Η Μέγκαν Μαρκλ ήθελε αποσμητικά στο γάμο της και της είπαν όχι

Η Μέγκαν Μαρκλ ήθελε αποσμητικά στο γάμο της και της είπαν όχι Facebook Twitter
0

Τα ταμπλόιντς μοιάζει σαν να έχουν ξεκινήσει επιχείρηση αποδόμησης της Μέγκαν Μαρκλ καθώς σχεδόν καθημερινά πλέον δημοσιεύουν ειδήσεις με αρνητική χροιά.

Το τελευταίο γκόσιπ έχει για πρωταγωνιστή το αποσμητικό χώρου!

Η Daily Mail, που κάνει μάλιστα λόγο για «αυταρχική νύφη», αποκαλύπτει πως η Μέγκαν Μαρκλ εισέπραξε ένα μεγάλο «Όχι» όταν κατά την προετοιμασία του γάμου της ζήτησε να έχει αποσμητικά χώρου στην εκκλησία.

Όλα ξεκίνησαν όταν η Μαρκλ φέρεται να δυσαρεστήθηκε από τη βαριά ατμόσφαιρα και την οσμή μούχλας στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου, στον πύργο των Ουίνδσορ.

Η εκκλησία του Αγίου Γεωργίου που φιλοξένησε τον μεγαλοπρεπή γάμο, μπορεί να είναι επιβλητική, αλλά καθώς πρόκειται για κτίσμα του 15ου αιώνα, η μυρωδιά στο χώρο ήταν χαρακτηριστική.

Μια πηγή αποκαλύπτει πως όταν το Παλάτι έλαβε το αίτημα για τοποθέτηση αποσμητικών χώρου στην εκκλησία απάντησε απλά «Όχι» .

Μάλιστα η ίδια πηγή λέει πως ως εξήγηση δόθηκε ότι εφόσον η ίδια η Βασίλισσα που συχνά πάει στην εκκλησία για να προσευχηθεί, δεν έχει ποτέ παραπονεθεί, τότε και η Μαρκλ θα μπορούσε μια χαρά να το ανεχτεί.

Τελευταία, και πριν την είδηση για την μετακόμιση, υπάρχουν πολλές αναφορές πως το προσωπικό στο Παλάτι είχε εκφράσει δυσαρέσκεια με τη συμπεριφορά της Μέγκαν η οποία χαρακτηρίστηκε δύσκολη.

Σε άλλα πρόσφατα δημοσιεύματα για τα παραλειπόμενα του γάμου, αναφέρεται πως η βασίλισσα Ελισάβετ εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της στον εγγονό της, πρίγκιπα Χάρι σχετικά με την επιλογή της τιάρας που θα φορούσε η Μέγκαν στον γάμο τους.

Η δούκισσα του Σάσεξ λέγεται ότι είχε διαλέξει μια τιάρα με σμαράγδια, αλλά  της διεμήνυσαν πως δεν θα μπορούσε να την φορέσει επειδή οι πολύτιμοι λίθοι μπορεί να προέρχονταν από την Ρωσία.

«Η Μέγκαν θα πάρει ότι της δώσω εγώ», είπε η βασίλισσα στον εγγονό της, πρίγκιπα Χάρι.

Ως προς το αποσμητικό, η πηγή ξεκαθαρίζει πως δεν υπήρξε κάποια διαμάχη, αλλά πως καθώς το αίτημα έφτασε για έλεγχο όπως ορίζει το πρωτόκολλο, ξάφνιασε γιατί ήταν η πρώτη φορά που κάποιος ζητούσε κάτι τέτοιο για το χώρο που έχει φιλοξενήσει εξίσου επίσημες τελετές στο παρελθόν.

Η απάντηση της Βασίλισσας ήταν αρνητική καθώς θεωρήθηκε πως η οσμή δεν ενοχλούσε κανέναν.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM