Η Καρολίν (Φανί Αρντάν) συνταξιοδοτήθηκε και έχει μια καινούργια ζωή μπροστά της. Έχει χρόνο να φροντίσει τα παιδιά της, τον σύζυγο και, πάνω από' όλα, τον εαυτό της. Πολύ σύντομα, όμως, αντιλαμβάνεται ότι αυτό το είδος ελευθερίας είναι συνώνυμο της πλήξης, με αποκορύφωμα το δώρο γενεθλίων της, που δεν είναι άλλο από μια κάρτα μέλους σε ένα κλαμπ συνταξιούχων. Παραδόξως, εκεί θα έρθει σε επαφή με τον νεαρό καθηγητή πληροφορικής που υποκύπτει στη γοητεία της. Η Καρολίν θα βιώσει μια δεύτερη νεότητα, θα ερωτευτεί τον νεαρό άντρα, θα γευτεί πρωτόγνωρες εμπειρίες, θα επαναστατήσει και θα αιφνιδιάσει τον περίγυρό της.
Η «Κοπέλα με τα άσπρα μαλλιά» είναι το διήγημα που αποτελεί την πηγή έμπνευσης μιας ταινίας που ασχολείται με δύο πράγματα: το ρεαλιστικό κενό μιας υγιούς γυναίκας που παροπλίζεται από το σύστημα παραγωγής και τη Φανί Αρντάν. Η Αρντάν δεν αλλάζει την κόμη προς το λευκό, αλλά γίνεται ξανθιά για πρώτη φορά, φοράει μπλουτζίν, μιλάει γρήγορα και λίγο επαρχιώτικα – μη φανταστείτε βλάχικα, στη Γαλλία βρισκόμαστε. Η σκηνοθέτις Μαριόν Βερνού ασχολείται, εν μέρει δικαιολογημένα, με τη μεταμόρφωση μιας γνωστής ηθοποιού και ποντάρει σε αυτήν για να στήσει πειστικά τις σκηνές ερωτισμού ανάμεσα σε αυτήν και τον Λοράν Λαφίτ, τον νεότερο άνδρα με τον οποίο υπάρχει έλξη, αλλά όχι έρωτας. Το πρωτεύον θέμα του φιλμ Τα καλύτερα έρχονται είναι το υπαρξιακό μιας γυναίκας που αρνείται να παραδώσει τα όπλα, αλλά δεν θέλει να γίνει γελοία, μέσω της πολιτισμένης, βαθιάς σχέσης της με τον σύζυγο, που γνωρίζει και καταλαβαίνει τις ανάγκες της, τι μπορεί να προσφέρει ο ίδιος και ποια είναι τα δικά του ατού αλλά και οι επιθυμίες. Ο Πατρίκ Σενέ, ο σύζυγος, που δεν είναι ακριβώς στωικός αλλά παρατηρητικός και συναισθηματικά έξυπνος (πράγμα σπάνιο για ανδρικό ρόλο σε ταινίες που ασχολούνται με γυναίκες), είναι η κρυφή γοητεία της ταινίας και μακάρι να ήταν ο πρωταγωνιστής.