Το κόλπο με τα εισιτήρια στο αεροπλάνο διχάζει το Διαδίκτυο

Το κόλπο με τα εισιτήρια στο αεροπλάνο διχάζει τα social media Facebook Twitter
0

Η στρατηγική αυτή είναι μία από τις «αγαπημένες» πολυταξιδεμένων ζευγαριών: Κλείνουν μία θέση στο διάδρομο και μία στο παράθυρο της ίδιας σειράς, και ελπίζουν σε ένα σύγχρονο αεροπορικό «θαύμα» που θα τους αφήσει κενή και ολόδική τους τη μεσαία θέση.

Στην καλύτερη περίπτωση -που συμβαίνει στις σπάνιες περιπτώσεις που μια πτήση δεν είναι εντελώς γεμάτη- κανείς δεν κάθεται ανάμεσά τους και οι δυο τους μπορούν να απλωθούν. Στη χειρότερη περίπτωση; Κάποιος «άτυχος» κάθεται ανάμεσα σε δύο ανθρώπους που μιλούν, κουνούν τα χέρια κάνοντας νοήματα μεταξύ τους και, γενικότερα, τον ενοχλούν. 

Τις περισσότερες φορές, όμως, κάποιος από το ζευγάρι προσφέρεται να αλλάξει θέση και ο επιβάτης της μεσαίας θέσης δέχεται μια απροσδόκητη αναβάθμιση -με κάθισμα είτε προς τον διάδρομο, είτε δίπλα στο παράθυρο. 

«Συνήθως το άτομο αυτό είναι ενθουσιασμένο», λέει ο Scott Keyes, ιδρυτής της εταιρείας Scott's Cheap Flights και φανατικός υποστηρικτής του «κόλπου του ζευγαριού», το οποίο εφαρμόζει όταν αυτός και η σύζυγός του, Anya, ταξιδεύουν μαζί, χωρίς τα παιδιά.

Αλλά όπως υπενθύμισε ένα viral tweet νωρίτερα αυτό το μήνα, ο «ξένος» στη μέση δεν είναι πάντα ενθουσιασμένος - και ορισμένοι συνταξιδιώτες βρίσκουν τη στρατηγική προκλητική ή και καταδικαστέα.

Στην ανάρτηση που προκάλεσε αντιδράσεις και συγκέντρωσε σχεδόν 200.000 likes, ο συγγραφέας και σκηνοθέτης Zack Bornstein έγραψε ότι το άτομο που καθόταν ανάμεσα σε αυτόν και τη φίλη του αρνήθηκε την προσφορά τους να μετακινηθεί είτε προς τον διάδρομο, είτε προς το παράθυρο και αντ' αυτού παρέμεινε στο μεσαίο κάθισμα και για τις 5,5 ώρες του ταξιδιού. 

«Το να προσπαθείς να εξασφαλίσεις μια ολόκληρη σειρά για εσάς, μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ, είναι απολαυστικό και επικροτώ το άτομο που δεν μετακινείται κινείται», σχολίασε κάποιος. «Όλοι θα θέλαμε μια σειρά καθισμάτων, μόνο για εμάς».

Κάποιος άλλος πρόσθεσε: «Να θυμάστε παιδιά, αν θέλετε να καθίσετε δίπλα στη γυναίκα σας στο αεροπλάνο, αγοράστε δύο θέσεις που να είναι η μία δίπλα στην άλλη, αντί να περιμένετε από τους ξένους (...) ».

Ένας τρίτος πρότεινε: «Πραγματικό βαμπίρ ενέργειας είναι αυτός που έκλεισε δύο θέσεις χωριστά και τώρα μεταθέτει το πρόβλημα σε κάποιον άλλον».
 

 

Η διδακτορική φοιτήτρια του Πανεπιστημίου του Cornell, Elissa Domingo Badiqué, 40 ετών, επισήμανε ότι ενοχλήθηκε από το γεγονός ότι τόσοι πολλοί άνθρωποι που χρησιμοποίησαν το κόλπο, πιστεύαν ότι έχουν το δικαίωμα να αλλάξουν θέση με τον επιβάτη στο μεσαίο κάθισμα. 

«Απλά να ξέρετε ότι προσπαθήσατε να τα βάλετε με το σύστημα και χάσατε. Δεχτείτε την ήττα αξιοπρέπεια», δήλωσε η Badiqué. «Μην προσπαθείτε να κάνετε τον άνθρωπο στη μεσαία θέση να υποφέρει επειδή δεν πήρατε αυτό που θέλατε».

Η Badiqué προτιμά τον διάδρομο και δήλωσε ότι ο σύντροφός της είναι συνήθως σύμφωνος με το να κάθεται στη μεσαία θέση. Δεν έχουν ρισκάρει ποτέ, για να προσπαθήσουν να εξασφαλίσουν μια ολόκληρη σειρά.

Ενώ ετοιμαζόταν να επιβιβαστεί σε λεβα αεριοκλαβι την περασμένη εβδομάδα, η 26χρονη Hanna Detwiler, η οποία ζει στο Columbus του Οχάιο, δήλωσε ότι αυτή και ο αρραβωνιαστικός της κλείνουν πάντα θέσεις ο ένας δίπλα στον άλλον, παρά το γεγονός ότι εκείνος είναι προτιμά περισσότερο τη θέση του διαδρόμου, ενώ εκείνη θέλει το κάθισμα δίπλα το παράθυρο.

«Μιλούσα με τον αρραβωνιαστικό μου και έλεγα: "Δεν μου πέρασε καν από το μυαλό ότι μπορείς να το κάνεις αυτό, και να έχεις την ευκαιρία να έχεις όλη τη σειρά"». Παρόλα αυτά, η Detwiler, η οποία εργάζεται στην τοπική αυτοδιοίκηση, δήλωσε ότι προτιμά να καθίσει δίπλα σε κάποιον που γνωρίζει παρά να ρισκάρει να «ξεμείνει» δίπλα σε έναν ξένο.

«Πάντα σκέφτομαι μήπως κοιμηθώ» στα ταξίδια, είπε. «Προτιμώ να κοιμηθώ και να γείρω κατά λάθος πάνω στον αρραβωνιαστικό μου, παρά σε κάποιον που δεν γνωρίζω».
 

 

Ο αεροσυνοδός Rich Henderson, 34 ετών, δήλωσε ότι μπορεί να καταλάβει πότε ένα ζευγάρι «παίζει το παιχνίδι»: Κάθονται εκατέρωθεν ενός άδειου μεσαίου καθίσματος, καθώς εκείνος περπατάει στην καμπίνα κλείνοντας τους αποθηκευτικούς χώρους πριν από την απογείωση.

«Απλώς σε κοιτούν και περιμένουν να μάθουν τη μοίρα τους», δήλωσε ο Henderson, ο οποίος διευθύνει το μπλογκ Two Guys on a Plane, μαζί με τον σύζυγό του, Andrew Kothlow. Επαγγελματικά, είπε ότι η τακτική αυτή δεν αποτελεί πρόβλημα. Αλλά προσωπικά, δεν την επικροτεί.

Λόγω της δουλειάς του, ο Henderson πετάει δωρεάν, αλλά συχνά πρέπει να κάθεται σε όποια θέση είναι διαθέσιμη. Θυμάται ένα ταξίδι με τη μητέρα του όπου κατέληξαν και οι δύο σε μεσαίες θέσεις.

«Η σύζυγος με κοίταξε αμέσως, κατάματα, σα να μου έλεγε: "Δεν μετακινούμαστε"». Το ανδρόγυνο φορούσε ακουστικά με σύστημα ακύρωσης θορύβου, και πέρασε μεγάλο μέρος της οκτάωρης πτήσης κάνοντας χειρονομίες, ανταλλάσσοντας φαγητό και ποτά, ενώ κάποια στιγμή έχυσαν κόκκινο κρασί πάνω στον Henderson. «Τώρα που το θυμάμαι, μου φαίνεται αστείο», είπε. «Αλλά δεν το απόλαυσα εκείνη τη στιγμή».

Άλλοι έμπειροι ταξιδιώτες έχουν αποκαλύψει τη δική τους στρατηγική, η οποία ενέχει σημαντικά λιγότερο ρίσκο: «κλείστε θέσεις στο διάδρομο, σε απέναντι καθίσματα. Αυτή είναι η λύση για τον Μπράιαν Σάμερς, συντάκτη του επιχειρηματικού ενημερωτικού δελτίου Airline Observer. Ο ίδιος θεωρεί ότι το κόλπο με το παράθυρο στον διάδρομο είναι προβληματικό σε μια εποχή που οι αεροπορικές εταιρείες έχουν λίγες κενές θέσεις.

«Σπάνια λειτουργεί», είπε.

Όμως κάποιοι δεν αλλάζουν γνώμη. «Είμαστε μερικοί φανατικοί των πτήσεων που το κάνουμε αυτό κάθε φορά», ανέφερε στο Twitter η Σάρα Νέλσον, πρόεδρος της διεθνούς Ένωσης Αεροσυνοδών-CWA, συμπεριλαμβάνοντας μια φωτογραφία της ίδιας και της διευθύντριας επικοινωνίας του συνδικάτου, Τέιλορ Γκάρλαντ.

Εάν κάποιος κλείσει τη μεσαία θέση, η Nelson είπε ότι προσφέρεται να κάτσει στη μεσαία θέση και να παραχωρήσει στο ξένο άνθρωπο τον διάδρομο.
 

Ο Chris Medland, δημοσιογράφος και ραδιοτηλεοπτικός ανταποκριτής που καλύπτει τη Φόρμουλα 1, προσπαθεί να χρησιμοποιεί πόντους ώστε να εξασφαλίζει αναβάθμιση σε πιο άνετες θέσεις premium όταν ταξιδεύει με την αρραβωνιαστικιά του. Αλλά όταν αυτό δεν είναι εφικτό, εφαρμόζουν το κόλπο «παράθυρο-διάδρομος». Πιστεύει ότι είναι επιτυχημένη τακτική και την υπερασπίστηκε στο Twitter, γράφοντας ότι θα το δεχόταν αν κάποιος στη μέση δεν ήθελε να αλλάξει θέση. 

«Το βλέπω ως ένα στοίχημα», δήλωσε ο 33χρονος Medland ο οποίος ζει λίγο έξω από το Λονδίνο. «Πάντα ένιωθα ότι (...) λαλλοτε κερδίζεις, άλλοτε χάνεις, και αν είσαι προετοιμασμένος να χάσεις και κάποια φορά, δεν έχεις λόγο να παραπονιέσαι».

Με πληροφορίες από Washington Post

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ