Για κάποιο ανεξήγητο λόγο οι διαφημιστές, την εβδομάδα που μας πέρασε, έκριναν ότι η επίθεση στους Δίδυμους Πύργους, καθώς και το πρόσωπο του Χίτλερ αποτελούν ιδανικά διαφημιστικά ευρήματα.

Το πρώτο σκάνδαλο ξέσπασε την Τετάρτη με μία διαφήμιση που έφτιαξε μια Βραζιλιάνικη διαφημιστική εταιρία για το WWF στο Ισραήλ. Σε αυτήν αναπαριστώνται οι επιθέσεις στους Δίδυμους Πύργους με τη λεζάντα «το 2001 σε μια από τις χειρότερες τραγωδίες στην ιστορία της ανθρωπότητας  σκοτώθηκαν 2819 άνθρωποι».

Ξαφνικά η οθόνη γεμίζει αεροπλάνα που επιτίθενται στη Νέα Υόρκη  ενώ η λεζάντα λέει «Το 2005 το τσουνάμι σκότωσε  280.000 ανθρώπους Αυτό είναι 100 φορές παραπάνω θάνατοι. Ο πλανήτης μας μπορεί να είναι σκληρά δυνατός. Σεβαστείτε τον».

Η επίδειξη κακογουστιάς συνεχίστηκε στη Γερμανία αυτή τη φορά , όταν η Regenbogen -μια οργάνωση κατά του Aids- λάνσαρε μια διαφήμιση που θα αρχίσει να παίζεται στη Γερμανική τηλεόραση από την επόμενη εβδομάδα.

Η διαφήμιση δείχνει ένα ζευγάρι να κάνει  καυτό σεξ. Στο τέλος του βίντεο  αποκαλύπτεται ότι ο άντρας είναι ο Αδόλφος Χίτλερ και από κάτω εμφανίζεται το σλόγκαν  «Το Aids είναι δολοφόνος κατά συρροήν». Η οργάνωση έχει επίσης  προγραμματίσει και διαφημίσεις με το πρόσωπο του Στάλιν και του Σαντάμ Χουσσεϊν.

Και οι δυο διαφημίσεις έχουν προκαλέσει σάλο διεθνώς με τη WWF να αποστασιοποιείται από τη διαφήμιση λέγοντας ότι ήταν απλώς μια spec ad - δοκιμαστική διαφήμιση. (Κανείς δεν φαίνεται να τους πιστεύει πάντως ειδικά λαμβάνοντας υπ' όψιν πόσο καλοφτιαγμένο ήταν το βίντεο.) Τι άλλο θα σκεφτούν άραγε οι διαφημιστές την επόμενη εβδομάδα;  Να προτείνουμε τις βομβιστικές επιθέσεις στο μετρό του Λονδίνου ως ιδανικό όχημα  για την πώληση γιαουρτιών;

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr