Ο Νικ Κέιβ για τον χωρισμό από την PJ Harvey: «Ξαφνιάστηκα τόσο που παραλίγο να μου φύγει η σύριγγα από τα χέρια»

Ο Νικ Κέιβ για τον χωρισμό από την PJ Harvey: «Ξαφνιάστηκα τόσο που παραλίγο να μου φύγει η σύριγγα από τα χέρια» Facebook Twitter
0

To The Boatman's Call θεωρείται εδώ και χρόνια ένας από τους πιο εξομολογητικούς δίσκους του Νικ Κέιβ  με τα τραγούδια του να γράφονται περίπου την εποχή του χωρισμού του καλλιτέχνη, με την βρετανίδα μουσικό PJ Harvey

Όμως, ενώ είναι γνωστό πως μεγάλο κομμάτι του άλμπουμ, το οποίο κυκλοφόρησε το 1997, έχει σαν πηγή έμπνευσης της PJ Harvey, ο Κέιβ αποκάλυψε για πρώτη φορά τον λόγο του χωρισμού και τις συνέπειες που αντιμετώπισε.

«Δεν παραιτήθηκα εγώ από την PJ Harvey, εκείνη παραιτήθηκε από μένα», έγραψε απαντώντας σε ερωτήσεις φαν του στην ιστοσελίδα του The Red Hand Files.

«Καθόμουν στο πάτωμα του διαμερίσματος μου στο Νότινγκ Χιλ, ο ήλιος περνούσε μέσα από το παράθυρο (ίσως), ένιωθα καλά έχοντας σαν φίλη μια όμορφη και ταλαντούχα νεαρή τραγουδίστρια, όταν χτύπησε το τηλέφωνο. Το σήκωσα και ήταν η Πόλι. 

- «Γεια», της λέω,

- «Θέλω να χωρίσουμε», είπε.  

- «Γιατί»; ρώτησα

- «Απλά τελείωσε», είπε εκείνη 

 «Ένιωσα τόσο μεγάλη έκπληξη που παραλίγο να μου πέσει η σύριγγα από τα χέρια», γράφει ο Κέιβ.  

Από τον Σεπτέμβριο του 2018 ο Αυστραλός μουσικός επιτρέπει στους φανς του να τον ρωτούν οτιδήποτε και αναρτά τις συζητήσεις τους στο σάιτ του. Η ιστοσελίδα έχει επαινεθεί από τον Guardian ως «ένα καταφύγιο από τη διαδικτυακή καταιγίδα της έριδας και της συνωμοσίας». 

Ο Κέιβ έχει γράψει εκεί μεταξύ άλλων για τον θάνατο του γιου του ή για το νόημα πολλών στίχων του. Σε πιο πολιτικές στιγμές έχει επιτεθεί λεκτικά σε ομοφοβικούς φαν και έχει καταδικάσει το πολιτιστικό μποϊκοτάζ κατά του Ισραήλ ως ενέργεια «δειλή και ντροπιαστική». 

Όμως η η τελευταία του ανάρτηση αφορούσε τον ρόλο που έπαιξαν τα ναρκωτικά και η ματαιοδοξία στον χωρισμό του με την PJ Harvey και τον ρόλο που έπαιξε αυτός ο χωρισμός στη δημιουργίας του The Boatman Call.

«Βαθιά μέσα μου υποπτευόμουν πως τα ναρκωτικά ίσως ήταν ένα πρόβλημα ανάμεσα μας, όμως υπήρχαν και άλλα ζητήματα», γράφει απαντώντας ερώτηση ενός φαν από τη Βραζιλία.  Η μάχη του Νικ Κέιβ με την εξάρτηση από τα ναρκωτικά είναι αρκετά γνωστή όπως και το γεγονός πως πλέον είναι «καθαρός». 

Συνεχίζοντας να απαντάει στον φαν από τη Βραζιλία ο Κέιβ σχολιάζει πως «είχα ακόμα να κάνω αρκετή δουλειά ώστε να καταλάβω την έννοια της μονογαμία και η Πόλι είχε τα δικά της θέματα. Υποπτεύομαι πως στο τέλος της ημέρας έγινε σαφές πως και οι δύο ήμασταν πολύ δημιουργικοί άνθρωποι, τόσο ματαιόδοξοι που δεν θα μπορούσαμε να μένουμε στον ίδιο χώρο με έναν τρόπο που να έχει νόημα. 

Η αφοσίωση της Πόλι στη δουλειά της ήταν πιθανότατα τόσο ναρκισσιστική και εγωμανής όσο και η δική μου, αν και ήμουν τόσο βουτηγμένος στα σκατά μου που δεν θα μπορούσα να το σχολιάσω αυτό με σιγουριά. Παρόλα αυτά έχω ευχάριστες αναμνήσεις από τον χρόνο μαζί της, ήταν χαρούμενες μέρες και το τηλεφώνημα με πλήγωσε. Όμως μην αφήνεις ποτέ μια καλή κρίση να πάει χαμένη, έτσι κινητοποιήθηκα να τελειώσω το The Boatman's Call». 

O Kέιβ περιέγραψε το άλμπουμ σαν μία «καλλιτεχνική ρήξη» και ως «ένα γενναιόδωρο αντιστάθμισμα για μια πληγωμένη καρδιά». Λέει πως τον «γιάτρεψε από την PJ Harvey» και «άλλαξε τον τρόπο που δημιουργούσα μουσική. Ο χωρισμός με γέμισε με φρενήρη ενέργεια».

Του έδωσε το κουράγιο να γράψει για τις δικές του εμπειρίες. «Επίσης, έδειξε τον δρόμο για έναν πιο αιχμηρό και ωμό τρόπο ζωντανών εμφανίσεων. Tο τραγούδι χωρίς σχεδόν καθόλου συνοδεία. Οι Βad Seeds, και αυτό θα τους πιστώνεται για πάντα,  έκαναν πίσω και άφησαν αυτά τα τραγούδια που είχαν το πιάνο σαν κινητήρια τους δύναμη να ακουστούν όπως πρέπει.  

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Πολ Μεσκάλ στο εξώφυλλο του Rolling Stone: «Δεν είχα το ταλέντο που ένιωθα ότι είχαν οι άλλοι»

Πολιτισμός / Ο Πολ Μεσκάλ στο εξώφυλλο του Rolling Stone: «Δεν είχα το ταλέντο που ένιωθα ότι είχαν οι άλλοι»

Από την περίοδο που σκεφτόταν να τα παρατήσει, ο Μεσκάλ έφτασε στη λίστα των υποψηφιοτήτων για Όσκαρ και έγινε το «Μήλον της Έριδος» κορυφαίων σκηνοθετών και σχεδιαστών μόδας
LIFO NEWSROOM
Γκρέτα Γκάρμπο: Η μυστηριώδης ζωή της «σφίγγας της Σουηδίας» που «αποπλάνησε» το Χόλιγουντ

Πολιτισμός / Γκρέτα Γκάρμπο: Η μυστηριώδης ζωή της «σφίγγας της Σουηδίας» που «αποπλάνησε» το Χόλιγουντ

Η Σουηδέζα ηθοποιός, θα αποσυρθεί σε ηλικία μόλις 36 χρόνων από το σινεμά, όταν βρισκόταν στην κορυφή, ζώντας τα υπόλοιπα 49 χρόνια, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και τροφοδοτώντας μία ασυγκράτητη μυθολογία γύρω από την προσωπικότητά της, με φήμες, ιστορίες, πληροφορίες, για τη ζωή της, τους πολυάριθμους έρωτές της, την αθεράπευτη προσμονή μίας επιστροφής της στα πλατό
LIFO NEWSROOM
Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του με Argerich, Κουρεντζή, Nagano και Gheorghiu 

Πολιτισμός / Argerich, Κουρεντζής, Nagano, Gheorghiu: Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του

Ο οργανισμός που άλλαξε τον πολιτιστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας βρίσκεται στην πιο εξωστρεφή φάση του και υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα πρόγραμμα γεμάτο σημαντικές διεθνείς συμμετοχές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM