Bad Bunny στο Super Bowl 2026: Γιατί οι ακροδεξιοί ξεσπούν εναντίον του

Bad Bunny στο Super Bowl 2026: Γιατί οι ακροδεξιοί ξεσπούν εναντίον του Facebook Twitter
φωτ.: ΕΡΑ
0

Ακροδεξιοί σχολιαστές και υποστηρικτές του MAGA ξεσπούν στα social media μετά την ανακοίνωση ότι ο Bad Bunny θα είναι ο μεγάλος headliner του Super Bowl 2026.

Ο Πορτορικανός σούπερσταρ έχει γίνει σημείο πολιτικής αντιπαράθεσης, καθώς έχει δηλώσει ότι θα περιορίσει τις εμφανίσεις του στις ΗΠΑ λόγω φόβων για εφόδους της ICE στις συναυλίες του.

Την Κυριακή, ο Bad Bunny έγραψε στο X: «Νομίζω πως θα κάνω μόνο μία εμφάνιση στις Ηνωμένες Πολιτείες».

Συντηρητικοί σχολιαστές κατηγόρησαν το NFL για την επιλογή του.

  • Ένας viral λογαριασμός τον χαρακτήρισε «δαιμονικό μαρξιστή που του έδωσαν τη μεγαλύτερη σκηνή».
  • Ο Greg Price σχολίασε πως το NFL προτίμησε έναν καλλιτέχνη που «δεν θέλει να εμφανιστεί στην ηπειρωτική Αμερική».
  • Ο Robby Starbuck έγραψε: «Ταιριάζει αυτός ο άνθρωπος με το αμερικανικό ποδόσφαιρο; Όχι. Είναι καθαρά πολιτική επιλογή».
  • Ο podcaster Benny Johnson πρόσθεσε: «Μεγάλος μισητής του Τραμπ, ακτιβιστής κατά της ICE, χωρίς τραγούδια στα αγγλικά».

Στην αντίπερα όχθη, ο κυβερνήτης Καλιφόρνιας, Gavin Newsom, απάντησε χαριτολογώντας: «Benny χαλάρωσε, όλοι ξέρουμε ότι ακούς Bad Bunny».

Το NFL δεν έχει σχολιάσει τις αντιδράσεις.

Ιστορικό: Δεν είναι η πρώτη φορά που το Super Bowl προκαλεί πολιτική διαμάχη.

  • Ο Kendrick Lamar είχε δεχθεί επικρίσεις για «έλλειψη λευκών στη σκηνή».
  • Η Beyoncé είχε κατηγορηθεί για «αντι-αστυνομικό» μήνυμα.
  • Η εμφάνιση Shakira & J.Lo (με συμμετοχή Bad Bunny & J Balvin) είχε ερμηνευτεί πολιτικά με τα «παιδιά σε κλουβιά».

Ο Bad Bunny έχει εξελιχθεί σε ένα από τα μεγαλύτερα μουσικά φαινόμενα παγκοσμίως, κατακτώντας κάθε πλατφόρμα και σκηνή όπου εμφανίζεται. Το 2024 ήταν ο τρίτος πιο δημοφιλής καλλιτέχνης στο Spotify και ο μοναδικός Λατίνος που βρέθηκε στο Top 5, ενώ το άλμπουμ του Un Verano Sin Ti κατέχει πλέον το ρεκόρ ως το πιο streamαρισμένο όλων των εποχών στην πλατφόρμα. Η τεράστια απήχηση του δεν περιορίζεται μόνο στο διαδίκτυο· οι συναυλίες του σπάνε κάθε ρεκόρ εισιτηρίων, με τα έσοδά τους να ενισχύουν σημαντικά και την οικονομία του Πουέρτο Ρίκο, προσφέροντας περισσότερα από 400 εκατομμύρια δολάρια στο ΑΕΠ του νησιού. Η τελευταία του εμφάνιση στο πλαίσιο της μόνιμης residency του, που μεταδόθηκε ζωντανά μέσω Amazon Prime, αποτέλεσε τη δημοφιλέστερη συναυλία ενός μεμονωμένου καλλιτέχνη στην πλατφόρμα, αποδεικνύοντας πως η επιρροή του Bad Bunny ξεπερνά κατά πολύ τα όρια της μουσικής σκηνής και αγγίζει το φάσμα της παγκόσμιας ποπ κουλτούρας.

Με πληροφορίες από Axios

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM
Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

TV & Media / Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

Ο Τζίμι Κίμελ, κατά την έναρξη της εκπομπής, επιτέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) και τον διορισμένο πρόεδρό της, από τον Ντόναλντ Τραμπ, Μπρένταν Καρ, που ζήτησε την απομάκρυνσή του
LIFO NEWSROOM
Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

TV & Media / Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

Η δάδα δημοπρατήθηκε στο «Cash or Trash» και το ποσό διατέθηκε στα Παιδικά Χωριά SOS - Η ΕΟΕ μιλά για «εμπορευματοποίηση ενός ιστορικού και συμβολικού αντικειμένου»
LIFO NEWSROOM