Μονακό: Μικρό ταξίδι στην "παιδική χαρά των πλούσιων και διάσημων"

Μονακό: Μικρό ταξίδι στην "παιδική χαρά των πλούσιων και διάσημων" Facebook Twitter
0

Το Μονακό, δεν είναι απλώς και κατά τα κλισέ, κράτος εν κράτει, τόπος συνάντησης πλούσιων και διάσημων απ' όλον τον κόσμο. Εδώ και δεκαετίες θεωρείται η παιδική χαρά των ισχυρών του πλανήτη, τόπος αναψυχής, χλιδής και πολυτέλειας με στατιστικά και ασχολίες που σε έναν μέσο εργαζόμενο πολίτη φαντάζουν άπιαστες και προκλητικές. 

Εκεί, ένας στους τρεις κατοίκους είναι εκατομμυριούχος και το να έχει κανείς ιδιωτικό ελικόπτερο για τις μετακινήσεις τους, λογίζεται σαν να έχει το δικό του (πολυτελές) αμάξι. 

Εκεί, ένα ακριβό μπουκάλι κρασί μπορεί να στοιχίζει 28.000 ευρώ και εκεί η πριγκίπισσα Καμίλα των Βουρβόνων και των Δύο Σικελιών ασχολείται με διαγωνισμούς για την ανάδειξη του κορυφαίου Instagram influencer... 

Άλλωστε, είναι Πρόεδρος (!) της οργάνωσης που διοργανώνει αυτή την απονομή και στο Μονακό θεωρείται σπουδαία υπόθεση. Στον διαγωνισμό συμμετέχει μόνο η αφρόκρεμα των influencers του πλανήτη και η πριγκίπισσα Καμίλα θεωρεί ότι αυτό το πρότζεκτ "γεφυρώνει την παράδοση των Μονεγάσκων με τη νέα γενιά των social media".

 

Αυτό σημαίνει ότι από το 2018 που θεσπίστηκαν τα βραβεία, υψηλοί καλεσμένοι και κριτές, περνούν ώρες ατέλειωτες σε αίθουσες πολυτελών ξενοδοχείων παρατηρώντας φωτογραφίες από τις σελίδες νεαρών κοριτσιών και αγοριών στο Instagram, ανθρώπων, δηλαδή, που μέσω των social και της απήχησής τους σε αυτά, διεκδικούν μία θέση στην υψηλή ζωή του Μονακό. 

"Είναι ένας άλλος κόσμος, μια άλλη προσέγγιση της ζωής, κάτι απολύτως νέο και συναρπαστικό για τον κόσμο", επιμένει η πριγκίπισσα Καμίλα, ενώ ο πρίγκιπας Αλβέρτος του Μονακό εννοείται ότι έχει θέση και άποψη στην επιτροπή επιλογής των καλύτερων του Instagram, όπως και επί όλων των πτυχών της δημόσιας ζωής στο κρατίδιό του. 

"Πρέπει να είμαστε σε επαγρύπνηση", λέει, "από τη μία πρέπει να ξέρουμε ό,τι κάνει το Μονακό αυτό που είναι για τους επισκέπτες του και από την άλλη δεν πρέπει να χάνουμε την επαφή μας με την τεχνολογία, τους νέους ανθρώπους και όσα μπορούν να προσφέρουν στην εικόνα του κρατιδίου μας", εξηγεί ο πρίγκιπας.

Γιατί, όμως, όλη αυτή η επίθεση φιλίας προς τα νιάτα και την τεχνολογία; Διότι όπως εξηγεί τόσο ένας από τους διοργανωτές, όσο και η πριγκίπισσα Καμίλα που έχει την υψηλή επιστασία του πράγματος, το Μονακό με τους πλούσιους επισκέπτες και κατοίκους, σταδιακά γίνεται ένα κρατίδιο... γερόντων, το οποίο σε λίγα χρόνια από τώρα θα σφύζει από πλούτο, όχι όμως και από νιάτα. 

"Θα είναι καταστροφή αυτό για το Μονακό! Να έρχονται εδώ πλούσιοι που απλώς θέλουν να απολαύσουν τη σύνταξή τους; Όχι, δεν το θέλουμε αυτό", λέει η πριγκίπισσα και καταλήγει προκλητικά: "Θέλουμε να είμαστε ένα μέρος χλιδής, ένας τόπος λάμψης και νιάτων, ένα μέρος διαμαντιών". 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή για τις αντιεμβολιαστικές δηλώσεις Κένεντι μετά την ένοπλη επίθεση στην Ατλάντα

Διεθνή / Οργή για τις αντιεμβολιαστικές δηλώσεις Κένεντι μετά την ένοπλη επίθεση στην Ατλάντα

Οι υπάλληλοι του οργανισμού καταγγέλλουν ότι η μακροχρόνια ρητορική του Κένεντι κατά των εμβολίων, συμπεριλαμβανομένων αυτών για τον κορωνοϊό, έχει τροφοδοτήσει το κλίμα εχθρότητας απέναντι στη δημόσια υγεία
LIFO NEWSROOM
Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και κυβέρνηση Τραμπ προς διακανονισμό $500 εκατ. και αποκατάσταση ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Διεθνή / Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και κυβέρνηση Τραμπ προς διακανονισμό $500 εκατ. και αποκατάσταση ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Το πανεπιστήμιο Χάρβαρντ συμφωνεί να ξοδέψει $500 εκατ. σε εκπαιδευτικά προγράμματα για να αποκαταστήσει δισεκατομμύρια δολάρια ομοσπονδιακής χρηματοδότησης, κλείνοντας μήνες αντιπαράθεσης με τη διακυβέρνηση Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Από «πασιφίστρια» η Ιαπωνία γίνεται μεγάλος εξαγωγέας όπλων με την επιλογή της Mitsubishi για φρεγάτες

Διεθνή / Ιαπωνία: Από ειρηνευτική δύναμη γίνεται μεγάλος εξαγωγέας όπλων με την επιλογή της Mitsubishi για φρεγάτες

Η συμφωνία Αυστραλίας-Mitsubishi ύψους 6,5 δισ. δολαρίων για φρεγάτες είναι η πρώτη μεγάλη διεθνής πώληση ιαπωνικού οπλικού συστήματος μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Ο Σέργκει Μοσούνωφ εξαγοράζει τη Fabergé έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Διεθνή / Η Φαμπερζέ των αυτοκρατορικών αυγών περνά στα χέρια του Σέργκει Μοσούνωφ έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Ο επιχειρηματίας Σέργκει Μοσούνωφ απέκτησε το διάσημο brand Φαμπερζέ, γνωστό για τα πολυτελή κοσμήματα και τα περίφημα αυγά, σε μια συμφωνία ύψους 50 εκατ. δολαρίων, συνεχίζοντας την κληρονομιά της εμβληματικής μάρκας
LIFO NEWSROOM