E-boys: Τα queer αγόρια του TikTok έχουν στιλ και βγάζουν λεφτά (πολλά λεφτά!)

E-boys: Τα queer αγόρια του TikTok έχουν στιλ και βγάζουν λεφτά (πολλά λεφτά!) Facebook Twitter
Ο αριθμός των followers τους αυξάνεται διαρκώς χάρη στο στιλ που έχουν, το οποίο συνδυάζει στοιχεία από την κουλτούρα του σκέιτ, το χιπ-χοπ, τα anime, τα cosplays, το BDSM, την γκοθ αισθητική και τα '90s.
0

Tα e-boys, δηλαδή οι έφηβοι influencers της νέας γενιάς, δεν είναι γνωστοί τόσο για το ταλέντο τους στη μουσική ή την υποκριτική, όπως οι «παραδοσιακοί» celebrities, αλλά κυρίως για τα lip-syncing βίντεο που ανεβάζουν στο TikTok.


Πρόκειται για μια νέα μορφή διαδικτυακής υποκουλτούρας που γνωρίζει τεράστια απήχηση στην πλατφόρμα από πέρυσι, όπου επιλέγουν να αναρτούν κατά βάση ειρωνικά και σαρκαστικά βίντεο. Στα βίντεο αυτά φορούν συνήθως oversized ρούχα ή πράγματα που έχουν αγοράσει από thrift shops.

@thehypehouse

charlidamelio lilhuddy

♬ My Oh My - Camila Cabello feat. DaBaby

Βέβαια, η απήχησή τους είναι πλέον τόσο μεγάλη που μεγάλες εταιρείες μόδας επενδύουν στα συγκεκριμένα πρόσωπα για να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Ένα από αυτά τα πρόσωπα-παραδείγματα είναι ο 17χρονος Chase Hudson, ο οποίος έχει 9 εκ. followers στο TikTok και πριν μερικές μέρες ανακοινώθηκε η συνεργασία του με το WME, ένα από τα μεγαλύτερα γραφεία για μόντελινγκ, κινηματογράφο, μουσική κ.λπ.


Πέρα όμως από τον Hudson, ένα ακόμη παράδειγμα είναι και ο 18χρονος TikToker, Noen Eubanks, ο οποίος χάρη στα 7,5 εκ. followers έκλεισε ως το πρόσωπο για τη νέα καμπάνια του γνωστού brand, Celine.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram

roses are red, violets are blue- some birds brought me a fish. his name is peter.

A post shared by Noen Eubanks (@notnoen) on


Ο αριθμός των followers αυξάνεται διαρκώς χάρη στο στιλ που έχουν, το οποίο συνδυάζει στοιχεία από την κουλτούρα του σκέιτ, το χιπ-χοπ, τα anime, τα cosplays, το BDSM, την γκοθ αισθητική και τα '90s. Φυσικά, ακόμη μεγαλύτερη απήχηση έχουν τα βίντεο στα οποία πρωταγωνιστούν δύο ή περισσότεροι TikTokers, με τον αριθμό των likes και των views να είναι αισθητά πιο αυξημένος. 

Το στιλ των περισσότερων, αν και υπάρχουν κάποιες μικρές διαφορές, είναι κοινό, ενώ σχεδόν όλοι τους είναι αδύνατοι, λευκοί και ανήκουν στη μεσαία ή την ανώτερη τάξη. Σημαντική ώθηση στην κουλτούρα των e-boys έδωσε και η απόφαση του TikTok τον περασμένο Νοέμβριο, σύμφωνα με την οποία τους δίνεται τη δυνατότητα να προσθέτουν links στα βίντεό τους κι έτσι να προωθούν διάφορα προϊόντα.

Επομένως, με δεδομένη την επιρροή που έχουν αυτοί οι influencers στο TikTok, είναι λογικό ότι μέσα στα επόμενα χρόνια θα δούμε ακόμη περισσότερους από αυτούς να μπαίνουν πιο δυναμικά στη βιομηχανία της μόδας και του entertainment. 

Με πληροφορίες από Vox

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

TV & Media / Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

Οι δημιουργοί της «Αστερομάτας» μοιράζονται τις σκέψεις τους για τη συμμετοχή τους στη Eurovision 2025, σχολιάζουν τον ελληνικό στίχο, μιλούν την Klavdia, και απαντούν στο κατά πόσο το τραγούδι έχει πολιτική χροιά
LIFO NEWSROOM
Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

TV & Media / Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

Οι δημιουργοί της ταινίας δήλωσαν ότι ελπίζουν το τελικό αποτέλεσμα να τιμήσει το έργο και τη μνήμη της κινηματογραφίστριας Χάλινα Χάτσινς, η οποία σκοτώθηκε στο πλατό κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων
LIFO NEWSROOM
Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

TV & Media / Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

Έξι χρόνια από τότε που υπέγραψε το εξαιρετικά επικερδές συμβόλαιό της με την Amazon, τίποτα από όσα είχε αναλάβει να κάνει η 39χρονη Βρετανίδα δημιουργός, δεν έχει βγει ακόμη στον αέρα.
LIFO NEWSROOM