— Γιατί Site-Specific;

Επειδή ασχολούμαστε με οποιαδήποτε μορφή τέχνης δημιουργείται με σκοπό να υπάρχει ή να τοποθετηθεί σε έναν συγκεκριμένο χώρο-περιβάλλον.


— Τι είναι τo φως για σας;

Η αρχική αναζήτηση για την επάρκεια του φωτός εξελίχθηκε σε μια σχέση απρόσμενα συναρπαστική. Σαν μια επιδίωξη, θα έλεγα, να πιάσω μια ιδανική κατάσταση μετά το φυσικό φως, το meta-φως.


— Και τι ακριβώς κάνετε;

Μας αρέσει να μπλεκόμαστε με το αρχιτεκτονικό έργο κατά τη διαμόρφωση της ιδέας. Να δουλεύουμε με δείγματα φωτιστικών σωμάτων, να βλέπουμε ζωντανά πώς το τεχνητό φως μιας πηγής αλληλεπιδρά με μια συγκεκριμένη επιφάνεια σε έναν χώρο και πώς θα βρούμε τρόπους να βελτιώσουμε την τελική αίσθηση από τη συνολική μας πρόταση. Τα πιο αγαπημένα έργα, συνήθως, είναι και τα πιο μικρά!

 

Συνεργαζόμαστε με σημαντικά brands του χώρου, αλλά παράλληλα διαπιστώσαμε τη μεγάλη ανάγκη για ευελιξία και προϊόντα με ιδανικότερη σχέση ποιότητας-τιμής. Σε συνδυασμό με το πάθος για την τέλεια εφαρμογή του προϊόντος μας ώθησε στη λογική να δημιουργήσουμε δικά μας φωτιστικά προϊόντα-custom lights.


— Πώς αντιλαμβάνεστε την εταιρική σας θέση;

Μέσα από τη SITE-SPECIFIC προσπαθώ να εκπληρώσω ένα όραμα που δεν μπορούσα να υλοποιήσω στις προηγούμενες εταιρείες για τις οποίες εργάστηκα. Στον εταιρικό μας πυρήνα υπάρχει η αντίληψη της δημιουργικής προσέγγισης, του ποιοτικού σχεδιασμού σε όλο το φάσμα και το είδος των ενεργειών της εταιρείας: από την ταυτότητα του brand της, την παρουσία σε εκθέσεις, στις οποίες λαμβάνει μέρος, και τον ιδιαίτερο χώρο όπου στεγάζεται και δεν θυμίζει σε τίποτα ένα τυποποιημένο κλασικό lighting showroom –ο οποίος έχει βραβευτεί σε διαγωνισμούς– μέχρι τα προϊόντα της και κυρίως τους ανθρώπους της, οι οποίοι είναι αυτοί που δίνουν πραγματική ουσία στο brand και καλούνται να υπηρετήσουν σε καθημερινή βάση τις αξίες της. 

 

Γιώργος Σαμολαδόπουλος
Γιώργος Σαμολαδόπουλος. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
 
 


— Πόσο επηρεάζει ένα καλό design φωτιστικό;

Συνεργαζόμαστε με σημαντικά brands του χώρου, αλλά παράλληλα διαπιστώσαμε τη μεγάλη ανάγκη για ευελιξία και προϊόντα με ιδανικότερη σχέση ποιότητας-τιμής. Σε συνδυασμό με το πάθος για την τέλεια εφαρμογή του προϊόντος μας ώθησε στη λογική να δημιουργήσουμε δικά μας φωτιστικά προϊόντα-custom lights. Ορείχαλκος, αλουμίνιο, πέτρα, πηλός, γύψος, χαρτί, μάρμαρο, τσιμέντο, είναι υλικά με τα οποία, με άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο, έχουμε καταπιαστεί για να δημιουργήσουμε φωτιστικά.  Σε αυτό το σημείο, λοιπόν, ο παραγόντας αυτού που λέμε καλό product design ξεκίνησε να με προβληματίζει έντονα και να παίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στη δομή και στον προσανατολισμό μας ως εταιρείας. Η μετάβαση στη νέα ψηφιακή εποχή και στη σωστή αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, οι οποίες και στον χώρο του φωτισμού έχουν φέρει πολύ μεγάλες προκλήσεις. Μένει μόνο να τις κατανοήσουμε και να τις εφαρμόσουμε.

 

Site-Specific: Φως, περισσότερο (φυσικό) φως!
Σπίτι στη Σέριφο, Mold Architects. Φωτ.: Γ. Γερόλυμπος
 
 

 

Site-Specific: Φως, περισσότερο (φυσικό) φως!
Ilya Botanic Suites @Αlvarovaldecantos
 
 

 

Site-Specific: Φως, περισσότερο (φυσικό) φως!
@Αlvarovaldecantos
Site-Specific: Φως, περισσότερο (φυσικό) φως!
@Αlvarovaldecantos