Γερμανικά ΜΜΕ: «Pfizer και Moderna υπερτιμολόγησαν τα εμβόλιά τους εν μέσω πανδημίας»

Γερμανικά ΜΜΕ: «Pfizer και Moderna υπερτιμολόγησαν τα εμβόλια εν μέσω πανδημίας» Facebook Twitter
Φωτ.: Unsplash.
0

Οι φαρμακευτικές εταιρείες Pfizer/Biotech και Moderna επέβαλαν σημαντικά υψηλότερες τιμές των εμβολίων τους στη Γερμανία εν μέσω της πανδημίας, όπως προκύπτει από έγγραφα που περιήλθαν στην κατοχή γερμανικών μέσων ενημέρωσης.

Η Γερμανία δαπάνησε 13,1 δισεκατομμύρια ευρώ για εμβόλια, σύμφωνα με τα δημόσια μέσα NDR και WDR και την εφημερίδα Süddeutsche Zeitung. Τα μέσα επικαλούνται μια εμπιστευτική επισκόπηση εντολών που περιγράφει λεπτομερώς πόσα εμβόλια παρήγγειλε η γερμανική κυβέρνηση από ποιον παραγωγό και σε ποια τιμή.

Τα έγγραφα δείχνουν ότι η κυβέρνηση παρήγγειλε 39 δισεκατομμύρια δόσεις εμβολίων από την Biontech/Pfizer σε τιμή περίπου 15,50 ευρώ η κάθε μία τον Δεκέμβριο του 2020. Εννέα μήνες αργότερα, η τιμή είχε αυξηθεί στα 23,20 ευρώ ανά τεμάχιο. Η τιμή για τα εμβόλια Moderna αυξήθηκε επίσης κατά περισσότερο από 50% μέσα σε τρεις μήνες.

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Φαρμάκων του Γερμανικού Ιατρικού Συλλόγου, Wolf-Dieter Ludwig ανέφερε πως αυτή πρακτική δείχνει ότι οι εταιρείες εκμεταλλεύτηκαν μια κατάσταση στην οποία οι χώρες χρειάζονταν απεγνωσμένα εμβόλια, επιβάλλοντας υψηλότερη τιμή.

Η Pfizer απάντησε στα δημοσιεύματα των μέσων ενημέρωσης, με εκπρόσωπο της εταιρείας να δηλώνει στο NDR ότι «δεν πρέπει να βασίζεστε σε πληροφορίες που δεν μπορούν να επαληθευτούν».

Ωστόσο, το ποσό που δαπάνησε η Γερμανία για τα εμβόλια που αναφέρθηκε από τα τρία μέσα ενημέρωσης επιβεβαιώθηκε από το γερμανικό υπουργείο Υγείας.

Με πληροφορίες από Euractiv

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM