Η ιέρεια του μπουρλέσκ «αδειάζει» το Χόλιγουντ: Όλοι γνώριζαν για τον Χάρβεϊ Γουάινστιν

Η ιέρεια του μπουρλέσκ «αδειάζει» το Χόλιγουντ: Όλοι γνώριζαν για τον Χάρβεϊ Γουάινστιν Facebook Twitter
5

Η Dita Von Teese, ιέρεια του burlesque, είδωλο για τη βιομηχανία της μόδας και διάσημη περφόρμερ, μίλησε για τον Αμερικανό παραγωγό Χάρβεϊ Γουάινστιν και τις δεκάδες κατηγορίες εναντίον του για σεξουαλική παρενόχληση.

«Δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται αυτό... Το θέμα με τον Χάρβεϊ Γουάινστιν ήταν κοινό μυστικό», λέει η Dita Von Teese, καθώς από τότε που έβγαλε για πρώτη φορά στη δημοσιότητα το ζήτημα η εφημερίδα New York Times τον Οκτώβριο του 2016, περισσότερες από 60 γυναίκες έχουν κατηγορήσει δημοσίως τον 65χρονο παραγωγό για σεξουαλική παρενόχληση και βιασμό. 

«Πήγαινα στο Φεστιβάλ των Καννών και όλοι γνώριζαν. Με καλούσε σε πάρτι σε γιοτ, αλλά ποτέ δεν είχα καμία κακή εμπειρία με τον Χάρβεϊ. Βέβαια εγώ δεν προσπαθούσα να γίνω ηθοποιός», λέει σε συνέντευξή της στην Daily Telegraph. 

Όπως εξηγεί, τον Χάρβεϊ Γουάινστιν δεν τον είχε συναντήσει ποτέ ιδιωτικά και προσθέτει πως γενικά ποτέ δεν βίωσε κανενός είδους κακοποίηση στη διάρκεια της καριέρας της.

«Πάντα είχα έναν σύντροφο, τον οποίο κουβαλούσα μαζί μου και συνεχώς ταξίδευα με βοηθούς. Θυμάμαι κάποιος μου είχε ρίξει κάτι στο ποτό μου μια φορά και εγώ αναρωτιόμουν, "Μα γιατί είμαι ακόμη ξύπνια 15 ώρες μετά το σόου;". Περιστασιακά μου συνέβαιναν τέτοια πράγματα, αλλά τίποτα δεν ήταν πραγματικά κακό. Πάντα είχα πολύ συγκεκριμένα όρια. Υποθέτω στάθηκα τυχερή», λέει η Dita Von Teese.

«Ήμουν αφεντικό του εαυτού μου. Οπότε δεν ένιωθα καμία υποχρέωση να αποδεχθώ δουλειές. Απέρριπτα μια συμφωνία για ένα πρότζεκτ επειδή σκεφτόμουν, "Δεν μου χρειάζεται αυτός ο τύπος να ανασαίνει στο σβέρκο μου και να μου ζητάει να βγούμε για φαγητό. Δεν είμαι καμιά απελπισμένη"», καταλήγει.

Πολιτισμός
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια τελετή αλλιώτικη: Η Ολυμπιακή Φλόγα άναψε μέσα στο μουσείο της Ολυμπίας

Πολιτισμός / Μια τελετή αλλιώτικη: Η Ολυμπιακή Φλόγα άναψε μέσα στο μουσείο της Ολυμπίας

Παρά την αναγκαστική μεταφορά στο μουσείο, η τελετή διατήρησε τα καθιερωμένα τελετουργικά, δηλαδή τις χορογραφημένες κινήσεις των «ιερειών» και των κουρών, καθώς και απαγγελίες στην ελληνική γλώσσα
LIFO NEWSROOM
Το Moυσείο Κυκλαδικής Τέχνης παρουσιάζει για πρώτη φορά στο κοινό το Balloon Venus Lespugue του Jeff Koons

Πολιτισμός / Το Moυσείο Κυκλαδικής Τέχνης παρουσιάζει για πρώτη φορά στο κοινό το Balloon Venus Lespugue του Jeff Koons

Εξερευνώντας τη σημασία της μορφής της Αφροδίτης από την Παλαιολιθική περίοδο μέχρι σήμερα, το έργο θα φιλοξενηθεί από τις 19 Μαρτίου ως τις 31 Αυγούστου 2026 στο Μέγαρο Σταθάτου μαζί με δέκα αντίγραφα ειδωλίων «Αφροδίτης» της Ανώτερης παλαιολιθικής περιόδου
LIFO NEWSROOM
Τζένιφερ Λόρενς, Οικονομίδης και μεταφυσικό ρομάντζο από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τζένιφερ Λόρενς, Οικονομίδης και μεταφυσικό ρομάντζο από αύριο στους κινηματογράφους

Η tour de force ερμηνεία της Τζένιφερ Λόρενς στη νέα ταινία της Λιν Ράμσεϊ, η «Σπασμένη Φλέβα» του Γιάννη Οικονομίδη, και μια ιδιαίτερη ρομαντική κομεντί ξεχωρίζουν από την κινηματογραφική σοδειά αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μάνος Χατζιδάκις: Ο γιος του προσφεύγει στη Δικαιοσύνη για την παγκόσμια περιοδεία – Τι απαντά η εταιρεία παραγωγής

Πολιτισμός / Μάνος Χατζιδάκις: Ο γιος του προσφεύγει στη Δικαιοσύνη για την παγκόσμια περιοδεία – Τι απαντά η εταιρεία παραγωγής

Ο Γιώργος Χατζιδάκις αναφέρει ότι το αίτημα για την περιοδεία είχε απορριφθεί «ρητά», καθώς «δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές και στο καλλιτεχνικό ήθος» του Μάνου Χατζιδάκι
LIFO NEWSROOM
Θεολογική Σχολή Χάλκης: Η παπική επίσκεψη φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ζήτημα της επαναλειτουργίας

Πολιτισμός / Θεολογική Σχολή Χάλκης: Η παπική επίσκεψη φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ζήτημα της επαναλειτουργίας

Στο πρώτο του ταξίδι στο εξωτερικό, ο Πάπας Λέων επισκέπτεται την Τουρκία για να συμμετάσχει στις εκδηλώσεις για τα 1.700 χρόνια από τη Σύνοδο της Νίκαιας, σε μια επίσκεψη που αναζωπυρώνει τις ελπίδες για την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Το πλαίσιο που θα παρουσιάσεις κάτι αλλάζει αυτό που είσαι. (για τους περισσότερους)Οπότε επειδή τη χρησιμοποίησε ο Robert Wilson θα την πούμε περφόμανς και όχι στρίπερ όπως θα ήταν το μη ειρωνικό.Αλλά η μη απελπισμένη και αυτή από εκατοντάδες εξίσου όμορφες, εξίσου ταλαντούχες κάποιος την επέλεξε να την βάλει σε αυτό το χώρο.Οπότε όταν τελειώσουμε με την υποκρισία του Χόλιγουντ και πάμε στο burlesque dancer -μια και έτσι το λέει η wikipedia- μην πέσουμε πάλι από τα σύννεφα αν ακούσουμε πως κάποιος που ανεβάζει αυτά παρενόχλησε μία burlesque dancer .