Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
3

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
Σκοπός μας είναι να ενώσουμε τις φωνές των μουσικών fans και να αναδείξουμε πιθανές επιτυχημένες συναυλίες...φωτ.: Πέτρος Τουφεξής/ LIFO

-Λοιπόν, συστηθείτε μας! Ποιοι είναι οι άνθρωποι πίσω από το Gigalize;

-Είμαστε τέσσερις φίλοι με κοινή αγάπη τη μουσική και τις συναυλίες. Ο Σεραφείμ, o Παναγιώτης, ο Γιώργος και ο Γιάννης, όλοι με τα συναυλιακά απωθημένα μας, με εκδρομές στο εξωτερικό και μεγάλη αγάπη για τη startup σκηνή. Όλα αυτά μαζί μας οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι "δεν μπορεί, υπάρχει τρόπος!" να φέρουμε καλλιτέχνες που αγαπάμε στην Ελλάδα. Έτσι φτιάξαμε το GIGALIZE.

-Και τι ακριβώς είναι το Gigalize;

-Πρόκειται για μία πλατφόρμα που δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να ξεκινάνε καμπάνιες για να φέρουν τον αγαπημένο τους καλλιτέχνη στη πόλη τους. Στηρίζεται στην κοινότητα των μουσικόφιλων και τη τεράστια δύναμη της, δίνοντάς τους την ευκαιρία όχι μόνο να εκφράσουν τις επιλογές τους, αλλά και να μαζέψουν τους υπόλοιπους ομοϊδεάτές τους και να φωνάξουν παρών.

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
To Gigalize στηρίζεται στην κοινότητα των μουσικόφιλων και τη τεράστια δύναμή της...φωτ.: Πέτρος Τουφεξής/ LIFO

-Ωραία, και πώς ακριβώς λειτουργεί όλο αυτό;

Πώς μπορεί δηλαδή κανείς να φέρει τον αγαπημένο του καλλιτέχνη στην Ελλάδα μέσα από την πλατφόρμα σας;

-Ο χρήστης μπαίνει στη σελίδα και αφού εγγραφεί εύκολα μέσω Facebook/Email μπορεί να δει τη λίστα με τις καμπάνιες που τρέχουν την εκάστοτε χρονική περίοδο. Όταν βρει εκείνη που τον ενδιαφέρει, την υποστηρίζει και αναλαμβάνει να τη προωθήσει σε όσο περισσότερο κόσμο μπορεί με σκοπό να φέρει κι άλλους υποστηρικτές.

Αυτό είναι το κλειδί για τις καμπάνιες του Gigalize, το ότι κάθε υποστηρικτής δεν αρκείται στο πάτημα ενός κουμπιού, αλλά διαδίδει τον σκοπό και φέρνει και άλλους σε αυτόν. Έτσι, όλοι συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία. Όταν ο στόχος της καμπάνιας επιτευχθεί τότε το Gigalize χρησιμοποιεί το δίκτυό του για να επικοινωνήσει το ενδιαφέρον σε καλλιτέχνες και παραγωγούς με σκοπό τη διεξαγωγή της συναυλίας.

Σύντομα θα ανοίξει και η επιλογή της δημιουργίας καμπάνιας και τότε οι χρήστες θα μπορούν να ξεκινήσουν μια δική τους.

-Πώς ορίζεται κάθε φορά ο στόχος των απαιτούμενων υποστηρικτών (goal) κάθε καμπάνιας, και τι γίνεται όταν αυτός επιτευχθεί;

-Ο αριθμός των απαιτούμενων υποστηρικτών καθορίζεται από το μέσο όρο του κοινού στο οποίο παίζει συνήθως ο καλλιτέχνης αλλά και τα ρεαλιστικά αριθμητικά δεδομένα της χώρας μας. Αν είναι πολύ μικρός, δεν θα συγκινήσει τον καλλιτέχνη, αν είναι εξωπραγματικός, δεν θα συμπληρωθεί ποτέ.

Έπειτα το GIGALIZE βοηθά τους χρήστες να προωθήσουν με τον βέλτιστο τρόπο της καμπάνια που υποστηρίζουν, καθώς τους παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία αλλά και συμβουλές.

Όταν επιτευχθεί ο στόχος, ερχόμαστε σε επαφή με τους ατζέντηδες των καλλιτεχνών και φυσικά παραγωγούς συναυλιών στην Ελλάδα που ήδη γνωρίζουν για το GIGALIZE και περιμένουν τις πρώτες πετυχημένες καμπάνιες. Οι χρήστες έχουν ήδη, σε αυτό το σημείο, κάνει το μεγαλύτερο κομμάτι της προώθησης και η συναυλία έχει αποκτήσει κοινό πριν καν ανακοινωθεί.

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
Είναι εντυπωσιακό πως το κάθε κοινό κάνει τα πάντα για τη μουσική και τον καλλιτέχνη που αγαπά. Εκεί καταλαβαίνει κανείς πως η μουσική είναι μία...φωτ.: Πέτρος Τουφεξής/ LIFO

-Ποια είναι η μετέπειτα εμπλοκή του Gigalize στην πραγματοποίηση μιας συναυλίας;

-Το GIGALIZE δεν κάνει παραγωγή συναυλιών. Σκοπός μας είναι να ενώσουμε τις φωνές των μουσικών fans και να αναδείξουμε πιθανές επιτυχημένες συναυλίες. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνουν οι κατάλληλοι άνθρωποι, και εμείς τους ενισχύουμε με την δύναμη της κοινότητας μας που τους παρέχει το κοινό μειώνοντας τα πιθανά ρίσκα μιας συναυλίας.

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
O Hugh Laurie αποτελεί εξαιρετική περίπτωση καμπάνιας για το Gigalize.

-Μιλήστε μας για την πρώτη καμπάνια με τον Hugh Laurie.

-Η καμπάνια για τον Hugh Laurie είναι η πρώτη που φιλοξενήθηκε στο Gigalize, όχι όμως η μόνη.

Ο καλλιτέχνης επιλέχτηκε αρχικά ως προσωπική επιλογή ενός μέλους της ομάδας, αλλά και γιατί η περίπτωσή του είναι ιδανική: Είναι ήδη σε περιοδεία και τον Ιούλιο έρχεται στην Ευρώπη.

Περνάει μάλιστα από τα Βαλκάνια, όπου παίζει σε όλες τις μεγάλες πρωτεύουσες εκτός της Αθήνας. Ψάξαμε και βρήκαμε τις ημερομηνίες, ανακαλύψαμε πως υπάρχουν διαθέσιμες μέρες και καταλήξαμε πως αποτελεί εξαιρετική περίπτωση καμπάνιας.

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter

-Υπάρχουν άλλες συναυλιακές καμπάνιες που τρέχουν ήδη αυτή τη στιγμή  στην πλατφόρμα; Μιλήστε μας γι' αυτές.

-Αρχικά θα υπάρχουν κάποιες περιορισμένες καμπάνιες, αυτό θα αλλάξει όμως με τον καιρό και σύντομα θα προστεθούν καινούριες.

Στη παρούσα φάση τρέχουν καμπάνιες από κάθε είδος μουσικής: Από τους Lamb of God και τους Archive, μέχρι τον Aloe Blacc αλλά και τους One Direction!

Είναι εντυπωσιακό πως το κάθε κοινό κάνει τα πάντα για τη μουσική και τον καλλιτέχνη που αγαπά. Εκεί καταλαβαίνει κανείς πως η μουσική είναι μία.

 

Μουσική
3

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ

σχόλια

3 σχόλια