Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
3

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
Σκοπός μας είναι να ενώσουμε τις φωνές των μουσικών fans και να αναδείξουμε πιθανές επιτυχημένες συναυλίες...φωτ.: Πέτρος Τουφεξής/ LIFO

-Λοιπόν, συστηθείτε μας! Ποιοι είναι οι άνθρωποι πίσω από το Gigalize;

-Είμαστε τέσσερις φίλοι με κοινή αγάπη τη μουσική και τις συναυλίες. Ο Σεραφείμ, o Παναγιώτης, ο Γιώργος και ο Γιάννης, όλοι με τα συναυλιακά απωθημένα μας, με εκδρομές στο εξωτερικό και μεγάλη αγάπη για τη startup σκηνή. Όλα αυτά μαζί μας οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι "δεν μπορεί, υπάρχει τρόπος!" να φέρουμε καλλιτέχνες που αγαπάμε στην Ελλάδα. Έτσι φτιάξαμε το GIGALIZE.

-Και τι ακριβώς είναι το Gigalize;

-Πρόκειται για μία πλατφόρμα που δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να ξεκινάνε καμπάνιες για να φέρουν τον αγαπημένο τους καλλιτέχνη στη πόλη τους. Στηρίζεται στην κοινότητα των μουσικόφιλων και τη τεράστια δύναμη της, δίνοντάς τους την ευκαιρία όχι μόνο να εκφράσουν τις επιλογές τους, αλλά και να μαζέψουν τους υπόλοιπους ομοϊδεάτές τους και να φωνάξουν παρών.

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
To Gigalize στηρίζεται στην κοινότητα των μουσικόφιλων και τη τεράστια δύναμή της...φωτ.: Πέτρος Τουφεξής/ LIFO

-Ωραία, και πώς ακριβώς λειτουργεί όλο αυτό;

Πώς μπορεί δηλαδή κανείς να φέρει τον αγαπημένο του καλλιτέχνη στην Ελλάδα μέσα από την πλατφόρμα σας;

-Ο χρήστης μπαίνει στη σελίδα και αφού εγγραφεί εύκολα μέσω Facebook/Email μπορεί να δει τη λίστα με τις καμπάνιες που τρέχουν την εκάστοτε χρονική περίοδο. Όταν βρει εκείνη που τον ενδιαφέρει, την υποστηρίζει και αναλαμβάνει να τη προωθήσει σε όσο περισσότερο κόσμο μπορεί με σκοπό να φέρει κι άλλους υποστηρικτές.

Αυτό είναι το κλειδί για τις καμπάνιες του Gigalize, το ότι κάθε υποστηρικτής δεν αρκείται στο πάτημα ενός κουμπιού, αλλά διαδίδει τον σκοπό και φέρνει και άλλους σε αυτόν. Έτσι, όλοι συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία. Όταν ο στόχος της καμπάνιας επιτευχθεί τότε το Gigalize χρησιμοποιεί το δίκτυό του για να επικοινωνήσει το ενδιαφέρον σε καλλιτέχνες και παραγωγούς με σκοπό τη διεξαγωγή της συναυλίας.

Σύντομα θα ανοίξει και η επιλογή της δημιουργίας καμπάνιας και τότε οι χρήστες θα μπορούν να ξεκινήσουν μια δική τους.

-Πώς ορίζεται κάθε φορά ο στόχος των απαιτούμενων υποστηρικτών (goal) κάθε καμπάνιας, και τι γίνεται όταν αυτός επιτευχθεί;

-Ο αριθμός των απαιτούμενων υποστηρικτών καθορίζεται από το μέσο όρο του κοινού στο οποίο παίζει συνήθως ο καλλιτέχνης αλλά και τα ρεαλιστικά αριθμητικά δεδομένα της χώρας μας. Αν είναι πολύ μικρός, δεν θα συγκινήσει τον καλλιτέχνη, αν είναι εξωπραγματικός, δεν θα συμπληρωθεί ποτέ.

Έπειτα το GIGALIZE βοηθά τους χρήστες να προωθήσουν με τον βέλτιστο τρόπο της καμπάνια που υποστηρίζουν, καθώς τους παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία αλλά και συμβουλές.

Όταν επιτευχθεί ο στόχος, ερχόμαστε σε επαφή με τους ατζέντηδες των καλλιτεχνών και φυσικά παραγωγούς συναυλιών στην Ελλάδα που ήδη γνωρίζουν για το GIGALIZE και περιμένουν τις πρώτες πετυχημένες καμπάνιες. Οι χρήστες έχουν ήδη, σε αυτό το σημείο, κάνει το μεγαλύτερο κομμάτι της προώθησης και η συναυλία έχει αποκτήσει κοινό πριν καν ανακοινωθεί.

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
Είναι εντυπωσιακό πως το κάθε κοινό κάνει τα πάντα για τη μουσική και τον καλλιτέχνη που αγαπά. Εκεί καταλαβαίνει κανείς πως η μουσική είναι μία...φωτ.: Πέτρος Τουφεξής/ LIFO

-Ποια είναι η μετέπειτα εμπλοκή του Gigalize στην πραγματοποίηση μιας συναυλίας;

-Το GIGALIZE δεν κάνει παραγωγή συναυλιών. Σκοπός μας είναι να ενώσουμε τις φωνές των μουσικών fans και να αναδείξουμε πιθανές επιτυχημένες συναυλίες. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνουν οι κατάλληλοι άνθρωποι, και εμείς τους ενισχύουμε με την δύναμη της κοινότητας μας που τους παρέχει το κοινό μειώνοντας τα πιθανά ρίσκα μιας συναυλίας.

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
O Hugh Laurie αποτελεί εξαιρετική περίπτωση καμπάνιας για το Gigalize.

-Μιλήστε μας για την πρώτη καμπάνια με τον Hugh Laurie.

-Η καμπάνια για τον Hugh Laurie είναι η πρώτη που φιλοξενήθηκε στο Gigalize, όχι όμως η μόνη.

Ο καλλιτέχνης επιλέχτηκε αρχικά ως προσωπική επιλογή ενός μέλους της ομάδας, αλλά και γιατί η περίπτωσή του είναι ιδανική: Είναι ήδη σε περιοδεία και τον Ιούλιο έρχεται στην Ευρώπη.

Περνάει μάλιστα από τα Βαλκάνια, όπου παίζει σε όλες τις μεγάλες πρωτεύουσες εκτός της Αθήνας. Ψάξαμε και βρήκαμε τις ημερομηνίες, ανακαλύψαμε πως υπάρχουν διαθέσιμες μέρες και καταλήξαμε πως αποτελεί εξαιρετική περίπτωση καμπάνιας.

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter

-Υπάρχουν άλλες συναυλιακές καμπάνιες που τρέχουν ήδη αυτή τη στιγμή  στην πλατφόρμα; Μιλήστε μας γι' αυτές.

-Αρχικά θα υπάρχουν κάποιες περιορισμένες καμπάνιες, αυτό θα αλλάξει όμως με τον καιρό και σύντομα θα προστεθούν καινούριες.

Στη παρούσα φάση τρέχουν καμπάνιες από κάθε είδος μουσικής: Από τους Lamb of God και τους Archive, μέχρι τον Aloe Blacc αλλά και τους One Direction!

Είναι εντυπωσιακό πως το κάθε κοινό κάνει τα πάντα για τη μουσική και τον καλλιτέχνη που αγαπά. Εκεί καταλαβαίνει κανείς πως η μουσική είναι μία.

 

Μουσική
3

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέγρος του Μοριά: «Mιλάω για τη σκοτεινή πλευρά της Ελλάδας»

Μουσική / Νέγρος του Μοριά: «Mιλάω για τη σκοτεινή πλευρά της Ελλάδας»

Ο ταλαντούχος μουσικός κυκλοφόρησε ένα από τα καλύτερα ραπ άλμπουμ της χρονιάς, στο οποίο εξερευνά την εμπειρία του να είσαι μαύρος στην Ελλάδα του 2025 και το οποίο αποθέωσε η Guardian. Μιλά αποκλειστικά στη LiFO, λίγο πριν τη συναυλία του στις 31 Μαΐου στο Universe Multivenue Open Air.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Οι γονείς της Αγγελίνας κάποια στιγμή κουράστηκαν να παρακολουθούν τις παραστάσεις που οργάνωνε ως παιδί

Μουσική / Οι γονείς της Αγγελίνας κάποια στιγμή κουράστηκαν να παρακολουθούν τις παραστάσεις που οργάνωνε ως παιδί

Η Aγγελίνα είναι μια τραγουδοποιός 22 ετών που μεγάλωσε στην Αθήνα. Όταν ήταν μικρή ήθελε να γίνει ηθοποιός και συγγραφέας, αλλά ο δρόμος την πήγε στη μουσική κι έτσι έβγαλε το πρώτο της τραγούδι το 2023, που λέγεται «Sta Riha». Αγοράζει ακόμη μπουρμπουλήθρες από τα περίπτερα και της αρέσει να οδηγάει το σαράβαλό της. Κοιμάται καλά τα βράδια, αν δεν σκέφτεται πολύ. Όταν ανεβαίνει στην σκηνή, λέει μέσα της πως το άγχος της είναι ενθουσιασμός.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
«Ο Χελμός δεν είναι απλά ένα μουσικό φεστιβάλ και αυτό θα το βλέπετε κάθε χρόνο»

Μουσική / «Θα τρέχει ο κόσμος στο βουνό και στο κρύο για φεστιβάλ;» Κι όμως, έτρεξε

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Helmos Mountain Festival, Αλέξης Άγριος, εξηγεί πώς γεννήθηκε η ιδέα για το φεστιβάλ, τι συνέβαλε στην επιτυχία του, ποια φιλόδοξα projects ετοιμάζονται για φέτος και πώς, πέρα από μουσικό γεγονός, έδωσε ώθηση στον τουρισμό της περιοχής.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Καλά, πάλι για τη ραπ θα λέμε;

Guest Editors / «Γιατί απαιτούμε από τη ραπ να είναι κάτι άλλο από αυτό που όντως είναι;»

Το μεγαλύτερο κομμάτι του κοινού που ήρθε σε επαφή με τη ραπ τα τελευταία χρόνια ξαφνικά ανακάλυψε, ομολογουμένως με άσχημο τρόπο, τι ήταν αυτό που προηγουμένως εκθείαζε ως ποίηση του περιθωρίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
«Becoming Led Zeppelin»: Το χρονικό του βαρύτερου ροκ συγκροτήματος όλων των εποχών

Pulp Fiction / Led Zeppelin: Ένα ντοκιμαντέρ για το «βαρύτερο» ροκ συγκρότημα όλων των εποχών

Το ντοκιμαντέρ «Becoming Led Zeppelin» του Μπέρναρντ ΜακΜάχον παρουσιάζει την ιστορία του θρυλικού hard rock συγκροτήματος, φωτίζοντας το background των μελών του και τις περιστάσεις που οδήγησαν στην ίδρυσή του, φτάνοντας μέχρι και την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους και την απαρχή της απόλυτης δόξας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ZOLA JESUS INTERVIEW

Μουσική / Η Zola Jesus δεν φοβάται το σκοτάδι, το κατοικεί

Λίγο πριν την εμφάνισή της στην Αθήνα, η Ρωσοαμερικανίδα καλλιτέχνιδα μιλά στη LIFO για το πώς δημιουργεί τη σκοτεινή και ατμοσφαιρική μουσική της, που ξεφεύγει από τα καθιερωμένα είδη, καθώς και για το πώς η ίδια αντιστέκεται στην επίθεση που δέχονται σήμερα οι θηλυκότητες.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Κ. Βήτα: «Στο ρεμπέτικο τραγουδούσαν κι έσπαγαν τα μάρμαρα στους τάφους»

Μουσική / Κ. Βήτα: «Στο ρεμπέτικο τραγουδούσαν κι έσπαγαν τα μάρμαρα στους τάφους»

Στον νέο του δίσκο «Εννιά νούφαρα απ’ τη νεκρή όχθη», ο Κ. Βήτα διασκευάζει εννιά τραγούδια της Μαρίκας Παπαγκίκα και της Σωτηρίας Μπέλλου, αναδεικνύοντας τη διαχρονική δυναμική του ρεμπέτικου, που συνεχίζει να συγκινεί βαθιά μέχρι και σήμερα.
M. HULOT
«Εικόνες από μια έκθεση»: Ένα μουσικό έργο-περιπλάνηση σε έκθεση ζωγραφικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / «Εικόνες από μια έκθεση»: Ένα μουσικό έργο-περιπλάνηση σε έκθεση ζωγραφικής

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για το σαγηνευτικό αυτό έργο που απεικονίζει τους πίνακες μιας έκθεσης σε μια τεράστια παλέτα ηχοχρωμάτων, τα οποία πολλαπλασιάζονται στην ιδιοφυή ενορχήστρωση του Μορίς Ραβέλ.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
10 εξαιρετικά techno clubs στην Ευρώπη και στον κόσμο

Μουσική / 10 κορυφαία techno clubs για το 2025 που αξίζουν το ταξίδι

Το clubbing μπορεί να μην είναι πια αυτό που ήταν στα ’90s και πολλά θρυλικά clubs να αποτελούν παρελθόν, όμως, η techno μουσική γνωρίζει νέα άνθηση. Συγκεντρώσαμε μερικά από τα καλύτερα techno clubs για το 2025.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΟΥΡΛΑΚΟΣ
Οι Adriatique έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα / Οι Adriatique στα λατομεία Διονύσου: Η techno συναντά την αρχαία Ελλάδα / «Είμαστε ενθουσιασμένοι που τα λατομεία Διονύσου θα φιλοξενήσουν το σόου των Adriatique»

Μουσική / Ο άνθρωπος πίσω από τα πολυσυζητημένα events στο λατομείο Διονύσου (και των Adriatique)

O 23χρονος Hennes Alt, εμπνευστής του πρότζεκτ που θα φιλοξενήσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το διεθνούς φήμης μουσικό σόου «X» των Adriatique, μιλά στη LiFO για την ιστορική σημασία του χώρου, όπου μέχρι και σήμερα εξορύσσεται το περίφημο πεντελικό μάρμαρο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ

σχόλια

3 σχόλια