ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Ο Τζάστιν Μπίμπερ μαθαίνει πώς γίνεται σωστά το «Pen-Pineapple-Apple-Pen» σε μια διαφήμιση στην Ιαπωνία

Ο Τζάστιν Μπίμπερ μαθαίνει πώς γίνεται σωστά το «Pen-Pineapple-Apple-Pen» σε μια διαφήμιση στην Ιαπωνία Facebook Twitter
0

Το «Pen-Pineapple-Apple-Pen», το περίεργο και αστείο τραγούδι του Ιάπωνα Piko Taro, μετρά αυτή τη στιγμή στο YouTube περισσότερα από 45 εκατ. views κι ανάμεσα στους εκατοντάδες θαυμαστές του συγκαταλέγεται και ένας πολύ διάσημος- ο Τζάστιν Μπίμπερ.

Ο Καναδός τραγουδιστής δήλωσε από την πρώτη στιγμή δημοσίως το πόσο του άρεσε το τραγούδι, το οποίο και μοιράστηκε πέρυσι στον λογαριασμό του στο Twitter με τους 90 εκατ. followers που έχει. Τώρα οι δύο σταρ συναντήθηκαν και από κοντά για μια διαφημιστική καμπάνια για την SoftBank, μία από τις κορυφαίες εταιρίες τηλεπικοινωνιών της Ιαπωνίας. 

Παρόλο που το διαφημιστικό σποτ δεν έχει βγει ακόμη στον αέρα, η SoftBank πρόσφατα δημοσίευσε ένα teaser βίντεο για να δώσει λίγο από το κλίμα στα παρασκήνια και όλα όσα συνέβησαν στην συνάντηση των δύο τους. Ο Piko Taro έχει εμφανιστεί σε αρκετές διαφημίσεις της εταιρίας τους τελευταίους μήνες αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που μοιράζεται τη σκηνή με έναν διεθνή σταρ. Ο Μπίμπερ επιστρατεύτηκε για να διαφημίσουν από κοινού το «Super Student», ένα πρόγραμμα που προσφέρει έκπτωση σε υπηρεσίες κινητής για φοιτητές ηλικίας μεταξύ 18 και 25 ετών. 

Στα πλάνα φαίνεται ο Μπίμπερ, που φορά μια σχολική αντρική στολή για τις ανάγκες της διαφήμισης, να περιφέρεται στους χώρους ενός σχολείου όπου ο Piko Taro είναι καθηγητής. Στο σποτ ο Τζάστιν μιλάει στα ιαπωνικά, φλερτάρει με φοιτήτριες, κάνει dab, γνωρίζει τον Piko Taro και παρακολουθεί μάθημα για να κάνει σωστά το «Pen-Pineapple-Apple-Pen». 

Δείτε το teaser βίντεο: 

Πολιτισμός
0

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

20ή Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης

Πολιτισμός / Η Διεθνής Έκθεση Βιβλίου επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη από τις 16 έως τις 19 Μαΐου

Το 10ο Φεστιβάλ Νέων Λογοτεχνών και το νέο, πρωτοποριακό Poetry Black Box, το 8ο Φεστιβάλ Μετάφρασης, το 3ο Βραβείο Νέων Σχεδιαστών Βιβλίου, αφιερώματα και πολλές ακόμα συναρπαστικές συναντήσεις στην 20ή ΔΕΒΘ.
NEWSROOM
Το περιοδικό Monocle επέλεξε τους Point Supreme ως το καλύτερο αρχιτεκτονικό γραφείο για έργα κατοικίας στον κόσμο.

Πολιτισμός / Το Monocle επέλεξε τους Αθηναίους Point Supreme ως το καλύτερο αρχιτεκτονικό γραφείο για έργα κατοικίας στον κόσμο

Στην ίδια λίστα που περιλαμβάνει 50 βραβεία για ανθρώπους και έργα που επιδιώκουν να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής και που βοηθούν στη δημιουργία κοινοτήτων συναντάμε και ένα αθηναϊκό βιβλιοπωλείο.
NEWSROOM