Πέθανε ο Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ανακοίνωση του Οίκου - Το λαϊκό προσκύνημα και η επιθυμία του για την κηδεία

Πέθανε ο Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ανακοίνωση του Οίκου - Το λαϊκό προσκύνημα και η επιθυμία του για την κηδεία Facebook Twitter
Πέθανε ο Τζόρτζιο Αρμάνι / Φωτογραφία: Stephane Cardinale - Corbis/Corbis via Getty Images
0

Ο Τζόρτζιο Αρμάνι πέθανε σήμερα, 4 Σεπτεμβρίου, σε ηλικία 91 ετών.

Ο Οίκος Armani αποχαιρετά τον «πατέρα» του, δίνοντας στη δημοσιότητα, λεπτομέρειες για το λαϊκό προσκύνημα της σορού του Τζόρτζιο Αρμάνι, αλλά και την επιθυμία του κορυφαίου σχεδιαστή, για την κηδεία του.

Το μήνυμα δημοσιεύθηκε στα επίσημα social media του οίκου Armani:

«Με απέραντη θλίψη, ο Όμιλος Armani ανακοινώνει τον θάνατο του δημιουργού, ιδρυτή και ακούραστου κινητήριου μοχλού του: Giorgio Armani. Ο Il Signor Armani, όπως τον αποκαλούσαν πάντα με σεβασμό και θαυμασμό οι εργαζόμενοι και οι συνεργάτες του, απεβίωσε ειρηνικά, περιτριγυρισμένος από τους αγαπημένους του. Ακούραστος μέχρι το τέλος, εργάστηκε μέχρι τις τελευταίες του ημέρες, αφιερωμένος στην εταιρεία, τις συλλογές, και τα πολλά τρέχοντα και μελλοντικά σχέδια.
Μιλάνο, 04/09/2025».

Στην ίδια ανάρτηση, παρατίθεται και ένα μήνυμα που υπογράφουν οι υπάλληλοι του Τζόρτζιο Αρμάνι.

«Σε αυτή την εταιρεία, αισθανόμασταν πάντα σαν μέλος της μιας οικογένειας. Σήμερα, με βαθιά συγκίνηση, νιώθουμε το κενό που αφήνει εκείνος που ίδρυσε και ανέθρεψε αυτή την οικογένεια με όραμα, πάθος και αφοσίωση. Όμως, ακριβώς στο πνεύμα του, εμείς, οι εργαζόμενοι και τα μέλη της οικογένειας που δούλευαν πάντα δίπλα στον κ. Armani, δεσμευόμαστε να προστατεύσουμε αυτό που έχτισε και να συνεχίσουμε την εταιρεία του στη μνήμη του, με σεβασμό, υπευθυνότητα και αγάπη. Οι υπάλληλοί του, η οικογένειά του».

Στη λεζάντα της δημοσίευσης, ο Οίκος Armani κάνει μια σύντομη αναδρομή στα χρόνια της αφοσίωσης του κορυφαίου σχεδιαστή, ο οποίος εργαζόταν μέχρι το τέλος, τονίζοντας, παράλληλα, την ευαισθητοποίησή του όσον αφορά κοινωνικά ζητήματα, με ιδιαίτερη αδυναμία του, το Μιλάνο.

«Μιλάνο, 4 Σεπτεμβρίου 2025.

Με άπειρη θλίψη, ο όμιλος Armani ανακοινώνει τον θάνατο του δημιουργού, ιδρυτή και ακούραστου κινητήριου μοχλού του: Giorgio Armani.

Ο κύριος Armani, όπως τον αποκαλούσαν πάντα με σεβασμό και θαυμασμό οι εργαζόμενοι και οι συνεργάτες του, έφυγε γαλήνια, περιστοιχισμένος από τα αγαπημένα του πρόσωπα. Ακούραστος, εργάστηκε μέχρι τις τελευταίες του ημέρες, αφοσιωμένος στην εταιρεία, στις συλλογές και στα πολλά, συνεχώς νέα έργα που βρίσκονταν σε εξέλιξη.

Με τα χρόνια, ο Giorgio Armani δημιούργησε ένα όραμα που ξεκίνησε από τη μόδα και επεκτάθηκε σε κάθε πτυχή της ζωής, προλαβαίνοντας την εποχή του με εξαιρετική διαύγεια και πρακτικότητα. Τον καθοδηγούσε μια ανεξάντλητη περιέργεια, η προσοχή στο παρόν και στους ανθρώπους. Σε αυτήν τη διαδρομή, δημιούργησε έναν ανοιχτό διάλογο με το κοινό, καθιστώντας τον εαυτό του αγαπητό και σεβαστό για την ικανότητά του να επικοινωνεί με όλους. Πάντα ευαίσθητος στις ανάγκες της κοινωνίας, δραστηριοποιήθηκε σε πολλούς τομείς, ιδιαίτερα προς όφελος της αγαπημένης του Μιλάνου.

Η Giorgio Armani είναι μια εταιρεία με πενηντάχρονη ιστορία, που αναπτύχθηκε με συγκίνηση και υπομονή. Ο Giorgio Armani έκανε πάντοτε την ανεξαρτησία, στη σκέψη και στην πράξη, το δικό του ξεχωριστό γνώρισμα. Η εταιρεία είναι η αντανάκλαση, σήμερα και πάντα, αυτού του αισθήματος. Η οικογένεια και οι εργαζόμενοι θα συνεχίσουν να προχωρούν τον Όμιλο με σεβασμό και συνέπεια σε αυτές τις αξίες.

Η σορός θα εκτεθεί σε λαϊκό προσκύνημα από το Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου έως την Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου, από τις 9 π.μ. έως τις 6 μ.μ., στο Μιλάνο, στην οδό Bergognone 59, στον χώρο Armani/Teatro. Κατόπιν ρητής επιθυμίας του κυρίου Armani, η κηδεία θα τελεστεί σε ιδιωτικό κύκλο». 
 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM
Πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας πιστεύεται πως απεικονίζει την αδερφή της

Πολιτισμός / Πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας πιστεύεται πως απεικονίζει την αδελφή της

«Αν και αυτά τα εντυπωσιακά πορτρέτα έχουν εκτεθεί πολλές φορές τα τελευταία 250 χρόνια, θα είναι πραγματικά ξεχωριστό να βλέπουμε επιτέλους τη Μαρία Αντουανέτα όπως ήταν πραγματικά, και όχι να τη συγχέουμε με την αδελφή της», δήλωσε ο διευθυντής του Μουσείου Τέχνης και Ιστορίας στη Γενεύη
LIFO NEWSROOM