Η νέα καμπάνια του οίκου Rabanne είναι ένα μικρό κινηματογραφικό αριστούργημα στους δρόμους του Ρίο

Η νέα καμπάνια του οίκου Rabanne είναι ένα μικρό κινηματογραφικό αριστούργημα στους δρόμους του Ρίο Facebook Twitter
0

Σε μια εποχή που η μόδα αναζητά αυθεντικότητα, ο ιστορικός ισπανικός οίκος Rabanne στρέφεται στη ζωντάνια της Βραζιλίας για την καλοκαιρινή του καμπάνια. Το αποτέλεσμα δεν είναι απλώς μια ακόμη επίδειξη ρούχων, αλλά ένα κινηματογραφικό πορτρέτο του Ρίο. 

Η καμπάνια γυρίστηκε εξ ολοκλήρου στη Ροσίνια, τη μεγαλύτερη φαβέλα της χώρας, αποτυπώνοντας εικόνες καθημερινότητας, από θεαματικά ακροβατικά με μηχανές την αυγή μέχρι εφήβες που ετοιμάζονται για τη βραδινή τους έξοδο. Με έναν αέρα ντοκιμαντέρ και την αισθητική πολυτελούς fashion film, κάθε σκηνή αναδεικνύει τη χάρη της αυθεντικότητας.

Το Rio χορεύει με τον οίκο Rabanne: Καλοκαιρινή καμπάνια με ρυθμό, λάμψη και αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter

Η Rabanne δεν επιστρατεύει μοντέλα αλλά την ίδια την κοινότητα. Στο επίκεντρο βρίσκονται επαγγελματίες χορευτές όπως ο Hiltinho Fantástico και η κολεκτίβα Oz Crias, DJs όπως οι Guiguinho, Aisha και Yaminah Mello, αλλά και δεκάδες κάτοικοι της Ροσίνια. Ο ρόλος τους δεν είναι διακοσμητικός· δίνουν πνοή και περιεχόμενο, μετατρέποντας τη μόδα σε κοινό βίωμα.

Η νέα καμπάνια του οίκου Rabanne είναι ένα μικρό κινηματογραφικό αριστούργημα στους δρόμους του Ρίο Facebook Twitter

Η μουσική συνοδεύει τις εικόνες σε δύο επίπεδα. Από τη μία, οι ρυθμοί της βραζιλιάνικης φανκ σκηνής· από την άλλη, η μελαγχολική κομψότητα της «Manhã de Carnaval», του θρυλικού κομματιού από την εποχή της bossa nova. Η συνύπαρξη αυτών των ήχων ενσαρκώνει την κεντρική ιδέα της καμπάνιας: η Βραζιλία δεν έχει έναν ρυθμό – έχει πολλούς.

Ο ίδιος ο Πάκο Ραμπάν είχε δείξει ενδιαφέρον για τις μουσικές των κοινοτήτων. Στη δεκαετία του ’70 είχε ιδρύσει δισκογραφική για φανκ και σόουλ και άνοιξε το Black Sugar, ένα νυχτερινό κλαμπ στο Παρίσι που τιμούσε τον ήχο της Καραϊβικής. Η νέα καμπάνια αντλεί από αυτό το πνεύμα διαπολιτισμικού σεβασμού και περιέργειας – μόνο που τώρα το κάνει με επίκεντρο το βραζιλιάνικο παρόν.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πολιτισμός / Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πρόκειται για το σπίτι του Αντωνάκη και της Ελενίτσας στην ταινία «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» - Tο κτήριο, σε ερειπιώδη κατάσταση σήμερα, έχει χαρακτηριστεί ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο με τον περιβάλλοντα χώρο του, διότι αποτελεί εξαιρετικό δείγμα Αθηναϊκού σπιτιού
LIFO NEWSROOM
Κοστούμια και αναμνηστικά του «Downton Abbey» βγαίνουν σε δημοπρασία για καλό σκοπό

Πολιτισμός / Κοστούμια και αναμνηστικά του «Downton Abbey» βγαίνουν σε δημοπρασία για καλό σκοπό

Από μια τραπεζαρία σε στυλ 18ου αιώνα και την εντυπωσιακή τουαλέτα της Μάγκι Σμιθ μέχρι το ασημένιο ρολόι του μπάτλερ, τα αναμνηστικά αντικείμενα θα προσφερθούν σε ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα που υποστηρίζει παιδιά με απειλητικές για τη ζωή τους παθήσεις και τις οικογένειές τους
LIFO NEWSROOM
Τρόμος, Ιμπρεσιονισμός και 5 αριστουργήματα του παρελθόντος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Έχει συμβεί ξανά τον Αύγουστο; Μάλλον όχι. 13 ταινίες από αύριο στα σινεμά της πόλης

Οι νέες ταινίες του Ζακ Κρέγκερ και των Ελληνοαυστραλών αδερφών Φιλίππου, η ωραιότατη έκπληξη που μας επιφύλασσε ο Σεντρίκ Κλαπίς και πέντε μεγάλες δόξες σε επανέκδοση κάνουν τον προγραμματισμό των θεατών σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πέθανε ο Τέρενς Σταμπ, ο θρυλικός «Στρατηγός Ζοντ» του Superman, σε ηλικία 87 ετών

Πολιτισμός / Πέθανε ο Τέρενς Σταμπ, ο θρυλικός «Στρατηγός Ζοντ» του Superman, σε ηλικία 87 ετών

Ο βρετανός ηθοποιός Τέρενς Σταμπ, γνωστός για τον ρόλο του ως General Zod στις ταινίες Superman, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 87 ετών - Η καριέρα του περιλαμβάνει περισσότερες από 60 ταινίες και μία υποψηφιότητα για Όσκαρ
LIFO NEWSROOM