Το «Ε» γίνεται Open και φέρνει αλλαγές

Το «Ε» γίνεται Open και φέρνει αλλαγές Facebook Twitter
1

Με νέο σλόγκαν και καμπάνια επαναλανσαρίσματος του τίτλου, αλλά και του περιεχομένου του τηλεοπτικού σταθμού, το «Ε», ιδιοκτησίας Ιβάν Σαββίδη, γίνεται "Open".

«Σύντομα η τηλεόραση ξαναβρίσκει τον εαυτό της», είναι το σύνθημα που ακούγεται στα νέα τρέιλερ, που πρακτικά προαναγγέλλουν το νέο πρόγραμμα της «Ανοιχτής Τηλεόρασης» του επιχειρηματία που μόλις πριν από ενάμιση χρόνο αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί δυναμικά στα εγχώρια media. 

Το νέο πρόγραμμα του καναλιού αναμένεται να ξεκινήσει σε περίπου ένα μήνα με διαδοχικές πρεμιέρες, αλλαγές και προσθήκες, ενώ το νέο brand name στόχο έχει να υποδηλώσει ότι οι επικεφαλής του καναλιού είναι ανοιχτών οριζόντων και διαύλων και ότι κύριο ζητούμενο είναι η απρόσκοπτη επικοινωνία με το τηλεοπτικό κοινό και την ελληνική πραγματικότητα.  

Ακολουθούν τα τρία τρέιλερ του σταθμού, όπως ήδη προβάλλονται τόσο από το κανάλι, όσο και από τα ανανεωμένα social media του. 

 
 
 
TV & Media
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

TV & Media / Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

Οι δημιουργοί της «Αστερομάτας» μοιράζονται τις σκέψεις τους για τη συμμετοχή τους στη Eurovision 2025, σχολιάζουν τον ελληνικό στίχο, μιλούν την Klavdia, και απαντούν στο κατά πόσο το τραγούδι έχει πολιτική χροιά
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

TV & Media / Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

Οι δημιουργοί της ταινίας δήλωσαν ότι ελπίζουν το τελικό αποτέλεσμα να τιμήσει το έργο και τη μνήμη της κινηματογραφίστριας Χάλινα Χάτσινς, η οποία σκοτώθηκε στο πλατό κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων
LIFO NEWSROOM
Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

TV & Media / Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

Έξι χρόνια από τότε που υπέγραψε το εξαιρετικά επικερδές συμβόλαιό της με την Amazon, τίποτα από όσα είχε αναλάβει να κάνει η 39χρονη Βρετανίδα δημιουργός, δεν έχει βγει ακόμη στον αέρα.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Αν θέλετε να κάνετε πραγματικά νέα αρχή και να αρχίσει ο κόσμος να σας αντιμετωπίζει ως κάτι άλλο από trash TV διώχτε τον Σιχαμένιο και κάθε έναν αισθητικής Σιχαμένιου.Βέβαια, κανάλι Σαββίδη είναι αυτό, κρατάμε ήδη μικρό καλάθι.