Τι νούμερα τηλεθέασης έκανε το πρώτο δελτίο της Έλλης Στάη στο Open

Τι νούμερα τηλεθέασης έκανε το πρώτο δελτίο της Έλλης Στάη στο Open Facebook Twitter
0

Πρεμιέρα με χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης, έκανε χθες το δελτίο ειδήσεων του Open με την Έλλη Στάη. 

Παρά την αναμονή για το ντεμπούτο του ανανεωμένου καναλιού του Ιβάν Σαββίδη, το δελτίο ειδήσεων του Open κατάφερε να περάσει μόνο αυτό της ΕΡΤ σε ποσοστά.

Σύμφωνα με τους πίνακες της Nielsen, από τις 19:00 έως τις 19:45 η Έλλη Στάη συγκέντρωσε 11,4% στο γενικό κοινό και 13,2% στο δυναμικό κοινό.

Πρώτο στις προτιμήσεις των τηλεθεατών ήταν το δελτίο ειδήσεων του Alpha με 22%, ενώ ακολούθησε το δελτίο του ΑΝΤ1 με 17,8%. Ο ΣΚΑΪ ήρθε τρίτος με 16,4% και, μία θέση πάνω από το Open, το Star συγκέντρωσε 13,9% (κατά μέσο όρο). Η ΕΡΤ προσέλκυσε το 5,7%.

Συνολικά, το βράδυ της Τετάρτης, από τις 20:00 έως τις 23:59 το Open σημείωσε 8% μέσο όρο. Την Τρίτη, μία ημέρα πριν την νέα πρεμιέρα του, είχε συγκεντρώσει 6,2% στο γενικό σύνολο (στο ίδιο χρονικό διάστημα) και 7,6% στο δυναμικό κοινό.

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

TV & Media / Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

Οι δημιουργοί της «Αστερομάτας» μοιράζονται τις σκέψεις τους για τη συμμετοχή τους στη Eurovision 2025, σχολιάζουν τον ελληνικό στίχο, μιλούν την Klavdia, και απαντούν στο κατά πόσο το τραγούδι έχει πολιτική χροιά
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

TV & Media / Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

Οι δημιουργοί της ταινίας δήλωσαν ότι ελπίζουν το τελικό αποτέλεσμα να τιμήσει το έργο και τη μνήμη της κινηματογραφίστριας Χάλινα Χάτσινς, η οποία σκοτώθηκε στο πλατό κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων
LIFO NEWSROOM
Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

TV & Media / Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

Έξι χρόνια από τότε που υπέγραψε το εξαιρετικά επικερδές συμβόλαιό της με την Amazon, τίποτα από όσα είχε αναλάβει να κάνει η 39χρονη Βρετανίδα δημιουργός, δεν έχει βγει ακόμη στον αέρα.
LIFO NEWSROOM