Πλάνα για δίκτυο Hyperloop στην Ολλανδία: Άμστερνταμ- Παρίσι σε 90 λεπτά

Πλάνα για δίκτυο Hyperloop στην Ολλανδία: Άμστερνταμ- Παρίσι σε 90 λεπτά Facebook Twitter
Πηγή φωτό Hardt Hyperloop
0

Στην Ολλανδία γίνονται συζητήσεις για τη δημιουργία ενός δικτύου Hyperloop, που θα μεταφέρει τους επιβάτες από το Άμστερνταμ στο Παρίσι σε λιγότερο από 90 λεπτά.

Η συζήτηση γίνεται καθώς μελέτη έδειξε ότι αυτή hi-tech σύνδεση θα ήταν οικονομικά βιώσιμη. Το Hyperloop είναι τρόπος μεταφοράς σε «κάψουλες» που κινούνται σε ένα σωλήνα χαμηλής πίεσης, ταξιδεύοντας σε ταχύτητες που ξεπερνούν τα 600 μίλια την ώρα.

Θεωρητικά πιο βιώσιμος τρόπος μεταφοράς από τα αεροπορικά ταξίδια και ταχύτερος από τα σημερινά τρένα υψηλής ταχύτητας, οι υπέρμαχοι του Hyperloop υποστηρίζουν ότι είναι το μέλλον σε ό,τι αφορά τις μετακινήσεις.

 

Στις αρχές του μήνα, η Hardt Hyperloop, μια ολλανδική start up, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα μελέτης που έκανε σε συνεργασία με την επαρχία της Βόρειας Ολλανδίας, η οποία εξέτασε αυτή την πειραματική ιδέα. Σύμφωνα με την έκθεση, ένα ευρωπαϊκό δίκτυο Hyperloop θα μείωνε σημαντικά τον χρόνο για τις μετακινήσεις ανάμεσα στις ευρωπαϊκές πόλεις, προσφέροντας αξιοσημείωτα οικονομικά οφέλη.

Η καλύτερη σύνδεση της μητροπολιτικής περιοχής του Άμστερνταμ με άλλα ευρωπαϊκά κέντρα, θα βελτιώσει τα επαγγελματικά ταξίδια και θα ενισχύσει την οικονομική αξία της επαρχίας, ανέφερε ακόμη η έκθεση.

Το Hyperloop θα μπορούσε να μεταφέρει 200.000 επιβάτες ανά ώρα, για κάθε προορισμό, σύμφωνα με τη μελέτη. Οι ταξιδιώτες θα μπορούσαν να φτάσουν στο Παρίσι σε 90 λεπτά- λιγότερο από το μισό χρόνο που απαιτείται τώρα με τρένο και σχεδόν στον ίδιο χρόνο με μια απευθείας πτήση. Επίσης, οι επιβάτες θα έφταναν από το Άμστερνταμ στις Βρυξέλλες σε λιγότερο από μία ώρα, με το Hyperloop, σύμφωνα πάντα με τη μελέτη.

Πλάνα για δίκτυο Hyperloop στην Ολλανδία: Άμστερνταμ- Παρίσι σε 90 λεπτά Facebook Twitter

Αυτή η έρευνα σηματοδοτεί την έναρξη της επόμενης φάσης για το μεγάλο πλάνο της Hardt Hyperloop, έπειτα από το άνοιγμα μιας δοκιμαστικής εγκατάστασης τον περασμένο Ιούνιο. Ένα ευρωπαϊκό δίκτυο θα αποτελούσε μια εναλλακτική για τις πτήσεις μικρής διάρκειας που προκαλούν μόλυνση, είχε δηλώσει πέρυσι ο CEO και συνιδρυτής της εταιρείας, Τιμ Χούτερ.

Πάντως, σημειώνει το CNN, η ιδέα αυτή είναι ακόμη σε αρχικό στάδιο. Υπάρχει ανησυχία για το αν οι κάψουλες θα είναι κατάλληλες για όλες τις ηλικίες, όπως και το πόσο εύκολη θα ήταν η εκκένωση σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Επιπλέον, απαιτείται η επένδυση μεγάλων ποσών, προκειμένου υλοποιηθεί η ιδέα, κάτι που απαιτεί και τη συμφωνία των κυβερνήσεων.

Άλλες εταιρείες Hyperloop σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν την προσπάθεια ανάπτυξης αυτής της τεχνολογίας, που «γεννήθηκε» από μια ιδέα του Έλον Μασκ. Το 2017 η Virgin Hyperloop One είχε κατασκευάσει μια κάψουλα που έφτασε τα 387 χιλιόμετρα την ώρα, σε μια δοκιμή στη Νεβάδα. Η εταιρεία αυτή, μαζί με την DP World από το Ντουμπάι πήραν το «πράσινο φως» το 2019 για να αναπτύξουν μια τέτοια σύνδεση ανάμεσα στις πόλεις Μουμπάι και Πούνε.

Με πληροφορίες από CNN

 

 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ