Η ιέρεια του μπουρλέσκ «αδειάζει» το Χόλιγουντ: Όλοι γνώριζαν για τον Χάρβεϊ Γουάινστιν

Η ιέρεια του μπουρλέσκ «αδειάζει» το Χόλιγουντ: Όλοι γνώριζαν για τον Χάρβεϊ Γουάινστιν Facebook Twitter
5

Η Dita Von Teese, ιέρεια του burlesque, είδωλο για τη βιομηχανία της μόδας και διάσημη περφόρμερ, μίλησε για τον Αμερικανό παραγωγό Χάρβεϊ Γουάινστιν και τις δεκάδες κατηγορίες εναντίον του για σεξουαλική παρενόχληση.

«Δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται αυτό... Το θέμα με τον Χάρβεϊ Γουάινστιν ήταν κοινό μυστικό», λέει η Dita Von Teese, καθώς από τότε που έβγαλε για πρώτη φορά στη δημοσιότητα το ζήτημα η εφημερίδα New York Times τον Οκτώβριο του 2016, περισσότερες από 60 γυναίκες έχουν κατηγορήσει δημοσίως τον 65χρονο παραγωγό για σεξουαλική παρενόχληση και βιασμό. 

«Πήγαινα στο Φεστιβάλ των Καννών και όλοι γνώριζαν. Με καλούσε σε πάρτι σε γιοτ, αλλά ποτέ δεν είχα καμία κακή εμπειρία με τον Χάρβεϊ. Βέβαια εγώ δεν προσπαθούσα να γίνω ηθοποιός», λέει σε συνέντευξή της στην Daily Telegraph. 

Όπως εξηγεί, τον Χάρβεϊ Γουάινστιν δεν τον είχε συναντήσει ποτέ ιδιωτικά και προσθέτει πως γενικά ποτέ δεν βίωσε κανενός είδους κακοποίηση στη διάρκεια της καριέρας της.

«Πάντα είχα έναν σύντροφο, τον οποίο κουβαλούσα μαζί μου και συνεχώς ταξίδευα με βοηθούς. Θυμάμαι κάποιος μου είχε ρίξει κάτι στο ποτό μου μια φορά και εγώ αναρωτιόμουν, "Μα γιατί είμαι ακόμη ξύπνια 15 ώρες μετά το σόου;". Περιστασιακά μου συνέβαιναν τέτοια πράγματα, αλλά τίποτα δεν ήταν πραγματικά κακό. Πάντα είχα πολύ συγκεκριμένα όρια. Υποθέτω στάθηκα τυχερή», λέει η Dita Von Teese.

«Ήμουν αφεντικό του εαυτού μου. Οπότε δεν ένιωθα καμία υποχρέωση να αποδεχθώ δουλειές. Απέρριπτα μια συμφωνία για ένα πρότζεκτ επειδή σκεφτόμουν, "Δεν μου χρειάζεται αυτός ο τύπος να ανασαίνει στο σβέρκο μου και να μου ζητάει να βγούμε για φαγητό. Δεν είμαι καμιά απελπισμένη"», καταλήγει.

Πολιτισμός
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Νταϊάνα Ρος κάνει ντεμπούτο σε νέο Billboard Chart για πρώτη φορά στην καριέρα της

Πολιτισμός / Η Νταϊάνα Ρος κάνει ντεμπούτο σε Billboard Chart για πρώτη φορά στην καριέρα της χάρη στο «Stranger Things»

Παρά τις δεκαετίες επιτυχίας στα charts σε πολλαπλές μορφές, η Ρος δεν είχε εμφανιστεί ποτέ προηγουμένως σε αυτήν τη λίστα, κυρίως επειδή μεγάλο μέρος του μουσικού καταλόγου της προηγείται της εποχής των ψηφιακών πωλήσεων
THE LIFO TEAM
Αλέξης Ακριθάκης, Χωρίς τίτλο, 1970, 45 Χ 71 εκ., λάδι σε καμβά © The Estate of Alexis Akrithakis

Πολιτισμός / Μεγάλη αναδρομική έκθεση του Αλέξη Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη

Μετά από 30 χρόνια θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στο κοινό σημαντικά έργα από ιδιωτικές και δημόσιες συλλογές, αναδεικνύοντας το εύρος μιας από τις πιο αναγνωρίσιμες και ιδιοσυγκρασιακές μορφές της νεοελληνικής τέχνης.
THE LIFO TEAM

σχόλια

3 σχόλια
Το πλαίσιο που θα παρουσιάσεις κάτι αλλάζει αυτό που είσαι. (για τους περισσότερους)Οπότε επειδή τη χρησιμοποίησε ο Robert Wilson θα την πούμε περφόμανς και όχι στρίπερ όπως θα ήταν το μη ειρωνικό.Αλλά η μη απελπισμένη και αυτή από εκατοντάδες εξίσου όμορφες, εξίσου ταλαντούχες κάποιος την επέλεξε να την βάλει σε αυτό το χώρο.Οπότε όταν τελειώσουμε με την υποκρισία του Χόλιγουντ και πάμε στο burlesque dancer -μια και έτσι το λέει η wikipedia- μην πέσουμε πάλι από τα σύννεφα αν ακούσουμε πως κάποιος που ανεβάζει αυτά παρενόχλησε μία burlesque dancer .