Ο Μάρτιν Σκορσέζε αποκάλυψε τον αστείο λόγο που δεν βλέπει τις ταινίες του στο σινεμά

Ο Μάρτιν Σκορσέζε αποκάλυψε τον αστείο λόγο που δεν βλέπει τις ταινίες του στο σινεμά Facebook Twitter
Φωτ.: EPA
0

Ο Μάρτιν Σκορσέζε αποκάλυψε τον αστείο λόγο που δεν βλέπει ποτέ τις ταινίες του στο σινεμά.

Ο σκηνοθέτης, ο οποίος κυκλοφόρησε πρόσφατα την τελευταία του ταινία «Killers Of The Flower Moon», εξήγησε ότι αποφεύγει να μπει κρυφά στις προβολές των ταινιών του και παραδέχθηκε ότι είναι «κοντός και υπάρχει πάντα ένας ψηλός άνθρωπος μπροστά του». Ο Μάρτιν Σκορσέζε συνέχισε λέγοντας πως «Δεν το κάνω αυτό (να πηγαίνω σε σινεμά). Οι άνθρωποι μιλάνε και κυκλοφορούν πολύ (μέσα στο σινεμά). Είμαι κοντός και υπάρχει πάντα ένας ψηλός άνθρωπος μπροστά μου», είπε στο Variety.

«Το ίδιο συμβαίνει και στο Μπρόντγουεϊ, δεν μπορώ να πάω θέατρο» είπε ο Μάρτιν Σκορσέζε προσθέτοντας πως «υπάρχει κάποιος μπροστά μου και δεν μπορώ να δω τη σκηνή ή να παρακολουθήσω την παράσταση».

Ο Σκορσέζε είπε ακόμα ότι έχει εξελιχθεί σε μεγάλο θαυμαστή του IMAX. «Μπαίνεις μέσα, μπορείς να κάθεσαι στο πίσω μέρος και κοιτάς ψηλά. Στις κοινές προβολές, έχω διαπιστώσει ότι το κοινό γίνεται λίγο πιο θορυβώδες από ό,τι στο παρελθόν. Αλλά ίσως είναι κάτι σαν αυτό που γινόταν τη δεκαετία του '50, όταν φωνάζαμε στην οθόνη. Αλλά είναι πολύ σημαντικό για μένα να υποστηρίζω ταινίες όταν παίζονται στο σινεμά. Απλώς περιμένω λίγο».

Ο σκηνοθέτης έγινε πρόσφατα ο εν ζωή σκηνοθέτης με τις περισσότερες υποψηφιότητες για Όσκαρ, αφού σημείωσε τη 10η υποψηφιότητά του για το Killers Of The Flower Moon, ξεπερνώντας τις εννέα του Στίβεν Σπίλμπεργκ.

Στην κατηγορία του για τα Όσκαρ καλείται να αντιμετωπίσει τον Κρίστοφερ Νόλαν για το Oppenheimer, την Justine Triet για το Anatomy Of A Fall, τον Γιώργο Λάνθιμο για το Poor Things και τον Jonathan Glazer για το The Zone Of Interest.

Με πληροφορίες του NME

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λάνθιμος vs. Hollywood

Οθόνες / Λάνθιμος vs. Hollywood

Κι ενώ το παγκόσμιο fandom –και ειδικά ο Ράιαν Γκόσλινγκ– ωρύεται για την αναπάντεχη απουσία της Γκρέτα Γκέργουιγκ και της Μάργκοτ Ρόμπι από τις πεντάδες τους και το ηχηρό σνομπάρισμα του Λεονάρντο ντι Κάπριο, ο Γιώργος Λάνθιμος κάνει κρουαζιέρα με 11 υποψηφιότητες και το «Poor Things» του βολεύεται αναπαυτικά στη θέση του ενισχυμένου outsider.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Σκορσέζε επιστρέφει στον Χριστό παρά τα όσα είχε τραβήξει με τον «Τελευταίο πειρασμό»

Οθόνες / Ο Σκορσέζε επιστρέφει στον Χριστό παρά τα όσα είχε τραβήξει με τον «Τελευταίο πειρασμό»

Τρεισήμισι δεκαετίες μετά την πολύκροτη μεταφορά του βιβλίου του Καζαντζάκη, ο κορυφαίος εν ζωή σκηνοθέτης αποφάσισε να γυρίσει ξανά μια ταινία για τον Ιησού, που θα είναι ίσως η τελευταία του.
THE LIFO TEAM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM