Η Αρχαία Ελλάδα ζωντανεύει στο Assassin's Creed Odyssey

Η Αρχαία Ελλάδα ζωντανεύει στο Assassin's Creed Odyssey Facebook Twitter
Όπως παραδέχτηκε ο Creative Director του παιχνιδιού, Jonathan Dumont, σε συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στους Unboxholics, η αποτύπωση του πολέμου ήταν μια αρκετά δύσκολη διαδικασία, καθώς πολλά από τα γεγονότα που εκτυλίσσονται είναι αμφιλεγόμενα στα ιστορικά κείμενα που έχουν διασωθεί.
1

Κυκλοφορεί στις 5 Οκτωβρίου το πολυαναμενόμενο παιχνίδι Assassin's Creed Odyssey, η πλοκή του οποίου εκτυλίσσεται στην αρχαία Ελλάδα της κλασικής περιόδου.

Ήδη το παιχνίδι έχει παρουσιαστεί σε αρκετές εκθέσεις ενώ η εταιρεία παραγωγής του, Ubisoft, έχει δώσει στη δημοσιότητα trailers με εικόνες από την αρχαία Αθήνα και Σπάρτη.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το παιχνίδι ξεκινά με την έναρξη του Πελοποννησιακού Πολέμου το 431 π.Χ, ο οποίος βρίσκει αντιμέτωπους Αθήνα και Σπάρτη.

Όπως παραδέχτηκε ο Creative Director του παιχνιδιού, Jonathan Dumont, σε συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στους Unboxholics, η αποτύπωση του πολέμου ήταν μια αρκετά δύσκολη διαδικασία, καθώς πολλά από τα γεγονότα που εκτυλίσσονται είναι αμφιλεγόμενα στα ιστορικά κείμενα που έχουν διασωθεί.

Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην αποτύπωση της Αρχαίας Αθήνας. Ο παίκτης θα έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί ανάμεσα σε γλύπτες που εργάζονται στην Ακρόπολη, σε εμπόρους που πουλάνε την πραμάτεια τους στην Αρχαία Αγορά και σε ρήτορες που αγορεύουν στην Πνύκα.

Επίσης, δύσκολη ήταν και η τελική διαμόρφωση του χάρτη στο οποίο θα μπορεί ο παίκτης να κινείται και να εκτελεί αποστολές. Από τις εικόνες που έχουν διαρρεύσει, ο χάρτης του παιχνιδιού περιέχει όλες τις γνωστές ελληνικές πόλεις και εδάφη.

Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην αποτύπωση της Αρχαίας Αθήνας. Ο παίκτης θα έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί ανάμεσα σε γλύπτες που εργάζονται στην Ακρόπολη, σε εμπόρους που πουλάνε την πραμάτεια τους στην Αρχαία Αγορά και σε ρήτορες που αγορεύουν στην Πνύκα.

Πέραν, όμως, της Αρχαίας Αθήνας, μπορεί επίσης να μεταβεί στο Μαντείο των Δελφών, στην Πελοπόννησο, να καταπλεύσει σε ελληνικά νησιά, όπως την Κρήτη, τη Χίο, και τη Λέσβο και να ανέβει στην Μακεδονία.

Η Αρχαία Ελλάδα ζωντανεύει στο Assassin's Creed Odyssey Facebook Twitter
Ο χάρτης του Assassin's Creed Odyssey. Αρκετοί σημερινοί νομοί και περιοχές της κεντρικής ηπειρωτικής Ελλάδας έχουν «κοπεί» για τις ανάγκες του παιχνιδιού.

Από την άλλη, έχουν «κοπεί» αρκετοί σημερινοί νομοί και περιοχές της κεντρικής ηπειρωτικής Ελλάδας. Όπως εξηγεί ο Creative Director του παιχνιδιού, Jonathan Dumont, ο χάρτης έχει συρρικνωθεί, καθώς θα ήταν πολύ δύσκολο να δημιουργηθεί gameplay που θα εκτείνεται σε τόσα πολλά χιλιόμετρα γης.

Η έρευνα για το παιχνίδι διήρκεσε περίπου 3 χρόνια, ενώ για αυτήν εργάστηκαν αρκετοί ιστορικοί με μεταπτυχιακό πάνω στην ελληνική ιστορία.

Ερευνητές, μάλιστα, μετέβησαν στην Αθήνα για να έχουν εμπεριστατωμένη άποψη. Μελέτησαν αρχαία σχέδια πόλεων ενώ εργάστηκαν προκειμένου να αποτυπώσουν με ακρίβεια τη καθημερινότητα των αρχαίων Ελλήνων, αγροτών και εμπόρων, γύρω από τους οποίους εκτυλίσσεται η πλοκή.

«Για κάποιες πόλεις ήταν πολύ δύσκολο να βρούμε συγκεκριμένα δεδομένα. Για παράδειγμα στη Μύκονο δεν έχει διασωθεί τίποτα. Ήταν πολύ δύσκολο να δημιουργήσουμε τις πόλεις ακριβώς έτσι όπως ήταν» παραδέχτηκε η ιστορικός Stephanie - Anne Ruatta στο trailer του παιχνιδιού.

 

Όσον αφορά τους κεντρικούς χαρακτήρες του παιχνιδιού, αυτοί θα είναι δύο. Ο παίκτης θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ του Αλέξιου και της Κασσάνδρας, δύο μισθοφόρων, οι οποίοι καλούνται να πολεμήσουν και να εκτελέσουν αποστολές μέσα στον αρχαίο ελληνικό κόσμο.

Οι διάλογοι θα είναι στα αγγλικά αλλά η ελληνική προφορά θα είναι έντονη. Υπάρχουν, ωστόσο και ορισμένοι διάλογοι που θα είναι αποκλειστικά στα αρχαία ελληνικά. Για την ηχογράφηση των φωνών εργάστηκαν αρκετοί Έλληνες ηθοποιοί.

Θα υπάρξουν, μάλιστα, και φορές στο παιχνίδι που θα ακουστεί, σύμφωνα με τις πληροφορίες, η λέξη «μαλάκας».

Στη διάρκεια του παιχνιδιού ο παίκτης θα έχει τη δυνατότητα να συνομιλήσει με ιστορικές προσωπικότητες της αρχαιότητας όπως ο Σωκράτης, ο Περικλής και ο Ιπποκράτης. Πρόκληση για τους ιστορικούς του παιχνιδιού ήταν να κάνουν «πιο ανθρώπινα» τα συγκεκριμένα πρόσωπα και να δημιουργήσουν παραστατικούς διαλόγους μεταξύ τους. 

Εντυπωσιακές, επίσης, θα είναι οι μάχες που θα κληθούν να δώσουν οι παίκτες, με τους κεντρικούς χαρακτήρες να μπορούν να χρησιμοποιήσουν στον πόλεμο μέχρι και το δόρυ του Λεωνίδα.

Το παιχνίδι πρόκειται να κυκλοφορήσει στις 5 Οκτωβρίου για τις τα PS4, Xbox One και PC και αναμένεται να καταρρίψει κάθε ρεκόρ πωλήσεων παιχνιδιών Assassin's Creed στην Ελλάδα. 

Η Αρχαία Ελλάδα ζωντανεύει στο Assassin's Creed Odyssey Facebook Twitter
Τech & Science
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

To God of War παίρνει άριστα!

Τech & Science / To God of War παίρνει άριστα!

Ένα έπος γεννημένο από τις στάχτες. Μια τραγική ιστορία επιβίωσης και προστασίας ξετυλίγεται σε ένα βίντεο παιχνίδι που έρχεται να αλλάξει όλα όσα γνωρίζαμε για το είδος. To God of War είναι μια μοναδική εμπειρία, ένα τεχνολογικό αριστούργημα που θέτει νέα πρότυπα για το μέλλον της ψηφιακής διασκέδασης.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
Στο «Detroit: Become Human» τα ανδροειδή μας μαθαίνουν πώς να γίνουμε άνθρωποι

Τech & Science / Στο «Detroit: Become Human» τα ανδροειδή μας μαθαίνουν πώς να γίνουμε άνθρωποι

Το νέο παιχνίδι της Quantic Dream θα μπορούσε να είναι ένας μακρινός απόγονος μιας ιστορίας του Phillip K. Dick ή ακόμα και τρία διαφορετικά επεισόδια ενός διαδραστικού Black Mirror. Στην πραγματικότητα είναι μία διαφορετική προσπάθεια της βιομηχανίας των videogames
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM
Το κουνούπι τίγρης μπορεί να μετατρέψει τον δάγκειο πυρετό και τη νόσο Τσικουνγκούνια σε ενδημικές ασθένειες στην Ευρώπη

Τech & Science / Ευρώπη: Το κουνούπι τίγρης ενδέχεται να μετατρέψει τον δάγκειο πυρετό και τη νόσο τσικουνγκούνια σε ενδημικές ασθένειες

Το κουνούπι τίγρης μετακινείται όλο και πιο βόρεια στην Ευρώπη καθώς η παγκόσμια θερμοκρασία αυξάνεται λόγω της ανθρωπογενούς κλιματικής αλλαγής
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
meh...Ακομα ενας χρονος, ακομα ενα νεο AssCreed. Με τα ιδια production values, ιδιο marketing και ιδιες δηλωσεις απο τους δημιουργους.Απορω που πουλαει ακομα και νοιαζεται για την σειρα ο κοσμος...