Η Λετονία μπαίνει στο ευρώ από 1η Ιανουαρίου

Η Λετονία μπαίνει στο ευρώ από 1η Ιανουαρίου Facebook Twitter
3

Η Λετονία γίνεται το 18ο μέλος της νομισματικής ένωσης από την 1η Ιανουαρίου 2014.

Η συναλλαγματική ισοτιμία ορίστηκε στα 0.70 λατ, όμως σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις οι Λετονοί δεν επιθυμούν την ένταξη της χώρας τους στην Ευρωζώνη.

Η κυβέρνηση ξεκίνησε εκστρατεία ενημέρωσης υπέρ του ευρώ, όμως οι τελευταίες έρευνες δείχνουν πως περίπου το 55% των πολιτών δεν θέλουν το ευρώ.

 

«Λυπάμαι που το Λατ δεν θα είναι πια το εθνικό μας νόμισμα, αλλά δεν συμφωνώ με όσα ακούγονται για το ευρώ. Δεν ανησυχώ καθόλου» υποστηρίζει η Κριστίν Σιλάγεβα, κάτοικος της Ρίγα.

Οι πολίτες φοβούνται πως η ένταξη στο ευρώ θα οδηγήσει σε άνοδο των τιμών.

«Σε όλες τις άλλες χώρες που εντάχθηκαν στο ευρώ, οι τιμές αυξήθηκαν. Το ίδιο πιστεύω πως θα γίνει και εδώ κι αυτό είναι κακό» υποστηρίζει ο συνταξιούχος Όλεγκ Μπαχούριν.

Οι Λετονοί υπέστησαν σκληρά μέτρα λιτότητας μετά τη χρηματοπιστωτική κρίση του 2008-2009 που βύθισε τη χώρα στην ύφεση. Η Λετονία έχει λάβει βοήθεια ύψους 7,5 δισ. ευρώ το 2008, αλλά έχει αποπληρώσει τα δάνεια της.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια