«Έχασα εννέα δόντια κατά τα γυρίσματα του Squid Game» λέει ο δημιουργός του λίγο πριν τη 2η σεζόν

«Έχασα εννέα δόντια κατά τα γυρίσματα του Squid Game» λέει ο δημιουργός του λίγο πριν τη 2η σεζόν Facebook Twitter
Squid Game, Hwang Dong-hyuk/ Φωτ.: EPA
0

Ο δημιουργός της επιτυχημένης κορεάτικης σειράς "Squid Game", Hwang Dong-hyuk, μιλά για το στρες και τις οικονομικές πιέσεις που αντιμετώπισε κατά τη δημιουργία της δεύτερης σεζόν της δημοφιλούς σειράς, που προβάλλεται στο Netflix.

Ο Hwang, ο οποίος έχασε οκτώ δόντια λόγω άγχους κατά την παραγωγή της πρώτης σεζόν, σχολιάζει ότι «τα χρήματα» ήταν ο κύριος λόγος που αποφάσισε να προχωρήσει σε δεύτερη σεζόν, παρά το μεγάλο προσωπικό κόστος που του επέφερε η παραγωγή. Η αρχική σεζόν έκανε θραύση, ωστόσο, όπως επισημαίνει ο ίδιος, οι απολαβές του δεν ήταν ανάλογες της επιτυχίας, γεγονός που αναδεικνύει τις δυσκολίες και τις ανισότητες που αντιμετωπίζουν οι δημιουργοί από διεθνείς streaming πλατφόρμες.

Η δεύτερη σεζόν του "Squid Game" εξερευνά βαθύτερα τη σύγκρουση των χαρακτήρων, με τον πρωταγωνιστή Gi-hun να επιστρέφει για να καταστρέψει το παιχνίδι και να σώσει τους συμμετέχοντες. Ο Hwang εστιάζει στις εντάσεις και τις διαμάχες που γεννιούνται σε έναν κόσμο όπου οι άνθρωποι αναγκάζονται να διαλέξουν πλευρά, γεγονός που αντανακλά τις πολώσεις της σύγχρονης κοινωνίας.

Η τεράστια επιτυχία του "Squid Game" εκτόξευσε τη νοτιοκορεάτικη τηλεοπτική βιομηχανία στο παγκόσμιο προσκήνιο, ωστόσο έφερε στην επιφάνεια και το πρόβλημα της δίκαιης αποζημίωσης των δημιουργών. Οι παραγωγοί στην Κορέα διεκδικούν τροποποιήσεις στη νομοθεσία περί πνευματικής ιδιοκτησίας, ώστε να διασφαλιστούν τα δικαιώματα και τα κέρδη τους από τις επιτυχίες τους.

Με πληροφορίες από ΒΒC

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM