Η πανδημία εκτόξευσε τις πωλήσεις από κούκλες του σεξ: «Ο κόσμος βρίσκει παρηγοριά»

Η πανδημία εκτόξευσε τις πωλήσεις από κούκλες του σεξ: «Ο κόσμος βρίσκει παρηγοριά» Facebook Twitter
Η αύξηση στις πωλήσεις σχετίζεται με την πανδημία του κορωνοϊού και τις αλλαγές που έχει επιφέρει στις συνήθειες των ανθρώπων παγκοσμίως.
0

Μπορεί η πανδημία να γκρέμισε την παγκόσμια οικονομία, αναγκάζοντας επιχειρήσεις να κλείσουν είτε προσωρινά είτε οριστικά, ωστόσο κάποιοι κλάδοι κατέγραψαν αύξηση κερδών λόγω του lockdown, όπως η αγορά σεξουαλικών βοηθημάτων.

Ο Ράιαν Τζέιμς από το Σίδνεϊ έχει μια επιχείρηση με σεξουαλικά βοηθήματα και κούκλες του σεξ, ή όπως θέλει να τις αποκαλεί, «κούκλες συντροφιάς ή κούκλες αγάπης», οι οποίες κοστίζουν μεταξύ 3.000-4.000 δολαρίων. «Σίγουρα διαπιστώσαμε αύξηση στις πωλήσεις των κούκλων μας, τους πρόσφατους μήνες», είπε στο Yahoo News Australia. 

Έχοντας ξεκινήσει την online επιχείρησή του πριν από περίπου δυο χρόνια, λέει πως η κίνηση στο σάιτ αυξήθηκε κατά 35% στη διάρκεια της πανδημίας. «Αυτό που είδα τους τελευταίους μήνες είναι σίγουρα περισσότερα κλικ», λέει ο Ράιαν, σημειώνοντας πως τα email είναι αμέτρητα, καθώς οι πελάτες είθισται να στέλνουν μήνυμα πριν κάνουν μια αγορά.

«Πιστεύω πως συμβαίνει επειδή ο κόσμος έχει λιγότερες ευκαιρίες για κοινωνικοποίηση αυτή τη στιγμή με τους περιορισμούς που έχουν επιβληθεί και κατά κάποιον τρόπο τους δημιουργεί εκνευρισμό. Αν και δεν είναι το ίδιο να έχεις κούκλα, όσοι είναι single ή ίσως έχουν προβλήματα με τις σχέσεις ή δυσκολεύονται να βρουν σύντροφο, υποθέτω βρίσκουν μια κάποια παρηγοριά», προσθέτει. 

Η πανδημία εκτόξευσε τις πωλήσεις από κούκλες του σεξ: «Ο κόσμος βρίσκει παρηγοριά» Facebook Twitter
Σύμφωνα με τον Τζέιμς, η «Danae» είναι η δημοφιλέστερη και κοστίζει 3.100 δολάρια. Οι κούκλες έχουν «ατέλειες» όπως πόρους και σπυράκια για να είναι πιο ρεαλιστικές.

Ξεκίνησε να πουλά «σκόρπια κομμάτια» μέσω eBay πριν καταλήξει τελικά στην εισαγωγή κούκλων. «Είχαμε προβλήματα με τις καθυστερήσεις στις εισαγωγές νωρίτερα αλλά τώρα έχουμε επανέλθει κανονικά», λέει ο Ράιαν, εξηγώντας πως για ταχύτερες πωλήσεις, πλέον η επιχείρηση διατηρεί μεγαλύτερο απόθεμα για να ικανοποιεί την μεγάλη ζήτηση. 

Είναι δύσκολο να συλλεχθούν στοιχεία για το μέγεθος της αγοράς από κούκλες του σεξ στην Αυστραλία, αλλά κρίνοντας από όσα ανέφεραν οι τελωνειακές αρχές στο Ράιαν Τζέιμς, ενδεχομένως είναι μακράν μεγαλύτερη από όσο πιστεύουν οι περισσότεροι. 

«Υπάρχει ανταγωνισμός με βάση όσα ακούμε από τους υπαλλήλους στο τελωνείο, που μας λένε πως υπάρχουν εισαγωγές χιλιάδων τέτοιων προϊόντων», σχολίασε ο ίδιος. 

Η πανδημία εκτόξευσε τις πωλήσεις από κούκλες του σεξ: «Ο κόσμος βρίσκει παρηγοριά» Facebook Twitter
Η εταιρία Sex Doll Genie κατασκευάζει κούκλες του σεξ.

Παρόμοια άνοδος στη ζήτησε καταγράφεται και εκτός Αυστραλίας, με την Adam and Eve, εταιρία με καταστήματα στη Βόρεια Αμερική, να αναφέρει αύξηση 30% στις online πωλήσεις τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο, σύμφωνα με τους New York Times. 

Στο μεταξύ, η Sex Doll Genie, εταιρία που κατασκευάζει κούκλες του σεξ, είπε στο Forbes πως κατέγραψε αύξηση σχεδόν 50% στην ζήτηση εν μέσω του lockdown στις ΗΠΑ. 

«Πάντα θα υπάρχουν διαφωνίες για αυτό που κάνουμε. Εγώ νιώθω πολύ περήφανος για τα κατορθώματά μου και πώς οι κούκλες μας βοήθησαν κόσμο να αντιμετωπίσει τις δικές του μάχες- ψυχικά, κοινωνικά και σεξουαλικά», καταλήγει ο Ράιαν Τζέιμς. 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ