Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση

Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
2

Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter

 

Στις αρχές της δεκαετίας του '80 οι νέες, δυναμικές γυναίκες διάλεγαν σερβιέτες όπως επέλεγαν ένα άρωμα – ή μια θεατρική παράσταση. Η κυρία στα μαύρα εξέτασε τα δεδομένα, έλαβε υπόψη της την αισθητική, και ανακάλυψε τι είναι αυτό που της αρέσει. Αν έχει κάπως μπλαζέ ύφος, είναι επειδή είναι πολύ σίγουρη για την επιλογή της.

 

 

 

Στα μαύρα είναι και η κυρία από τη Γαλλία, που μιλάει σα να διηγείται στον ψυχαναλυτή της ένα μυστήριο αλλά πολύ διασκεδαστικό όνειρο:

 

 

 

Η Marion από τη Γερμανία (η μοναδική με όνομα) βρίσκεται σε ένα ηλιόλουστο δωμάτιο με φωτισμό και ατμόσφαιρα γερμανικής ταινίας μόνο για ενήλικες.

 

 

 

Η περίοδος για ένα νέο κορίτσι στο Πακιστάν ταυτίζεται περίπου με μία μικρή καταστροφή, αλλά ευτυχώς η μαμά καταλαβαίνει χωρίς να μιλάει και σώζει την κατάσταση ακυρώνοντας το ύφασμα και εισάγοντας την σερβιέτα.

 

 

 

Η μάγισσα του 2009 που υπόσχεται να εξαφανίσει την περίοδο (θα μας πουν οτιδήποτε κι εμείς θα πιστέψουμε οτιδήποτε, όπως φαίνεται) φοράει πάντα λευκά και το αθώο υγρό είναι πάντα γαλάζιο, όπως το δροσερό νερό της πισίνας, το εμφιαλωμένο νερό, οι οδοντόπαστες με μέντα και τα παραθυρόφυλλα στο Αιγαίο:

 

 

 

Τι θα γινόταν αν αυτό το υγρό ήταν κόκκινο;

 

 

 

Δείτε μια επιλογή διαφημίσεων αυτού του προϊόντος που φέρνει τους διαφημιστές σε τρομερή αμηχανία:

 

1.

Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1937

2.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1948

3.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1949

4.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1951

5.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1959

6.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1963

7.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1966

8.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1970

9.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1973

10.
Οι διαφημίσεις για σερβιέτες στην τηλεόραση Facebook Twitter
1985

 

 

 

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

TV & Media / Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη;» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

«Βγήκα ένα βράδυ με τους φίλους μου, διασκέδασα, όπως κάνω πάντα. Την επόμενη ημέρα υπήρχαν άρθρα, τηλέφωνα» ανέφερε η ηθοποιός φανερά απορημένη με όσα γράφτηκαν και ακούστηκαν τις προηγούμενες ημέρες
LIFO NEWSROOM
Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

TV & Media / Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

Ο Μεταξάς, συγγραφέας, ραδιοφωνικός παρουσιαστής και ευαγγελικός διανοούμενος, παρουσιάστηκε ως ο άνθρωπος που θα επαναφέρει τη «χαρά» στην ψυχαγωγία, απαλλαγμένη από το «δηλητήριο των φιλελεύθερων talk show»
LIFO NEWSROOM
Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 μετά τις αντιδράσεις

TV & Media / Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 έπειτα από αντιδράσεις

Ως απάντηση στο κύμα επικρίσεων, η Amazon αντικατέστησε τις φωτογραφίες με πιο παραδοσιακές, από τις ίδιες τις ταινίες, αν και, όπως επισημαίνεται, ούτε αυτές περιλαμβάνουν όπλα
LIFO NEWSROOM
Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

TV & Media / Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

Η Ζέλντα Γουίλιαμς, κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς, ξεσπά κατά της τεχνητής νοημοσύνης και των deepfake βίντεο που «ανασταίνουν» τον πατέρα της, καταγγέλλοντας τη χρήση του AI στη βιομηχανία ψυχαγωγίας ως ανήθικη και προσβλητική προς την ανθρώπινη δημιουργία
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια