρακτήρισε «φανταστική» την πτώση της Ναόμι στην πασαρέλα. «Ήταν πολύ όμορφο όταν έπεσες, ήταν σαν να βλέπεις γαζέλα», είπε η σχεδιάστρια, τονίζοντας πως σε κάθε περίπτωση δεν είχε τότε καν τα χρήματα να πληρώσει την Ναόμι για κάτι τέτοιο.

Για την ιστορία, το εκκεντρικό ζευγάρι παπουτσιών που φόρεσε τότε η Ναόμι Κάμπελ είχε βγει σε δημοπρασία στο Bowes Museum της Βρετανίας το 2011.

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM