Η Meta ετοιμάζει διαφημίσεις με ΑΙ - «Βουτιά» στις μετοχές των διαφημιστικών

Η Meta ετοιμάζει διαφημίσεις με ΑΙ - «Βουτιά» στις μετοχές των διαφημιστικών Facebook Twitter
Μαρκ Ζούκερμπεργκ / Φωτ: Getty Images
0

Η Meta, ιδιοκτήτρια του Facebook, του Instagram και του WhatsApp, σχεδιάζει να δώσει σε επιχειρήσεις και brands τη δυνατότητα να δημιουργούν πλήρεις διαφημιστικές καμπάνιες με χρήση τεχνητής νοημοσύνης μέχρι τα τέλη του 2025.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Wall Street Journal, τα εργαλεία που αναπτύσσει η εταιρεία θα επιτρέπουν στον διαφημιζόμενο να αναρτήσει μια εικόνα προϊόντος, να ορίσει έναν ενδεικτικό προϋπολογισμό και να αφήσει το υπόλοιπο στην πλατφόρμα. Η τεχνητή νοημοσύνη θα δημιουργεί από το μηδέν το περιεχόμενο της καμπάνιας, θα το προσαρμόζει για κάθε χρήστη και θα το προβάλλει σε χρήστες στοχευμένα.

Πώς τα νέα εργαλεία της Meta ζημιώνουν τις διαφημιστικές εταιρείες

Με αυτήν την προσέγγιση, η Meta ουσιαστικά αφαιρεί τον παραδοσιακό ρόλο των διαφημιστικών εταιρειών. Μέχρι σήμερα, η δημιουργία, ο σχεδιασμός και η προβολή μιας διαφημιστικής εκστρατείας απαιτούσαν τη συνεργασία με γραφεία που εξειδικεύονταν σε κάθε στάδιο της διαδικασίας. Πλέον, ολόκληρη αυτή η αλυσίδα μπορεί να αντικατασταθεί από μια σειρά εργαλείων εντός της ίδιας πλατφόρμας.

Η Meta ήδη διαθέτει βασικές AI λειτουργίες που βοηθούν στη βελτίωση υφιστάμενων διαφημίσεων, όμως η νέα υπηρεσία είναι κάτι πολύ πιο ριζικό. Το σύστημα υπόσχεται στοχευμένες καμπάνιες με ακρίβεια που βασίζονται σε γεωγραφικά δεδομένα, προσωπικά ενδιαφέροντα και αναλυτικά προφίλ συμπεριφοράς των χρηστών. Έτσι, μια εταιρεία που θέλει να διαφημίσει πακέτα διακοπών, για παράδειγμα, μπορεί να απευθυνθεί μόνο σε όσους σκέφτονται να ταξιδέψουν σε συγκεκριμένο προορισμό.

Η είδηση προκάλεσε αναστάτωση στις χρηματαγορές, ιδίως στους μεγάλους διαφημιστικούς ομίλους. Η μετοχή του βρετανικού ομίλου WPP υποχώρησε κατά τρεις μονάδες το πρωί της Δευτέρας, ενώ απώλειες καταγράφηκαν και για τη γαλλική Publicis Groupe και την Havas, με πτώση σχεδόν τέσσερις και τρεις μονάδες αντίστοιχα.

Η Meta σχεδιάζει να επενδύσει έως και εβδομήντα δύο δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, κυρίως για την ενίσχυση των τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης, σηματοδοτώντας μια στροφή όπου το AI περνά στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της.

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχει δηλώσει ότι αυτή η αλλαγή δεν είναι απλώς μια νέα δυνατότητα για τους διαφημιζόμενους αλλά ένας ολικός επαναπροσδιορισμός του τι σημαίνει ψηφιακή διαφήμιση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.

Με πληροφορίες από Guardian

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Τech & Science / Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Λαμβάνει υπόψη το ιατρικό ιστορικό, βασικά δημογραφικά στοιχεία και παράγοντες τρόπου ζωή ώστε να εκτιμήσει αν και πότε μπορεί να εμφανιστούν παθήσεις όπως καρκίνος, διαβήτης και καρδιολογικά ή αναπνευστικά νοσήματα
LIFO NEWSROOM
Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Τech & Science / Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Το ηλιακό φως «βομβαρδίζει» το φεγγάρι με Ήλιο-3 εδώ και 4 δισεκατομμύρια χρόνια - Επειδή η Σελήνη δεν έχει μαγνητικό πεδίο, το ισότοπο παραμένει στην επιφάνεια, αντίθετα με τη Γη, όπου απορρίπτεται στο διάστημα
LIFO NEWSROOM
Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Τech & Science / Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Η μελέτη αποδεικνύει ότι το μοντέλο δεν χρησιμοποιείται μόνο για την επιτάχυνση επαγγελματικών διαδικασιών αλλά και για να εμπλουτίσει την καθημερινή ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM
Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

Τech & Science / Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

H λειτουργία «Live Translation with AirPods», που αποτελεί μέρος του Apple Intelligence, δεν θα ενεργοποιείται εάν ο χρήστης βρίσκεται εντός ΕΕ και ο λογαριασμός Apple ανήκει σε περιοχή της ΕΕ
LIFO NEWSROOM
Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Τech & Science / Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, περίπου 115.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ήδη στην Αιθιοπία, από τα 1,5 εκατομμύρια συνολικά οχήματα στη χώρα, με στόχο να φτάσουν τα 500.000 μέχρι το 2030
LIFO NEWSROOM
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Τech & Science / Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Η σύγχρονη πρόκληση είναι να διασφαλίσουμε ότι όπου αλληλεπιδρούμε με την ΤΝ, θα γνωρίζουμε ότι «μιλάμε με ένα bot» — και ότι το bot αυτό είναι ειλικρινές και αυθεντικό όσο και ο ίδιος ο άνθρωπος
LIFO NEWSROOM
Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Τech & Science / Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Συγκλονιστική ανακάλυψη στην Καισάρεια: τρία κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών βρέθηκαν άθικτα, μαζί με απολιθώματα ρινόκερων, σμιλόδοντα και τριδάκτυλων αλόγων - Η «ζώνη των ελεφάντων» αλλάζει την παλαιοντολογική ιστορία της περιοχής
LIFO NEWSROOM