Πέτσας: Νέα καμπάνια με τηλεοπτικά σποτ ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ

Πέτσας: Νέα καμπάνια με τηλεοπτικά σποτ ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ Facebook Twitter
0

Νέα καμπάνια με τηλεοπτικά σποτ «για την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση των πολιτών στα μέτρα προστασίας από τον covid-19» προανήγγειλε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας

Σύμφωνα με τον ίδιο, η καμπάνια στα ΜΜΕ ξεκινά από τον επόμενο μήνα, ενώ ήδη αρκετά μέρη του πλανήτη πλήττονται από το δεύτερο κύμα της πανδημίας. 

Το ποσό που θα διατεθεί για αυτή την καμπάνια θα είναι 2 εκατομμύρια ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και της αμοιβής του αναδόχου, όπως διευκρίνισε ο Στέλιος Πέτσας στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, κατά τη συζήτηση για το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών, με τα μέτρα στήριξης των πληγέντων από τον κυκλώνα «Ιανό» και της αντιμετώπισης της πανδημίας.

Αναφερόμενος στην σχετική διάταξη για την υλοποίηση ενημερωτικής εκστρατείας που υπάρχει στο νομοσχέδιο, επισήμανε ότι η νέα καμπάνια ενημέρωσης θα γίνει μέσω σποτ που θα προβληθούν από τους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας .

 
Ο ίδιος έκανε λόγο για μια καμπάνια ωφέλιμη: «όπως και στην πρώτη φάση (που) απέδειξε πόσο ωφέλιμη ήταν και έσωσε ζωές».


Απαντώντας στις επικρίσεις της αντιπολίτευσης, που ρωτά γιατί δεν ακολουθείται η μέθοδος των δωρεάν τηλεοπτικών μηνυμάτων που είναι υποχρεωμένα να προβάλουν τα πανελλήνιας εμβέλειας κανάλια, υποστήριξε ότι «τα δωρεάν μηνύματα είναι χρήσιμα αλλά αυτά θα πρέπει να τα δούμε και ως (προς) την αποτελεσματικότητά τους», κάνοντας αναφορά στα δωρεάν μηνύματα του υπουργείου Παιδείας για την πανδημία κατά το άνοιγμα των σχολείων, και στις ώρες και την συχνότητα που προβλήθηκαν από τα ΜΜΕ.


Για τις καμπάνιες ενημέρωσης θα υπάρξει ανάδοχος και ο καταμερισμός θα γίνει σύμφωνα με κατευθυντήριες οδηγίες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, πρόσθεσε ο κ. Πέτσας.

«Η κυβέρνηση προχωράει ταχύτατα και με πλήρη διαφάνεια πάντα και στον τομέα των οπτικοακουστικών μέσων», υποστήριξε ο Στέλιος Πέτσας, ένα 24ωρο μετά τους μύδρους από τον ΣΥΡΙΖΑ, που έκανε λόγο για σχέδιο «εκβιασμού» των ΜΜΕ με κρατική χρηματοδότηση. 

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

TV & Media / Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη;» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

«Βγήκα ένα βράδυ με τους φίλους μου, διασκέδασα, όπως κάνω πάντα. Την επόμενη ημέρα υπήρχαν άρθρα, τηλέφωνα» ανέφερε η ηθοποιός φανερά απορημένη με όσα γράφτηκαν και ακούστηκαν τις προηγούμενες ημέρες
LIFO NEWSROOM
Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

TV & Media / Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

Ο Μεταξάς, συγγραφέας, ραδιοφωνικός παρουσιαστής και ευαγγελικός διανοούμενος, παρουσιάστηκε ως ο άνθρωπος που θα επαναφέρει τη «χαρά» στην ψυχαγωγία, απαλλαγμένη από το «δηλητήριο των φιλελεύθερων talk show»
LIFO NEWSROOM
Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 μετά τις αντιδράσεις

TV & Media / Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 έπειτα από αντιδράσεις

Ως απάντηση στο κύμα επικρίσεων, η Amazon αντικατέστησε τις φωτογραφίες με πιο παραδοσιακές, από τις ίδιες τις ταινίες, αν και, όπως επισημαίνεται, ούτε αυτές περιλαμβάνουν όπλα
LIFO NEWSROOM
Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

TV & Media / Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

Η Ζέλντα Γουίλιαμς, κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς, ξεσπά κατά της τεχνητής νοημοσύνης και των deepfake βίντεο που «ανασταίνουν» τον πατέρα της, καταγγέλλοντας τη χρήση του AI στη βιομηχανία ψυχαγωγίας ως ανήθικη και προσβλητική προς την ανθρώπινη δημιουργία
LIFO NEWSROOM