Αν αυτός είναι ο λόγος του διαζυγίου, μπορεί να σας φανεί ασήμαντος, αλλά για την Άνιστον ήταν εφιάλτης

Αν αυτός είναι ο λόγος του διαζυγίου, μπορεί να σας φανεί ασήμαντος, αλλά για την Άνιστον ήταν εφιάλτης Facebook Twitter
Εμφανώς νευριασμένη με τον παπαράτσι...
3

Τις τελευταίες 24 ώρες τα πρωτοσέλιδα των ταμπλόιντ μονοπωλεί το πρώτο μεγάλο διαζύγιο της χρονιάς και όλοι θέλουν να μάθουν περισσότερα για το τι κρύβει ο χωρισμός της Τζένιφερ Ανίστον και του Τζάστιν Θερού.

Στο τραπέζι υπάρχει πάντα το όνομα του Μπραντ Πιτ, αλλά είναι εντελώς ατεκμηρίωτος παράγοντας και δεν προκύπτει για την ώρα κάποιο σοβαρό στοιχείο που να τον συνδέει με το διαζύγιο. Είναι απλά γκόσιπ και ίσως ελπίδα των φανς πως η Άνιστον και ο πρώην της είναι ή θα είναι ξανά μαζί.

Αυτό που παίζει ψηλά στη λίστα με τα γεγονότα στο παρασκήνιο και τις αιτίες είναι οι διαφωνίες του ζευγαριού για το πού θα μείνουν. Και μπορεί ως αιτία διαζυγίου να μοιάζει ασήμαντη για μερικούς, αλλά όπως περιγράφεται στην περίπτωση Άνιστον - Θερού, η κατάσταση είχε σοβαρές προεκτάσεις για τον έναν από τους δύο.

Σύμφωνα με το Entertainment Tonight, ο Τζάστιν Θερού ήθελε να μείνουν στη Νέα Υόρκη, ενώ η Τζένιφερ, στο Λος Άντζελες.

Ο πρώτος προτιμούσε την μητρόπολη των ΗΠΑ λόγω δουλειάς και η ηθοποιός το LA γιατί η ζωή για τους σταρ εκεί παρέχει περισσότερη ιδιωτικότητα και ασφάλεια από τους παπαράτσι.

Τελικά μετά το γάμο η Άνιστον μετακόμισε στο διαμέρισμα του συζύγου της στο West Village της Νέας Υόρκης, αλλά σύντομα φαίνεται να μετάνιωσε για την υποχώρηση. Η ζωή εκεί ήταν πολύ θορυβώδης και δύσκολη για την ηθοποιό η οποία βρισκόταν σε καταδίωξη από τους παπαράτσι.

Οι φωτογράφοι περνούσαν συχνά όλη τη μέρα τους σε ένα πάρκο απέναντι από το σπίτι τους καταγράφοντας την κάθε της κίνηση ενώ η ίδια δεν μπορούσε να κάνει βήμα χωρίς να έχει φωτορεπόρτερ να την ακολουθεί.

Μαρτυρίες από ανθρώπους κοντά στο ζευγάρι αναφέρουν πως η κατάσταση ήταν συχνά αφόρητη για την Άνιστον και πως ο Θερού στην προσπάθειά του να βελτιώσει τις συνθήκες προσπάθησε να κάνει ακόμη και συμφωνία με τους φωτογράφους ώστε να έχουν μια φορά τη μέρα τις εικόνες που ήθελαν και να την αφήνουν ήσυχη. 

Συχνά όμως ακόμη και οι γείτονες του ζευγαριού ήταν μαζί με τους φωτογράφους για να μπορέσουν να δουν την ηθοποιό από κοντά.

Όμως πολλοί γείτονες ήταν δυσαρεστημένοι με όλο αυτό το πανηγύρι στην περιοχή και έδειχναν ξεκάθαρα πως θα προτιμούσαν το ζευγάρι να μην έμενε κοντά τους. Ένα από τα περιστατικά που περιγράφονται αναφέρει πως μια μέρα βρήκαν τη μηχανή του Θερού γεμάτη λουκάνικα και πως η Άνιστον ήταν πολύ θυμωμένη γιατί πίστευε πως το είχε κάνει κάποιος γείτονας για να τους δείξει πως δεν τους ήθελε εκεί.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως η Άνιστον κατέληγε μερικές φορές να μένει σε ξενοδοχεία προκειμένου να έχει ησυχία ενώ ο σύζυγός της γενικά μπορούσε να ζήσει ανενόχλητος και χαλαρός με τους φίλους του χωρίς να επηρεάζεται η καθημερινότητά του.

Όλο αυτό κράτησε πολύ καιρό, λέει η ίδια πηγή, και σημειώνει πως καμία από τις πλευρές δεν έδειχνε να υποχωρεί. Σταδιακά αυτή η διαφωνία οδήγησε στη ρήξη, σημειώνουν οι «φίλοι» του ζευγαριού. Η Άνιστον αισθανόταν άβολα και αφιλόξενα στη Νέα Υόρκη και ο Θερού δεν ήθελε με τίποτα να αποχωριστεί τον μεγάλο κύκλο γνωριμιών του και τοςυ φίλους του εκεί. Όσο και αν προσπάθησαν αυτό δεν λειτούργησε...

Πολιτισμός
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Moby προσφέρει δωρέαν την μουσική του και έχει γίνει «ο παράξενος γέρος που θα δεις στα βουνά»

Πολιτισμός / Γιατί ο Moby προσφέρει δωρέαν την μουσική του και έχει γίνει «ο παράξενος γέρος που θα δεις στα βουνά»

Νηφάλιος πλέον και με αρκετά χρόνια να τον χωρίζουν από τις μέρες της απόλυτης δόξας, ο Moby τα τελευταία χρόνια κάνει κάτι που λίγοι καταξιωμένοι καλλιτέχνες τολμούν
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
"Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως η Άνιστον κατέληγε μερικές φορές να μένει σε ξενοδοχεία προκειμένου να έχει ησυχία ενώ ο σύζυγός της γενικά μπορούσε να ζήσει ανενόχλητος και χαλαρός με τους φίλους του χωρίς να επηρεάζεται η καθημερινότητά του. " μη το λέτε ,μπορεί να τον πέρναγαν για τον Σαρμπέλ...
Δεν μπορεί να ξέρει ποτέ κανείς τους πραγματικούς λόγους που χωρίζουν κάποιοι σε σχέση. Εγώ πάντως θυμάμαι πολλαπλά blind gossips τα τελευταία χρόνια που λέγανε για τις αλλεπάλληλες απιστίες του Θερού.
Πραγματικα δε μπορω να καταλαβω γιατι θεωρειται "ασημαντος" λογος το που επιλεγει να ζησει ενα ζευγαρι καθως και η προστασια της ιδιωτικης του ζωης.