Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση

Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
2

Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter

 

Στις αρχές της δεκαετίας του '80 οι νέες, δυναμικές γυναίκες διάλεγαν σερβιέτες όπως επέλεγαν ένα άρωμα – ή μια θεατρική παράσταση. Η κυρία στα μαύρα εξέτασε τα δεδομένα, έλαβε υπόψη της την αισθητική, και ανακάλυψε τι είναι αυτό που της αρέσει. Αν έχει κάπως μπλαζέ ύφος, είναι επειδή είναι πολύ σίγουρη για την επιλογή της.

 

 

 

Στα μαύρα είναι και η κυρία από τη Γαλλία, που μιλάει σα να διηγείται στον ψυχαναλυτή της ένα μυστήριο αλλά πολύ διασκεδαστικό όνειρο:

 

 

 

Η Marion από τη Γερμανία (η μοναδική με όνομα) βρίσκεται σε ένα ηλιόλουστο δωμάτιο με φωτισμό και ατμόσφαιρα γερμανικής ταινίας μόνο για ενήλικες.

 

 

 

Η περίοδος για ένα νέο κορίτσι στο Πακιστάν ταυτίζεται περίπου με μία μικρή καταστροφή, αλλά ευτυχώς η μαμά καταλαβαίνει χωρίς να μιλάει και σώζει την κατάσταση ακυρώνοντας το ύφασμα και εισάγοντας την σερβιέτα.

 

 

 

Η μάγισσα του 2009 που υπόσχεται να εξαφανίσει την περίοδο (θα μας πουν οτιδήποτε κι εμείς θα πιστέψουμε οτιδήποτε, όπως φαίνεται) φοράει πάντα λευκά και το αθώο υγρό είναι πάντα γαλάζιο, όπως το δροσερό νερό της πισίνας, το εμφιαλωμένο νερό, οι οδοντόπαστες με μέντα και τα παραθυρόφυλλα στο Αιγαίο:

 

 

 

Τι θα γινόταν αν αυτό το υγρό ήταν κόκκινο;

 

 

 

Δείτε μια επιλογή διαφημίσεων αυτού του προϊόντος που φέρνει τους διαφημιστές σε τρομερή αμηχανία:

 

1.

Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1937

2.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1948

3.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1949

4.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1951

5.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1959

6.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1963

7.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1966

8.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1970

9.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1973

10.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1985

 

 

 

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια