Η 18χρονη transgender στη νέα διαφήμιση Gillette λέει πως δεν σκοπεύει να ξυρίσει τα πόδια της

Η 18χρονη transgender στη νέα διαφήμιση Gillette λέει πως δεν σκοπεύει να ξυρίσει τα πόδια της Facebook Twitter
0

Η transgender Jazz Jennings, που έγινε διάσημη από το ριάλιτι «I Am Jazz», πρωταγωνιστεί στη νέα διαφήμιση της εταιρίας Gillette, αλλά επιμένει πως δεν σκοπεύει να ξυρίσει τα πόδια της «για κανέναν». 

Η 18χρονη LGBTQ ακτιβίστρια πήρε μέρος στην καινούργια διαφημιστική καμπάνια #MySkinMyWay, που στόχο έχει να ενθαρρύνει τις γυναίκες να αγαπούν το δέρμα τους «χωρίς να συμβιβάζονται σε κανόνες». 

 

«Όλες οι γυναίκες νομίζουν πως πρέπει να έχουν λαμπερό, τέλειο δέρμα. Η συγκεκριμένη καμπάνια καταρρίπτει αυτή την λογική. Το δέρμα δεν είναι πάντα έτσι, είναι φυσικό», λέει η Jazz, που προχώρησε σε επέμβαση επαναπροσδιορισμού φύλου τον περασμένο Ιούνιο. 

Η καμπάνια #MySkinMyWay προτρέπει τις γυναίκες να αγκαλιάσουν τον εαυτό τους όπως είναι, μαζί και την τριχοφυΐα τους, είτε θέλουν να απαλλαγούν από αυτή είτε όχι. 

«Ελπίζω μετά από αυτό να μην υπάρχει κανένας κανόνας. Άλλωστε γιατί υπάρχουν εξ' αρχής κανόνες; Είναι το σώμα σου και θα έπρεπε εσύ να κάνεις την επιλογή», προσθέτει η 18χρονη. 

Όπως εξηγεί, για την ίδια το να ξυρίζει τα πόδια της δεν είναι απαραιτήτως εκείνο το χαρακτηριστικό που σε κάνει γυναίκα. «Πλέον, αν δεν νιώθω πως πρέπει να ξυρίσω τα πόδια μου, δεν χρειάζεται να το κάνω. Ελπίζω να εμπνεύσω και άλλες γυναίκες ώστε να μην αισθάνονται πια υποχρεωμένες να το κάνουν στο πλαίσιο του τι θεωρούμε ομορφιά. Πάρτε το ξυραφάκι και πείτε, "Αυτό είναι το δέρμα μου και θα το κάνω με τον τρόπο μου», λέει η Jazz. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

we are all love, stop resisting❤️

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jazz Jennings (@jazzjennings_) στις


Η 18χρονη έχει μιλήσει πολλές φορές ανοιχτά στο παρελθόν σχετικά με την ταυτότητά της, ενώ έγινε ένα από τα νεαρότερα σε ηλικία άτομα που δήλωσαν δημοσίως transgender. 

Σε ηλικία 6 ετών, η Jazz και η οικογένειά της ξεκίνησαν να εμφανίζονται σε τηλεοπτικές εκπομπές για να μιλήσουν δημοσίως για την πορεία της, ενώ αργότερα έφτιαξε και δικό της ριάλιτι, όπου καταγράφει την μετάβασή της. 

Πολλοί έχουν κατηγορήσει την οικογένειά της πως από πολύ νωρίς της έβαλε την «ταμπέλα» transgender, αλλά η 18χρονη υποστηρίζει έχει υπάρξει ξεκάθαρη σχετικά με την επιλογή της να δηλώνει γυναίκα. «Ανέκαθεν γνώριζα ποια είμαι μέσα μου και ήθελα να το εκφράσω και εξωτερικά ώστε να το δει όλος ο κόσμος. Νιώθω αυτοπεποίθηση και χαρά με τον εαυτό μου. Κοιτάζομαι στον καθρέφτη και βλέπω την πραγματική αντανάκλαση αυτού που είμαι», λέει η Jazz. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

I am not afraid. Us transgender and gender non-conforming people have been declaring our existence for so long and have only continued to grow stronger in our voices. If we were ever going to be “eradicated” as the Trump Administration is trying to do, it would’ve happened long ago. Society has used biological sex as a label to define who we are and constrain our potential to a singular word: boy or girl. I was told I was boy, but the very essence of my being was far from that. At age 2, I declared my existence as a girl and refused to fall in to social pressures and correspond with a label that didn't align with my inner-truth. I was a girl, and I demanded for everyone to adjust to my happiness rather than restraining me to an existence of falsehoods. That is my story, and there are countless others just like me. We will not let the Trump Administration deny who we are. #WontBeErased ?????

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jazz Jennings (@jazzjennings_) στις

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

i love my sister’s derp face

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jazz Jennings (@jazzjennings_) στις

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Today I voted! If you are an eligible voter and haven’t voted yet, please do it now!❤️ Your voice matters and can truly make a difference. Let’s do this!! #WontBeErased

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jazz Jennings (@jazzjennings_) στις

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοστούμια και αναμνηστικά του «Downton Abbey» βγαίνουν σε δημοπρασία για καλό σκοπό

Πολιτισμός / Κοστούμια και αναμνηστικά του «Downton Abbey» βγαίνουν σε δημοπρασία για καλό σκοπό

Από μια τραπεζαρία σε στυλ 18ου αιώνα και την εντυπωσιακή τουαλέτα της Μάγκι Σμιθ μέχρι το ασημένιο ρολόι του μπάτλερ, τα αναμνηστικά αντικείμενα θα προσφερθούν σε ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα που υποστηρίζει παιδιά με απειλητικές για τη ζωή τους παθήσεις και τις οικογένειές τους
LIFO NEWSROOM
Τρόμος, Ιμπρεσιονισμός και 5 αριστουργήματα του παρελθόντος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Έχει συμβεί ξανά τον Αύγουστο; Μάλλον όχι. 13 ταινίες από αύριο στα σινεμά της πόλης

Οι νέες ταινίες του Ζακ Κρέγκερ και των Ελληνοαυστραλών αδερφών Φιλίππου, η ωραιότατη έκπληξη που μας επιφύλασσε ο Σεντρίκ Κλαπίς και πέντε μεγάλες δόξες σε επανέκδοση κάνουν τον προγραμματισμό των θεατών σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πέθανε ο Τέρενς Σταμπ, ο θρυλικός «Στρατηγός Ζοντ» του Superman, σε ηλικία 87 ετών

Πολιτισμός / Πέθανε ο Τέρενς Σταμπ, ο θρυλικός «Στρατηγός Ζοντ» του Superman, σε ηλικία 87 ετών

Ο βρετανός ηθοποιός Τέρενς Σταμπ, γνωστός για τον ρόλο του ως General Zod στις ταινίες Superman, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 87 ετών - Η καριέρα του περιλαμβάνει περισσότερες από 60 ταινίες και μία υποψηφιότητα για Όσκαρ
LIFO NEWSROOM
Tι να δείτε στα σινεμά το τριήμερο του Δεκαπενταύγουστου

Πολιτισμός / Tι να δείτε στα σινεμά το τριήμερο του Δεκαπενταύγουστου

Από την πρώτη κινηματογραφική εξόρμηση του πράκτορα 007 στη θριλερική διαδικασία εκλογής νέου Πάπα στο «Κονκλάβιο» κι από τη δοκιμασμένη χιτσκοκική συνταγή του «Man who knew too Much» στην συναρπαστική αγωνιστική δράση του «F1: The Movie», μερικές επιλογές για όσους αποφάσισαν να περάσουν την αργία στο Κλεινόν Άστυ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Χίος: Μικρές φθορές από τη φωτιά στον ναό Αγίου Γεωργίου και στο Κάστρο της Βολισσού

Πολιτισμός / Χίος: Μικρές φθορές από τη φωτιά στον ναό Αγίου Γεωργίου και στο Κάστρο της Βολισσού

Στον Ναό Αγίου Γεωργίου Πραστειάς καταστράφηκε μεγάλο μέρος του εργοταξιακού εξοπλισμού στον προαύλιο χώρο, ενώ στο Κάστρο Βολισσού, ζημιές σημειώθηκαν στις υποδομές ανάδειξης 
LIFO NEWSROOM