Αυξήθηκαν οι χρήστες του Netflix- Παρά τις αλλαγές με τον κοινό κωδικό πρόσβασης

Αυξήθηκαν οι χρήστες του Netflix Facebook Twitter
Φωτ. Αρχείου: Pixabay
0

Οι εγγραφές στο Netflix αυξήθηκαν στο τέλος του περασμένου έτους, καθώς πολλοί χρήστες που μέχρι πρότινος επισκέπτονταν την πλατφόρμα με δανεικούς κωδικούς, πλέον έχουν δημιουργήσει τους δικούς του λογαριασμούς. 

Μιλώντας με αριθμούς, το Netflix «μέτρησε» περισσότερες από 13,1 εκατομμύρια συνδρομές κατά τους τρεις τελευταίους μήνες του 2023. Αυτό ήταν το μεγαλύτερο ποσοστό για οποιοδήποτε τρίμηνο από το 2020, επεκτείνοντας ένα σερί ανάπτυξης που ξεκίνησε πέρυσι. Η εταιρεία, μάλιστα, δήλωσε ότι είναι σίγουρη για την πορεία ανάπτυξής της, αλλά και ότι σχεδιάζει να αυξήσει τις τιμές.

«Αναστείλαμε σε μεγάλο βαθμό τις αυξήσεις των τιμών στην προσπάθεια να καταπολεμήσουμε τους δανεικούς κωδικούς. Τώρα που το ξεπεράσαμε αυτό, είμαστε σε θέση να επανέλθουμε στον προηγούμενό μας στόχο», δήλωσε ο συνδιευθύνων σύμβουλος, Γρεγκ Πίτερς. 

Πολλά από τα νέα μέλη της πλατφόρμας επέλεξαν το φθηνότερο πρόγραμμα της εταιρείας, χωρίς να πτοηθούν από την προοπτική να δουν διαφημίσεις. Το Netflix δήλωσε ότι στις 12 χώρες όπου προσφέρει διαφημίσεις - στις οποίες περιλαμβάνονται ορισμένες από τις μεγαλύτερες αγορές του, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ - το σχέδιο αυτό αντιστοιχούσε στο 40% των νέων εγγραφών.

Η εταιρεία πτοήθηκε από μια απροσδόκητη μείωση των συνδρομητών το πρώτο εξάμηνο του 2022, συνοδευόμενη από πτώση των κερδών, γεγονός που την ώθησε να αναζητήσει νέους τρόπους για να φέρει νέους χρήστες άρα και περισσότερα χρήματα. Πλέον,  εκτός από τις διαφημίσεις και την πάταξη της χρήσης κοινού κωδικού πρόσβασης, πειραματίζεται με περισσότερες live εκπομπές για να φέρει νέο κοινό.

Την Τρίτη, ανακοίνωσε μια δεκαετή συμφωνία ύψους 5 δισ. δολαρίων για να φέρει το WWE Raw - την πιο δημοφιλή εβδομαδιαία εκπομπή επαγγελματικής πάλης - στην πλατφόρμα. 

Το Netflix χρεώνει 4,99 λίρες στο Ηνωμένο Βασίλειο και 6,99 δολάρια το μήνα στις ΗΠΑ για το κανονικό πρόγραμμα με διαφημίσεις, έναντι 10,99 λίρες και 15,49 δολάρια, αντίστοιχα χωρίς διαφημίσεις.

Για φέτος, ανέφερε έσοδα άνω των 33,7 δισ. δολαρίων το 2023, αυξημένα κατά περισσότερο από 6% σε σχέση με το 2022. Τα κέρδη ήταν 5,4 δισ. δολάρια για το έτος, έναντι 4,49 δισ. δολαρίων, αντίστοιχα το προηγούμενο έτος.

Με πληροφορίες από BBC

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 μετά τις αντιδράσεις

TV & Media / Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 έπειτα από αντιδράσεις

Ως απάντηση στο κύμα επικρίσεων, η Amazon αντικατέστησε τις φωτογραφίες με πιο παραδοσιακές, από τις ίδιες τις ταινίες, αν και, όπως επισημαίνεται, ούτε αυτές περιλαμβάνουν όπλα
LIFO NEWSROOM
Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

TV & Media / Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

Η Ζέλντα Γουίλιαμς, κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς, ξεσπά κατά της τεχνητής νοημοσύνης και των deepfake βίντεο που «ανασταίνουν» τον πατέρα της, καταγγέλλοντας τη χρήση του AI στη βιομηχανία ψυχαγωγίας ως ανήθικη και προσβλητική προς την ανθρώπινη δημιουργία
LIFO NEWSROOM
Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM