Με νέο σλόγκαν και καμπάνια επαναλανσαρίσματος του τίτλου, αλλά και του περιεχομένου του τηλεοπτικού σταθμού, το «Ε», ιδιοκτησίας Ιβάν Σαββίδη, γίνεται "Open".

 

«Σύντομα η τηλεόραση ξαναβρίσκει τον εαυτό της», είναι το σύνθημα που ακούγεται στα νέα τρέιλερ, που πρακτικά προαναγγέλλουν το νέο πρόγραμμα της «Ανοιχτής Τηλεόρασης» του επιχειρηματία που μόλις πριν από ενάμιση χρόνο αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί δυναμικά στα εγχώρια media. 

 

Το νέο πρόγραμμα του καναλιού αναμένεται να ξεκινήσει σε περίπου ένα μήνα με διαδοχικές πρεμιέρες, αλλαγές και προσθήκες, ενώ το νέο brand name στόχο έχει να υποδηλώσει ότι οι επικεφαλής του καναλιού είναι ανοιχτών οριζόντων και διαύλων και ότι κύριο ζητούμενο είναι η απρόσκοπτη επικοινωνία με το τηλεοπτικό κοινό και την ελληνική πραγματικότητα.  

 

Ακολουθούν τα τρία τρέιλερ του σταθμού, όπως ήδη προβάλλονται τόσο από το κανάλι, όσο και από τα ανανεωμένα social media του.