Η Μαντόνα στην πρώτη συναυλία του «Madame X» - με θεατές χωρίς κινητά τηλέφωνα

Η Μαντόνα στην πρώτη συναυλία του «Madame X» - με θεατές χωρίς κινητά τηλέφωνα Facebook Twitter
0

Η Μαντόνα ξεκίνησε την περιοδεία της «Madame X» από τη Νέα Υόρκη, σε μια συναυλία που τα είχε όλα - Pride, μηνύματα κατά της οπλοκατοχής και φυσικά, διάσημα τραγούδια της. 

Η «Βασίλισσα της Ποπ» εμφανίστηκε στο BAM Howard Gilman Opera House του Μπρούκλιν, το βράδυ της Τρίτης, όπου ερμήνευσε τραγούδια από το τελευταίο άλμπουμ της αλλά και παλιότερες επιτυχίες της, ανάμεσά τους τα «Vogue», «La Isla Bonita», «Frozen», «American Life» και «Like A Prayer».

View this post on Instagram

Madame ❌ thanks you for coming. So Happy to finally have an audience! ♥️👠💋 #bam #theatre #madamex

A post shared by Madonna (@madonna) on


Οι εμφανίσεις της δεν ήταν όμως το μόνο που συζητήθηκε σε ξένα μέσα ενημέρωσης αλλά τα social media, αφού η Μαντόνα «χρησιμοποίησε» το χθεσινό σόου της για να τιμήσει επίσης τα 50 χρόνια του Gay Pride, στέλνοντας ταυτόχρονα μήνυμα κατά της οπλοκατοχής με αφορμή την αύξηση των ένοπλων επιθέσεων στις ΗΠΑ.

«Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Αμερική είναι η ασφάλεια των όπλων και ο έλεγχός του, που επηρεάζουν δυσανάλογα τις περιθωριοποιημένες μας κοινότητες είπε η διάσημη τραγουδίστρια στο κοινό, πριν ερμηνεύσει το κομμάτι «God Control», με στίχους κατά της οπλοκατοχής. «Οπότε αν ενωθούμε και ας κάνουμε κάτι για τον έλεγχο και την ασφάλεια των όπλων», πρόσθεσε.

Kάτι άλλο που ξαφνιάζει είναι πως για πρώτη φορά σε σόου της Μαντόνα απαγορεύθηκαν οι καμερες και τα κινητά - για αυτό και δεν θα δείτε σχεδόν πουθενά φωτογραφίες και βίντεο σε σόσιαλ μίντια. Φαν που ήταν στη συναυλία μετέδωσε πως αφότου έγινε ο έλεγχος εισιτηρίων , τα κινητά παραδόθηκαν και κλειδώθηκαν μέχρι το τέλος του σόου 

Η κόρη της Μαντόνα, η Λούρδη εμφανίστηκε σε ένα βίντεο να χορεύει το Frozen, ενώ η Μαντόνα τραγουδούσε μπροστά από την οθόνη.

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM