Ο Ράιαν Γκόσλινγκ είχε όντως κάνει τη φιγούρα «Dirty Dancing» σε κοπέλα και γι' αυτό μπήκε στην ταινία

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ είχε όντως κάνει τη φιγούρα «Dirty Dancing» σε κοπέλα και γι' αυτό μπήκε στην ταινία Facebook Twitter
0

Μια από τις διασημότερες σκηνές στο «Crazy, Stupid, Love» -ίσως και στην καριέρα του γενικά- είναι όταν ο Ράιαν Γκόσλινγκ σηκώνει στον αέρα αλά «Dirty Dancing» την Έμα Στόουν, κάτι που όπως φαίνεται έχει κάνει και στην πραγματικότητα.

Οι δημιουργοί της ρομαντικής κωμωδίας του 2011 αποκάλυψαν στο Entertainment Weekly πως το μίνι χορευτικό όπου ο Τζέικομπ (ο χαρακτήρας του Γκόσλινγκ) λέει στην Χάνα (Έμα Στόουν) πως χρησιμοποιεί την συγκεκριμένη φιγούρα για να ρίξει τις γυναίκες, ήταν φιγούρα που έχει κάνει όντως ο ίδιος ο ηθοποιός. 

 

Στο αρχικό σενάριο, ο Γκόσλινγκ θα φλέρταρε την Έμα Στόουν με μια ματιά. Ωστόσο σε μια συνάντηση με τους παραγωγούς, ο Γκόσλινγκ αναφέρθηκε «σε εκείνη τη φορά που όντως έκανε το σήκωμα του Dirty Dancing σε μια κοπέλα». Όταν το άκουσαν, ενθουσιάστηκαν και αποφάσισαν να το συμπεριλάβουν στην ταινία. «Ο Ράιαν μας είπε να μην το βάλουμε και δυσαρεστήθηκε όταν τελικά το κάναμε», εξηγούν.

Οι Ράιαν Γκόσλινγκ και Έμα Στόουν έκαναν πρόβες την συγκεκριμένη σκηνή για εβδομάδες και δεν ήθελαν αντικαταστάτες. «Είναι πολύ πιο δύσκολο από όσο φαίνεται και τρομακτικό. Ο Ράιαν δούλεψε πολύ σκληρά. Είναι εκπαιδευμένος χορευτής, οπότε συγκεντρώθηκε στο να κάνει την Έμα να νιώσει ασφαλής», λέει ο σκηνοθέτης Γκλεν Φικάρα.

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ είχε όντως κάνει τη φιγούρα «Dirty Dancing» σε κοπέλα και γι' αυτό μπήκε στην ταινία Facebook Twitter

Μια από τις επίσης πολύ διάσημες σκηνές είναι όταν ο Γκόσλινγκ βγάζει το πουκάμισό του και η Έμα Στόουν του λέει: «Είσαι σαν να σου έχουν κάνει photoshop». Ο σεναριογράφος Νταν Φόγκελμαν αποκάλυψε πως ήθελε εξαρχής να είναι αυτή η τελευταία ατάκα στο trailer, όπως έγινε τελικά. 

Όταν ο Γκόσλινγκ διάβασε το σενάριο, θεώρησε πως αυτό θα ήταν το βασικό στοιχείο του χαρακτήρα του. «Όταν το διάβασε, είπε "πρέπει να φουσκώσω πολύ γι' αυτό", το οποίο μετάνιωσε αργότερα γιατί κατέληξε για έξι εβδομάδες να τρώει μόνο κοτόπουλο και μπρόκολο», λέει ο Φικάρα.

 

Όσο για το one night stand και την σκηνή που βρίσκονται ξαπλωμένοι στο κρεβάτι, ήταν όλο αυτοσχεδιασμός. Οι δυο ηθοποιοί είχαν αναπτύξει πολύ καλές σχέσεις στα γυρίσματα και έκαναν διάφορα αστεία μεταξύ τους για να περάσει η ώρα.

«Τους ζητήσαμε να κάνουν όλες αυτές τις σαχλαμάρες που κάνουν εκτός κάμερας και γελάνε. Μοιάζει αληθινό γιατί είναι αληθινό. Είναι αυτό που κάνανε και όταν περνούσαν χρόνο μαζί», λέει ο σκηνοθέτης, προσθέτοντας πως η σκηνή γυρίστηκε μέσα σε μόλις έξι ώρες. 

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

προτομή της Νεφερτίτης Αίγυπτος Βερολίνο

Πολιτισμός / Βερολίνο: Η Νεφερτίτη είναι «αμετακίνητη» παρά τις εκκλήσεις της Αιγύπτου

Παρότι κατά καιρούς διατυπώνονται δημόσιες εκκλήσεις για επαναπατρισμό, το ίδρυμα που κατέχει το έργο υποστηρίζει ότι η προτομή είναι τόσο εύθραυστη ώστε να θεωρείται «αμετακίνητη»
LIFO NEWSROOM
Το ΚΠΙΣΝ «στολίζει» για τα Χριστούγεννα το Σάββατο 29 Νοεμβρίου στις 19:00 - Αναλυτικά το εορταστικό πρόγραμμα

Πολιτισμός / Το ΚΠΙΣΝ «στολίζει» για τα Χριστούγεννα στις 29 Νοεμβρίου - Αναλυτικά το εορταστικό πρόγραμμα

Συναυλίες, παραστάσεις, DJ sets, προβολές ταινιών, παγοδρόμιο - και πολλά ακόμη - θα περιλαμβάνονται στον φετινό χριστουγεννιάτικο κόσμο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
LIFO NEWSROOM
Aριάνα Γκράντε, ταχυδακτυλουργικές απάτες και η φετινή Χρυσή Άρκτος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Aριάνα Γκράντε, ταχυδακτυλουργικές απάτες και η φετινή Χρυσή Άρκτος από αύριο στους κινηματογράφους

Το δεύτερο και τελευταίο μέρος του «Wicked», το τρίτο «Now You See Me» και η ταινία που έδωσε στον Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ το μεγάλο βραβείο της Μπερλινάλε ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια έκθεση με τα άγνωστα και σπάνια υφάσματα που σχεδίασε ο Άντι Γουόρχολ

Πολιτισμός / Μια έκθεση με τα άγνωστα και σπάνια υφάσματα που σχεδίασε ο Άντι Γουόρχολ

Για πρώτη φορά στην Ιταλία, εκτίθενται άγνωστες μέχρι σήμερα δημιουργίες του Άντι Γουόρχολ από τη δεκαετία του ’50, αποκαλύπτοντας μια σχεδόν άγνωστη πλευρά του καλλιτέχνη: εκείνη του γραφίστα μόδας και σχεδιαστή υφασμάτων.
LIFO NEWSROOM