Οι πρώτες δηλώσεις του CEO της Jeju Air: Δεν διαπιστώθηκε «κανένα πρόβλημα» στο αεροσκάφος πριν την πτήση

Οι πρώτες δηλώσεις του CEO της Jeju Air: Δεν διαπιστώθηκε «κανένα πρόβλημα» στο αεροσκάφος πριν την πτήση Facebook Twitter
Φωτογραφία: EPA, αρχείου
0

Λίγες ημέρες αφού ένα επιβατικό αεροσκάφος της Jeju Air συνετριβεί στη Νότια Κορέα, σκοτώνοντας 179 ανθρώπους, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας ισχυρίστηκε ότι δεν διαπιστώθηκε «κανένα πρόβλημα» κατά τη διάρκεια των ελεγχών στο αεροσκάφος πριν τη μοιραία πτήση.

«Δεν παρατηρήθηκε τίποτα το αφύσικο με το σύστημα προσγείωσης», δήλωσε Kim Yi-bae, CEO της Jeju Air σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στη Σεούλ,  σήμερα Τρίτη. Ακόμη δεν είναι σαφές γιατί οι τροχοί του αεροσκάφους δεν ήταν κατεβασμένοι όταν αυτό πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση.

Το αεροπλάνο ταξίδευε από την Μπανγκόκ, όταν συνετρίβη στο Διεθνές Αεροδρόμιο Μουάν την Κυριακή, 29 Δεκεμβρίου, τυλίχθηκε στις φλόγες και σκότωσε όλους τους επιβαίνοντες, εκτός από δύο μέλη του πληρώματος, αφού προσέκρουσε σε τοίχο.

Οι ερευνητές εξακολουθούν να εργάζονται για την ταυτοποίηση των θυμάτων και την εξακρίβωση των αιτιών που προκάλεσαν το πιο θανατηφόρο αεροπορικό δυστύχημα στην ιστορία της Νότιας Κορέας.

Οι πρώτες δηλώσεις του CEO της Jeju Air: Δεν διαπιστώθηκε «κανένα πρόβλημα» στο αεροσκάφος πριν την πτήση Facebook Twitter
Ο Kim Yi-bae, Διευθύνων Σύμβουλος της Jeju Air στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε, σήμερα Τρίτη/Φωτογραφία: YouTube screenshot/ The Independent

Πολλά ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα και οι εμπειρογνώμονες εξετάζουν το ρόλο που μπορεί να έπαιξε ένα χτύπημα πουλιού ή οι καιρικές συνθήκες στο τραγικό δυστύχημα.

Επικεντρώνονται επίσης στο γιατί το Boeing 737-800 δεν είχε κατεβασμένο το σύστημα προσγείωσης όταν προσέκρουσε στον διάδρομο λίγο μετά τις 09:00 τοπική ώρα την Κυριακή.

Εκατοντάδες πενθούντες συγγενείς έχουν κατασκηνώσει στο αεροδρόμιο της Μουάν, εξοργισμένοι που δεν έχουν δει ακόμη τις σορούς των αγαπημένων τους προσώπων, με εξαίρεση τις οικογένειες τεσσάρων θυμάτων. 

Αν το αεροσκάφος δεν ήταν ασφαλές, δεν θα είχε απογειωθεί, ισχυρίζεται ο CEO της Jeju Air

Απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με τα πρωτόκολλα ασφαλείας της εταιρείας, ο διευθύνων σύμβουλος Kim Yi-bae δήλωσε ότι το αεροπλάνο δεν θα είχε λάβει άδεια απογείωσης εάν η ομάδα συντήρησης δεν είχε εγγυηθεί την ασφάλειά του.

Πρόσθεσε, επίσης, ότι οι πιλότοι της Jeju Air είχαν εκπαιδευτεί σύμφωνα με τα πρότυπα των διεθνών κανονισμών και ότι η εταιρεία διέθετε δύο πλήρεις προσομοιωτές πτήσης.

«Έχουμε 12,9 συντηρητές ανά αεροπλάνο, οι οποίοι έχουν αυξηθεί από 12 το 2019», είπε, προτού συνεχίσει.

«Έχουμε μια αυστηρή λίστα ελέγχου συντήρησης, δεν είναι δυνατόν να παραλείψουμε πράγματα. Αν κάτι ξεφύγει, θα είναι σοβαρό πρόβλημα»

«Δεν μπορούμε να σχολιάσουμε για το  σύστημα προσγείωσης»

Σχετικά με το σύστημα προσγείωσης του αεροπλάνου, δήλωσε: «Όσον αφορά το αν το σύστημα προσγείωσης λειτούργησε σωστά, αυτό σχετίζεται άμεσα με τη διερεύνηση του ατυχήματος και δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αυτή τη στιγμή».

Ο Kim Yi-bae δεσμεύτηκε, επίσης, ότι η αεροπορική εταιρεία θα μειώσει την αεροπορική της κίνηση αυτόν τον χειμώνα κατά 10-15%, προκειμένου να είναι σε θέση να πραγματοποιήσει περισσότερες εργασίες συντήρησης στον στόλο της. Ωστόσο, τόνισε ότι αυτό δεν αποτελεί παραδοχή ότι η Jeju Air πραγματοποιούσε υπερβολικά πολλές πτήσεις.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Jeju Air αναγνώρισε επίσης, ότι τα τελευταία πέντε χρόνια, η εταιρεία έχει πληρώσει τα περισσότερα πρόστιμα από κάθε άλλο αερομεταφορέα στη Νότια Κορέα. Ωστόσο, υποστήριξε ότι η Jeju Air έχει βελτιώσει σημαντικά τα συστήματα ασφαλείας της.

Δεσμεύτηκε, επίσης, ότι η Jeju Air ετοιμάζει επείγουσα αποζημίωση, η οποία θα καλύψει το κόστος των κηδειών των θυμάτων.

Τα χρήματα θα αποδεσμευτούν σύντομα και πρόσθεσε ότι υπάλληλοι της εταιρείας είναι διαθέσιμοι για να παρέχουν ψυχολογική υποστήριξη στις οικογένειες.

Οι 179 επιβάτες της πτήσης 7C2216 ήταν ηλικίας μεταξύ τριών και 78 ετών, αν και οι περισσότεροι ήταν ανάμεσα στις ηλικίες των 40 και των 60 ετών, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Yonhap, με έδρα τη Νότια Κορέα.  Δύο υπήκοοι της Ταϊλάνδης είναι μεταξύ των νεκρών και οι υπόλοιποι πιστεύεται ότι είναι Νοτιοκορεάτες. 

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νότια Αφρική: Συνελήφθη ο «βαρόνος των ρινόκερων» για λαθρεμπόριο 964 κεράτων αξίας 14 εκατ. δολαρίων

Διεθνή / Νότια Αφρική: Συνελήφθη ο «βαρόνος των ρινόκερων» για λαθρεμπόριο 964 κεράτων αξίας 14 εκατ. δολαρίων

Ο 83χρονος Τζον Χιουμ, πρώην κτηματομεσίτης και ιδιοκτήτης του μεγαλύτερου ιδιωτικού κοπαδιού ρινόκερων, συνελήφθη στη Νότια Αφρική κατηγορούμενος για λαθρεμπόριο κεράτων
LIFO NEWSROOM
Προειδοποιητικά πυρά στα σύνορα Βόρειας και Νότιας Κορέας: Απειλείται «ανεξέλεγκτη» σύγκρουση, λέει η Πιονγκγιάνγκ

Διεθνή / Προειδοποιητικά πυρά στα σύνορα Βόρειας και Νότιας Κορέας: Απειλείται «ανεξέλεγκτη» σύγκρουση, λέει η Πιονγκγιάνγκ

Οι νοτιοκορεάτικες ένοπλες δυνάμεις επιβεβαίωσαν πως υπήρξαν προειδοποιητικά πυρά - Είπαν ότι στρατιώτες της Βόρειας Κορέας πέρασαν τα σύνορα κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεών τους στην αποστρατιωτικοποιημένη ζώνη
LIFO NEWSROOM
«Πολύ άρρωστοι και πολύ κουρασμένοι»: Η πραγματικότητα του λιμού στη Γάζα που το Ισραήλ αρνείται

Διεθνή / «Πολύ άρρωστοι και πολύ κουρασμένοι»: Η πραγματικότητα του λιμού στη Γάζα που το Ισραήλ αρνείται

Ο ΟΗΕ χαρακτηρίζει επισήμως τη Γάζα ως περιοχή λιμού, με χιλιάδες κατοίκους να υποφέρουν από έλλειψη τροφίμων, αυξημένη φτώχεια και επικίνδυνες συνθήκες διαβίωσης μετά από 22 μήνες πολέμου
THE LIFO TEAM
Κονγκό: Εκρηκτικά ποσοστά σεξουαλικής βίας – Χιλιάδες θύματα χωρίς καμία πρόσβαση σε φροντίδα

Διεθνή / Κονγκό: Εκρηκτικά ποσοστά σεξουαλικής βίας – Χιλιάδες θύματα χωρίς καμία πρόσβαση σε φροντίδα

Η σύγκρουση στο Κονγκό αφήνει τα θύματα σεξουαλικής βίας χωρίς ιατρική και νομική στήριξη. Οι κλινικές έχουν κλείσει, η βοήθεια έχει κοπεί και η ατιμωρησία διαιωνίζει την τραγωδία.
LIFO NEWSROOM
ΗΠΑ: Ο Τραμπ αγοράζει το 10% της Intel με 8,9 δισ. – Η μεγαλύτερη κρατική παρέμβαση μετά το 2008

Διεθνή / ΗΠΑ: Ο Τραμπ αγοράζει το 10% της Intel με 8,9 δισ. – Η μεγαλύτερη κρατική παρέμβαση μετά το 2008

Η συμφωνία εντάσσεται στη στρατηγική ενίσχυσης της αμερικανικής βιομηχανίας ημιαγωγών και θεωρείται η μεγαλύτερη κρατική παρέμβαση μετά τη διάσωση της αυτοκινητοβιομηχανίας το 2008
ΦΩΤ.: UNSPLASH
Μάικ Πομπέο στους FT: Ο Τραμπ δεν πρέπει να ανταμείψει τον Πούτιν για την επιθετικότητα του στην Ουκρανία

Διεθνή / Μάικ Πομπέο στους FT: Ο Τραμπ δεν πρέπει να ανταμείψει τον Πούτιν για την επιθετικότητα του στην Ουκρανία

Η αποδοχή της παράνομης κατάληψης εδαφών από τη Ρωσία στο Ντόνετσκ και το Λουγκάνσκ θα έστελνε το μήνυμα σε όλους τους δικτάτορες ότι η βία αποδίδει καρπούς.
LIFO NEWSROOM
Γκισλέιν Μάξγουελ: «Ο Τραμπ δεν ήταν ποτέ ανάρμοστος – Δεν υπάρχει μυστική λίστα πελατών του Έπσταϊν»

Διεθνή / Γκισλέιν Μάξγουελ: «Ο Τραμπ δεν ήταν ποτέ ανάρμοστος – Δεν υπάρχει μυστική λίστα πελατών του Έπσταϊν»

Η Γκισλέιν Μάξγουελ, συνεργάτιδα του καταδικασμένου Τζέφρι Έπσταϊν, δηλώνει σε νέα συνέντευξη ότι ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είχε ποτέ ανάρμοστη συμπεριφορά και διαψεύδει την ύπαρξη «λίστας πελατών»
LIFO NEWSROOM