Ποιά social media παρακολουθεί εμμονικά η Generation Z

Ποιά social media παρακολουθεί εμμονικά η Generation Z Facebook Twitter
0

"Είναι δουλειά των ηλικιωμένων να αποδοκιμάζουν ό,τι κάνουν οι νέοι", έγραψε ο Μαρκ Μιλς στο μυθιστόρημά του "Ο άγριος κήπος". Μια συνεχής γκρίνια αφορά τον χρόνο που οι νέοι κοιτάζουν τις οθόνες. Μήπως οι έφηβοι περνούν πολύ χρόνο στο διαδίκτυο; Είναι εθισμένοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Μια νέα έκθεση του Κέντρου Ερευνών Pew, ρίχνει φως στο πόσο συχνά τα παιδιά χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τον Απρίλιο και τον Μάιο, το Pew διεξήγαγε έρευνα σε 1.300 Αμερικανούς ηλικίας 13 έως 17 ετών σχετικά με τη χρήση ψηφιακών μέσων. Η έρευνα διαπίστωσε ότι σπαταλούν ευχαρίστως όλο και περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο και εγκαταλείπουν γρήγορα άλλοτε δημοφιλείς πλατφόρμες.

Το YouTube, μία από τις παλαιότερες πλατφόρμες της έρευνας, είναι η πιο αγαπητή: το 95% το έχει χρησιμοποιήσει τουλάχιστον μία φορά, το ένα πέμπτο από αυτούς το χρησιμοποιεί "σχεδόν συνεχώς" και το 77% χρησιμοποιεί την εφαρμογή καθημερινά. Καθόλου άσχημα για μια πλατφόρμα 17 ετών. Το Facebook, μόλις ένα χρόνο μεγαλύτερο από το YouTube, είναι ωστόσο ένας δεινόσαυρος συγκρητικά. Όταν η Pew έκανε την τελευταία δημοσκόπηση σε εφήβους το 2014-15, το Facebook ήταν η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, που χρησιμοποιούσε το 71% των ερωτηθέντων. Τώρα μόνο το 32% δηλώνει ότι το έχει χρησιμοποιήσει ποτέ.

Ποιά social media παρακολουθεί εμμονικά η Generation Z Facebook Twitter

Οι έφηβοι αποφεύγουν πλέον τις εφαρμογές που είναι γεμάτες κείμενα, όπως το Facebook, το Tumblr και το Twitter. Μόνο το 5% των εφήβων έχει χρησιμοποιήσει ποτέ το Tumblr, σε σύγκριση με το 14% πριν από οκτώ χρόνια. Το Twitter χρησιμοποιείται μόλις από το 23%, από 33% το 2014-15. Πολύ πιο δημοφιλείς είναι οι ιστότοποι, όπως το Snapchat και το Instagram, που βασίζονται κυρίως σε εικόνες. Οι μεγαλύτεροι έφηβοι προτιμούν το Instagram: το 73% των ατόμων ηλικίας 15 έως 17 ετών δηλώνουν ότι το έχουν χρησιμοποιήσει σε σύγκριση με το 45% των ατόμων ηλικίας 13 και 14 ετών.

Το TikTok, ένα κινεζικό video app, είναι το ανερχόμενο αστέρι: το 67% των εφήβων το χρησιμοποιούν και περίπου το 16% το χρησιμοποιούν "σχεδόν συνεχώς". Είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στα κορίτσια και στους μαύρους εφήβους.

Συνολικά, οι νεαροί Αμερικανοί είναι online πολύ περισσότερο από ό,τι οι συνομήλικοί τους πριν από οκτώ χρόνια. Το ποσοστό των νέων που είναι "σχεδόν συνεχώς" στο διαδίκτυο έχει περίπου διπλασιαστεί, από 24% το 2014-15 σε 46% τώρα. Ένα άλλο 48% χρησιμοποιεί το διαδίκτυο "αρκετές φορές την ημέρα". Παρόλα αυτά, οι περισσότεροι πιστεύουν ότι αφιερώνουν το σωστό χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μόνο το 36% πιστεύει ότι ασχολούνται υπερβολικά πολύ με αυτά. Εάν η Pew είχε διεξάγει έρευνα στους γονείς τους, το ποσοστό αυτό θα ήταν πιο κοντά στο 100%. 
 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM