Διαφημιστική εταιρεία ανέπτυξε τεχνολογία για τοποθέτηση σύγχρονων προϊόντων σε κλασσικές ταινίες

Διαφημιστική εταιρεία ανέπτυξε τεχνολογία για τοποθέτηση σύγχρονων προϊόντων σε κλασσικές ταινίες Facebook Twitter
Με τη νέα τεχνολογία η τοποθέτηση προϊόντων σε παλαιότερες ταινίες θα φαίνεται σαν μέρος των πραγματικών σκηνικών όπως στην παραπάνω σκηνή από την Μεγάλη Απόδραση με τον Στηβ ΜακΚουήν.
0

Η Mirriad, μια βρετανική διαφημιστική εταιρεία, ανέπτυξε τεχνολογία μέσω της οποίας μπορεί να γίνει τοποθέτηση προϊόντος σε παλαιότερες ταινίες και σειρές. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο της εταιρείας η νέα αυτή τεχνολογία μπορεί να “σκανάρει” μια εικόνα, να καταλάβει το βάθος, την κίνηση, την υφή των αντικειμένων μέσα στο κάδρο και να κάνει προσαρμογές με τέτοιο τρόπο ώστε να μη γίνεται αισθητή η διαφορά από το ανθρώπινο μάτι.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσαμε πχ. να βλέπουμε τον 007 του Σον Κόνερι να πίνει μπίρα συγκεκριμένης μάρκας αντί για dry martini στο Goldfinger ή την ώρα που ο Ράσελ Κρόου τα βάζει με τα άγρια θηρία στον Μονομάχο, ρεκλάμες στο Κολοσσαίο να διαφημίζουν μια νέα γεύση coca-cola κι αυτό να φαίνεται σαν μέρος των πραγματικών σκηνικών, αντί για προϊόν μεταγενέστερης ψηφιακής επεξεργασίας.

Οι κινηματογραφικοί παραγωγοί και οι υπεύθυνοι των στούντιο βλέπουν ήδη στη συγκεκριμένη τεχνολογία τη δυνατότητα να πάρουν πίσω (και με το παραπάνω) τα έσοδα που έχουν χάσει από την πανδημία. Ανέκαθεν η τοποθέτηση προϊόντων ήταν ένας καλός τρόπος για να καλυφθούν τα έξοδα μιας κινηματογραφικής παραγωγής ή ακόμα και για να αποκτήσει αυτή θετικό ισολογισμό πριν καν βγει στις αίθουσες. Και δεν είναι μόνο οι άνθρωποι του σινεμά που σκέφτονται να προσφύγουν στη συγκεκριμένη τεχνολογία. Άνθρωποι της μουσικής βιομηχανίας υποστηρίζουν ότι σύντομα οι καλλιτέχνες θα επιχειρήσουν τοποθέτηση προϊόντων σε παλιότερα βιντεοκλίπ τους - ο Τζιοβάνι Αγιάλα, διάσημος τραγουδιστής στην Κολομβία, το έπραξε ήδη.

Αν και ακούγεται μια επικερδής διαδικασία, γεννά μια σειρά από ζητήματα, με βασικό εκείνο της διατήρησης της καλλιτεχνικής ακεραιότητας ενός έργου. Όπως υποστηρίζει η κινηματογραφική κριτικός Αν Μπίλσον «καταστρατηγείται ο ρόλος του σκηνογράφου, που μπήκε σε πάρα πολύ κόπο για να στήσει ο, τι βρίσκεται μέσα στο κάδρο, για να έρθει στη συνέχεια ένας τυχαίος διαφημιστής και να του χαλάσει τη δουλειά, τοποθετώντας κάτι αναχρονιστικό ή κάτι που δεν συμβαδίζει με την αισθητική επιλογή των υπολοίπων αντικειμένων». Εδώ που τα λέμε, ίσως να ήταν λίγο παράξενο να βλέπεις διαφημιστικά της coca-cola  στο Κολοσσαίο, ενώ ο Ράσελ Κρόου μονομαχεί με άγρια θηρία.

Με στοιχεία από το bbc.com

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Επί Λέξει»: Το αγαπημένο βιβλιοπωλείο της οδού Ακαδημίας κατεβάζει ρολά

Πολιτισμός / «Επί Λέξει»: Το αγαπημένο βιβλιοπωλείο της οδού Ακαδημίας κλείνει οριστικά

«Παρά τις προσπάθειές μας, δεν καταφέραμε να μεταβιβάσουμε το βιβλιοπωλείο, αφού η απαίτηση των ιδιοκτητών του ακινήτου για υπερδιπλασιασμό του ενοικίου, είναι ο τοίχος που δεν μπορούμε να γκρεμίσουμε» αναφέρει στην ανακοίνωση του
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γουές Άντερσον, Τζέσικα Λανγκ και Ντέιβιντ Λιντς από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Γουές Άντερσον, Τζέσικα Λανγκ και Ντέιβιντ Λιντς από αύριο στους κινηματογράφους

Έντεκα (!) τίτλοι προστίθενται στο πρόγραμμα των αιθουσών αυτή την Πέμπτη, ανάμεσά τους και το «Phoenician Scheme», η πιο αστεία ταινία του Γουές Άντερσον από την εποχή του «Grand Budapest Hotel».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Τζαφάρ Παναχί επέστρεψε χωρίς επεισόδια στο Ιράν μετά το βραβείο στις Κάννες

Πολιτισμός / Ο Τζαφάρ Παναχί επέστρεψε «χωρίς επεισόδια» στο Ιράν μετά το βραβείο στις Κάννες

«Στη χειρότερη, θα με ξαναβάλουν φυλακή», δήλωσε προ ολίγων ημερών από τις Κάννες ο Ιρανός σκηνοθέτης, αποδεχόμενος τις επιπτώσεις της κινηματογραφικής του αντίστασης
LIFO NEWSROOM
Plásmata 3: Υπό τους ήχους του stegi.radio για τρεις εβδομάδες το Πεδίον του Άρεως

Πολιτισμός / Plásmata 3: Υπό τους ήχους του stegi.radio για τρεις εβδομάδες το Πεδίον του Άρεως

Από τις 27 Μαΐου έως τις 15 Ιουνίου, πάνω από 70 παραγωγοί του διαδικτυακού ραδιοφώνου της Στέγης εμφανίζονται σε ένα ειδικά διαμορφωμένο booth προσφέροντας στο κοινό μία πρωτόγνωρη εμπειρία.
LIFO NEWSROOM