Ηλεκτροκίνηση: Η Κίνα λανσάρει πολυτελές brand για να «χτυπήσει» την Tesla

China's biggest car brand to launch rival to Tesla Facebook Twitter
Το πρώτο μοντέλο της Zeekr θα βασιστεί στο Zero Concept που παρουσιάστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο από την Lynk & Co. που ανήκει στην Geely
0

Η Geely, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, λανσάρει μία νέα premium θυγατρική με στόχο να ανταγωνιστεί την Tesla.

Η κινεζική εταιρεία, η οποία έχει εξαγοράσει τη Volvo και τη Lotus, ανακοίνωσε την Τρίτη ότι με την Zeekr θα καλυφθεί η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα στην εγχώρια αγορά. Η ανακοίνωση πραγματοποιήθηκε στον απόηχο των δηλώσεων του Έλον Μασκ με τις οποίες προσπάθησε να κατευνάσει την ανησυχία των Κινέζων για κατασκοπεία μέσα από τις κάμερες των αυτοκινήτων της Tesla. Η Geely ανέφερε ότι  θα αναπτύξει και θα κατασκευάσει ηλεκτρικά οχήματα υψηλής τεχνολογίας μέσω της Zeekr. Οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021.

Σημειώνεται ότι η Geely έχει ήδη παρουσιάσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέσω των εταιρειών που κατέχει. Η Polestar, που ανήκει στην Volvo, αναπτύσσει ηλεκτρικά οχήματα. Τα κεντρικά της βρίσκονται στη Σουηδία, ενώ η παραγωγή πραγματοποιείται στην Κίνα. Όμως και η Lotus, το πλειοψηφικό πακέτο της οποίας ανήκει στην Geely, εργάζεται πάνω στο Evija, ένα ηλεκτρικό supercar που θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό μονάδων. Στην Geely ανήκει και η London Electric Vehicle Company που επικεντρώνεται στην κατασκευή υβριδικών ταξί.

Η Zeekr αναμένεται να ανταγωνιστεί την Tesla της οποίας το Model 3 ήταν πρώτο σε πωλήσεις στην Κίνα το 2020. Όμως, αναμένεται να ανταγωνιστεί και τις κινεζικές Nio, Xpeng και Li Auto που επίσης σημειώνουν υψηλές πωλήσεις. Την περασμένη εβδομάδα, η κινεζική Dongfeng Motor, που συνεργάζεται με την ιαπωνική Nissan και τον γαλλικό όμιλο PSA, έκανε γνωστό πως ηλεκτρικά αυτοκίνητα της θυγατρικής της Voyah, θα είναι διαθέσιμα στην κινεζική αγορά από τον Ιούλιο.

Το Πεκίνο έχει θέσει ως στόχο πάνω από το 20% των αυτοκινήτων που πωλούνται στη χώρα να είναι ηλεκτρικά έως το 2025. Η Geely φιλοδοξεί να γίνει η πρώτη παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας με εύρος ανάλογο με αυτό της Volkswagen.

Η Zeekr αναμένεται να επικεντρωθεί στην αγορά της Κίνας ωστόσο θα ερευνήσει προοπτικές και στο εξωτερικό δεδομένης της παγκόσμιας ζήτησης για premium ηλεκτρικά οχήματα. Την Τρίτη η Geely ανακοίνωσε πως μέσα στο 2020 πωλήθηκαν 1.32 εκατ. οχήματά της. Το 2019 οι πωλήσεις της ανέρχονταν σε 1.36 εκατ. μονάδες.
 

Με πληροφορίες από ΒΒC

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Η Λίσα Κουκ παραμένει στη θέση της διοικήτριας της FED ενώ «μάχεται» για την απομάκρυνσή της από τον Τραμπ

Διεθνή / ΗΠΑ: Η Λίσα Κουκ παραμένει στη FED ενώ θα «μάχεται» ενάντια στην απομάκρυνσή της από τον Τραμπ

Ομοσπονδιακός δικαστής μπλόκαρε προσωρινά τον Τραμπ από το να αποπέμψει την Κουκ από τη θέση της διοικήτριας της FED, έπειτα από καταγγελίες για απάτη σε στεγαστικά δάνεια
LIFO NEWSROOM
Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Διεθνή / Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Η Τσούρκοβ, ερευνήτρια στο επάγγελμα, είχε εξαφανιστεί στο Ιράκ το 2023 κατά τη διάρκεια επαγγελματικού ταξιδιού - Μήνες μετά ο Νετανιάχου αποκάλυψε πως έχει απαχθεί από την Κατάιμπ Χεζμπολάχ
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Διεθνείς αντιδράσεις και φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Διεθνή / Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Συνεδριάζει εκτάκτως απόψε το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ - Φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Το εμιράτο «επιφυλάσσεται του δικαιώματος να ανταποδώσει αυτή την κατάφωρη επίθεση», δήλωσε ο πρωθυπουργός του σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Αμπντουλραχμάν αλ Θάνι.
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων σε YouTube και X για να διαψεύσει τον λιμό στη Γάζα

Διεθνή / «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα»: Η ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων που αμφισβητεί τον λιμό

Το Ισραήλ έχει δαπανήσει τουλάχιστον 42 εκατ. ευρώ σε διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το X, που καταλήγουν με τη φράση: «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα. Οποιοσδήποτε άλλος ισχυρισμός είναι ψέμα»
LIFO NEWSROOM