Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση

Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
2

Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter

 

Στις αρχές της δεκαετίας του '80 οι νέες, δυναμικές γυναίκες διάλεγαν σερβιέτες όπως επέλεγαν ένα άρωμα – ή μια θεατρική παράσταση. Η κυρία στα μαύρα εξέτασε τα δεδομένα, έλαβε υπόψη της την αισθητική, και ανακάλυψε τι είναι αυτό που της αρέσει. Αν έχει κάπως μπλαζέ ύφος, είναι επειδή είναι πολύ σίγουρη για την επιλογή της.

 

 

 

Στα μαύρα είναι και η κυρία από τη Γαλλία, που μιλάει σα να διηγείται στον ψυχαναλυτή της ένα μυστήριο αλλά πολύ διασκεδαστικό όνειρο:

 

 

 

Η Marion από τη Γερμανία (η μοναδική με όνομα) βρίσκεται σε ένα ηλιόλουστο δωμάτιο με φωτισμό και ατμόσφαιρα γερμανικής ταινίας μόνο για ενήλικες.

 

 

 

Η περίοδος για ένα νέο κορίτσι στο Πακιστάν ταυτίζεται περίπου με μία μικρή καταστροφή, αλλά ευτυχώς η μαμά καταλαβαίνει χωρίς να μιλάει και σώζει την κατάσταση ακυρώνοντας το ύφασμα και εισάγοντας την σερβιέτα.

 

 

 

Η μάγισσα του 2009 που υπόσχεται να εξαφανίσει την περίοδο (θα μας πουν οτιδήποτε κι εμείς θα πιστέψουμε οτιδήποτε, όπως φαίνεται) φοράει πάντα λευκά και το αθώο υγρό είναι πάντα γαλάζιο, όπως το δροσερό νερό της πισίνας, το εμφιαλωμένο νερό, οι οδοντόπαστες με μέντα και τα παραθυρόφυλλα στο Αιγαίο:

 

 

 

Τι θα γινόταν αν αυτό το υγρό ήταν κόκκινο;

 

 

 

Δείτε μια επιλογή διαφημίσεων αυτού του προϊόντος που φέρνει τους διαφημιστές σε τρομερή αμηχανία:

 

1.

Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1937

2.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1948

3.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1949

4.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1951

5.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1959

6.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1963

7.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1966

8.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1970

9.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1973

10.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1985

 

 

 

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

TV & Media / Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

Η ανακοίνωση για την εξόδιο ακολουθία του Γεράσιμου Μιχελή που πέθανε σε ηλικία 60 ετών - Όσα είχε μοιραστεί στα social media ο αγαπημένος «κακός» της ελληνικής τηλεόρασης
LIFO NEWSROOM
YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια