Η διαφήμιση της Dolce & Gabbana που προκαλεί αντιδράσεις – Καλούν σε μποϊκοτάζ στην Κίνα

Η διαφήμιση της Dolce & Gabbana που προκαλεί αντιδράσεις – Καλούν σε μποϊκοτάζ στην Κίνα Facebook Twitter
0

Σε ακύρωση της διαφημιστικής καμπάνιας στην Σανγκάη προχώρησε ο οίκος Dolce & Gabbana μετά από τη δημόσια κατακραυγή που δέχτηκε.


Οι χρήστες του δημοφιλούς social media Weibo αντέδρασαν για την καμπάνια «eating with chopsticks» στην οποία παρουσιάζεται ένα μοντέλο να προσπαθεί να φάει πίτσα και μακαρόνια με τσοπ-στικς.

H διαφήμιση έγινε νούμερο ένα trend στην πλατφόρμα του Weibo με περισσότερες από 120 εκατομμύρια αναρτήσεις και προβολές.


Αιτία για την δημόσια κατακραυγή ήταν το ύφος του αφηγητή της διαφήμισης ο οποίος ακούγεται σαν να παραδίδει μάθημα για το πώς να τρως με τσοπ-στικς.

 Επιπλέον, στο δίκτυο κυκλοφόρησαν και screenshots με αναρτήσεις του σχεδιαστή Stefano Gabbana που αποκαλεί την Κίνα ως «Αδαή και βρώμικη Μαφία» σε διάλογό του στο Instagram chat.

«Λυπούμαστε για τον αντίκτυπο και το κακό που προκάλεσαν αυτές οι αναληθείς παρατηρήσεις στην Κίνα και τον Κινεζικό λαό» έγραψε η εταιρία πολυτελών ειδών ένδυσης στο Weibo απολογούμενη για τον ντόρο που έχει δημιουργηθεί προσθέτοντας ότι ο λογαριασμός της στο Instagram έχει δεχθεί επίθεση από χάκερς.

Ως συνέπεια όλων αυτών, αναβλήθηκε το show στην Σαγκάη «για λόγους ανωτέρας βίας» όπως ανακοίνωσε η εταιρία εκφράζοντας την λύπη της για την σύγχυση που προκάλεσε η διαφημιστική της καμπάνια. Ωστόσο η νέα ημερομηνία για το show δεν ανακοινώθηκε.


Διασημότητες όπως η ηθοποιός Li Bingbing και τραγουδίστρια Wang Junkai κάλεσαν σε μποϊκοτάζ των προϊόντων της εταιρίας.


Δεν είναι η πρώτη φορά που «ανάβει φωτιές» η Dolce & Gabbana στην Κίνα. Η περσινή της καμπάνια μάλιστα, προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων καθώς θεωρήθηκε ότι έδειχνε μόνο την βρώμικη πλευρά της ζωής στην Κίνα. Η εταιρία ωστόσο τότε δεν αντέδρασε άμεσα σχολιάζοντας το θέμα.

Με πληροφορίες από το Reuters

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Μουσική / Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Cycladic Identity», ιστορίες και παραμύθια του νησιού, οι μελωδιές Τζιωτών μουσικών, η προφορική παράδοση και η μυθολογία συγκεντρώθηκαν σε μια σειρά podcast που θα μπορεί κάθε επισκέπτης της Κέας να ακούσει ενώ περιηγείται σε πλατείες, μονοπάτια, παραλίες, στα δρομάκια της Ιουλίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
The Cenci Family: Το ελληνικό θέατρο ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη 

Πολιτισμός / The Cenci Family: Το ελληνικό θέατρο ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη 

Μετά τη μεγάλη επιτυχία και το τριπλό sold out του πρότζεκτ «The Artaud Diptych» την περασμένη άνοιξη στο THE TANK THEATER της Νέας Υόρκης, η διεθνής Ελληνίδα σκηνοθέτις Ιόλη Ανδρεάδη επιστρέφει με νέα παράσταση τον προσεχή Μάιο στο φημισμένο θέατρο του Μανχάταν, σκηνοθετώντας για πέμπτη συνεχή σεζόν στη σημαντικότερη θεατρική πόλη του κόσμου.
NEWSROOM
«Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο»

Πολιτισμός / «Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο»: Η νέα μεγάλου μήκους ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ κάνει πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη

Στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Tribeca, και συγκεκριμένα στο τμήμα “Escape from Tribeca” που φιλοξενεί τις πιο ιδιαίτερες και αταξινόμητες δουλειές δημιουργών απ’ όλο τον κόσμο, θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ.
NEWSROOM
Γιορτή Βιβλίου 2024

Πολιτισμός / Η γιορτή Βιβλίου επιστρέφει στο Μουσείο Μπενάκη

Το bazaar βιβλίου θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 26 Απριλίου μέχρι και την Κυριακή 28 Απριλίου 2024 στο ισόγειο του κτιρίου Πειραιώς 138, μαζί με παρουσιάσεις βιβλίων και δωρεάν ξεναγήσεις στις εκθέσεις. Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα.
NEWSROOM
Η Βιτρίνα της Κριεζώτου. Ένας καλλιτέχνης προτείνει.

Πολιτισμός / Ένα οργιαστικό ανοιξιάτικο σκηνικό από την Ελένη Κανελλοπούλου στη Βιτρίνα της Κριεζώτου

Tην Πέμπτη 18 Απριλίου στις 19:00, το Πωλητήριο της Πινακοθήκης Γκίκα παρουσιάζει τριαντάφυλλα, παπαρούνες και λεμόνια που μπλέκουν με φυλλώματα πάνω στον πηλό στο πλαίσιο της σειράς παρουσιάσεων «Η Βιτρίνα της Κριεζώτου. Ένας καλλιτέχνης προτείνει».
NEWSROOM