Μπορεί οι Τέλειοι Ξένοι να ήταν η χαρά του κουτσομπόλη και μια αποθέωση του μικροαστισμού, κατάφεραν όμως να επικοινωνήσουν με ένα μεγάλο κοινό – ενδεχομένως (και) λόγω αυτών των ιδιοτήτων τους. Ο δημιουργός τους, Πάολο Τζενοβέζε, μοσχοπούλησε τα δικαιώματα του ριμέικ σε δεκάδες χώρες. Δεν υπερβάλλουμε, η ταινία έχει διασκευαστεί 28 (!) φορές μέχρι σήμερα, κατέχοντας το ρεκόρ Γκίνες των περισσότερων ριμέικ στην κινηματογραφική ιστορία. Παρακολουθώντας την πορεία του Τζενοβέζε στη συνέχεια, τον φανταζόμαστε να σπάει το κεφάλι του για να σκαρφιστεί ένα ανάλογο concept που θα γίνει περιζήτητο. Ίσως να τα κατάφερε στη περίπτωση του Follemente, αλλά μοιάζει τόσο πολύ με εκείνο του πιξαρικού Inside Out, που ενδέχεται να αντιμετωπίσει προβλήματα στις διεθνείς αγορές.

 

Στην ταινία ο Πιέρο και η Λάρα βγαίνουν το πρώτο τους ραντεβού στο σπίτι της δεύτερης. Η αφήγηση τεμαχίζεται ανάμεσα στην εξωτερική δράση και σε εκείνη στο εσωτερικό του εγκεφάλου τους, όπου τέσσερις διαφορετικές περσόνες συγκρούονται για την επόμενη πρόταση, για την επόμενη κίνηση, για τον τρόπο τους και για τον χρονισμό τους. Η μετάβαση από την εξωτερική στην «εσωτερική» δράση συχνά παραπέμπει σε (περιττό) σχολιασμό, παρά σε οργανικό παρακολούθημα της πρώτης, κι επειδή εδώ το σενάριο είναι που υπαγορεύει αφήγηση και μοντάζ, το πρόβλημα ξεκινά από εκεί. Ωστόσο, την ελαφρότητα οι Ιταλοί δημιουργοί την έχουν στο τσεπάκι τους, το πρωταγωνιστικό ζεύγος αποδίδει την ερωτική αμηχανία και την επακόλουθη επιθυμία με τρόπο φτασμένων ερμηνευτών του είδους, ενώ η συνδρομή δυο ακόμα σεναριογράφων βοηθά ώστε η πρόζα να μην είναι φειδωλή σε κωμικά γκαγκ –μια συχνή αδυναμία του Τζενοβέζε– και τα δραματικά απρόοπτα να μην εξαντλούνται στον τρίτο άνθρωπο και στο (δυνητικό) κέρατο. Μια υπερφλύαρη τελική σεκάνς λεκτικής μονομαχίας ανάμεσα στα δύο «πιλοτήρια» θα μπορούσε να λείπει, έτσι γεμάτη στερεότυπα για τη μάχη των φύλων και αποφθέγματα pop ψυχολογίας που είναι, αλλά ευτυχώς δεν αναιρεί τη γοητεία ενός λαϊκού θεάματος που είναι βέβαιο ότι θα αγαπηθεί, αν μπορέσει να βρει το κοινό του.