Ζιλιέτ Μπινός: «Αρκετά με τον Γουάινστιν»

Ζιλιέτ Μπινός: «Αρκετά με τον Γουάινστιν» Facebook Twitter
ΕΡΑ
3

Στον Χάρβεϊ Γουάινστιν αναφέρθηκε σήμερα η Ζιλιέτ Μπινός υποστηρίζοντας πως η υπόθεση πρέπει να αφεθεί στη δικαιοσύνη.

Μιλώντας στην εναρκτήρια συνέντευξη Τύπου του κινηματογραφικού φεστιβάλ του Βερολίνου, όπου διατελεί πρόεδρος της επιτροπής για την φετινή διοργάνωση, η Μπινός ανέφερε πως δεν αντιμετώπισε προβλήματα κατά τη μακροχρόνια σχέση της με τον παραγωγό. 

Υπενθυμίζεται πως ο Χάρβεϊ Γουάινστιν κατηγορείται από δεκάδες γυναίκες ηθοποιούς για σεξουαλική παρενόχληση. Εκείνος αρνείται οποιοδήποτε περιστατικό μη συναινετικής συνεύρεσης. 

«Σχεδόν θέλω να πω να ηρεμήσει το μυαλό και η καρδιά του. Προσπαθώ να έρθω στη θέση του», δήλωσε η Γαλλίδα ηθοποιός.

«Πέρασε πολλά, πιστεύω. Όλοι είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν για την υπόθεσή του. Αρκετά όμως. Ας κάνει η δικαιοσύνη τη δουλειά της.»

«Δεν είχα ποτέ προβλήματα μαζί του, αλλά μπορούσα να διακρίνω πως είχε προβλήματα. Ως παραγωγός ήταν καταπληκτικός, τις περισσότερες φορές. Νομίζω πως ήταν ένας σπουδαίος παραγωγός», είπε η Μπινός προσθέτοντας πως αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε παρότι είναι δύσκολο για μερικούς σκηνοθέτες, ηθοποιούς και ειδικά γυναίκες ηθοποιούς. 

Η Γαλλίδα ηθοποιός ξεκαθάρισε ωστόσο πως η δικαιοσύνη πρέπει να κάνει αυτό που χρειάζεται. 

Η Μπινός είχε δουλέψει μαζί με τον παραγωγό στις ταινίες «Σοκολά» και «Ο Άγγλος Ασθενής» για την οποία κέρδισε Όσκαρ. 

Σε συνέντευξή της πριν από δύο χρόνια είχε αναφέρει πως είχε πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης από έναν άλλο παραγωγό, και «έκτοτε έμαθε να είναι υπεύθυνη». 

 

Με πληροφορίες από Guardian

Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Yohji Yamamoto: «Η μόδα έχει γίνει αστείο, όλα περιστρέφονται γύρω από τα χρήματα»

Πολιτισμός / Yohji Yamamoto: «Η μόδα έχει γίνει αστείο, όλα περιστρέφονται γύρω από τα χρήματα»

Ο αντισυμβατικός Ιάπωνας που εξυμνεί την avant-garde αισθητική μέσα από υπερμεγέθεις, ασύμμετρες σιλουέτες και τη διαχρονική του αφοσίωση στο μαύρο, συνεχίζει στα 82 του χρόνια να παλεύει «θυμωμένος αλλά ακούραστος» για την ουσία και την αλήθεια της μόδας
LIFO NEWSROOM
Βασίλης Μπισμπίκης: Επιστρέφει η παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» μετά από 5 χρόνια

Πολιτισμός / Βασίλης Μπισμπίκης: Επιστρέφει η παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» μετά από 5 χρόνια

Ο Βασίλης Μπισμπίκης αναβιώνει το αριστούργημα του Τζον Στάινμπεκ στο νέο Cartel στο Αιγάλεω, υπογράφοντας μια ωμή, ρεαλιστική και συναισθηματικά φορτισμένη σκηνοθεσία που φέρνει ξανά στο προσκήνιο τον αγώνα των απλών ανθρώπων για αξιοπρέπεια και ελπίδα
LIFO NEWSROOM
«La Magie Noire»: Ο χαμένος θησαυρός του Ρενέ Μαγκρίτ βγαίνει στο φως μετά από 90 χρόνια

Πολιτισμός / «La Magie Noire»: Ο χαμένος θησαυρός του Ρενέ Μαγκρίτ βγαίνει στο φως μετά από 90 χρόνια

Ο πίνακας «La Magie Noire» του Ρενέ Μαγκρίτ, που παρέμεινε σε ιδιωτική συλλογή για 90 χρόνια, βγαίνει σε δημοπρασία στη Sotheby’s - Η συγκλονιστική ιστορία πίσω από το έργο και τη γυναίκα που έσωσε 163 παιδιά από τους ναζί
LIFO NEWSROOM
Αίγυπτος: Ανοικτός για το κοινό ένας από τους πιο εμβληματικούς τάφους Φαραώ στην Κοιλάδα των Βασιλέων

Πολιτισμός / Αίγυπτος: Ανοικτός για το κοινό ένας από τους πιο εμβληματικούς τάφους Φαραώ στην Κοιλάδα των Βασιλέων

Σκαλισμένος βαθιά μέσα στον βράχο, ο τάφος του Αμενχοτέπ Γ΄ δεσπόζει ξανά μετά από 20 χρόνια, στη δυτική όχθη του Νείλου - Τα πρώτα πλάνα από το εσωτερικό του
LIFO NEWSROOM
Το «This That Keeps On» του Δημήτρη Παπαϊωάννου καταχειροκροτήθηκε στο Ηρώδειο

Πολιτισμός / Το «This That Keeps On» του Δημήτρη Παπαϊωάννου καταχειροκροτήθηκε στο Ηρώδειο

Τριάντα χορευτές και ηθοποιοί ζωντάνεψαν επί σκηνής τα υβριδικά πλάσματά του, ενεργοποιώντας τον χώρο με το μοναδικό του ύφος που τον έχει καθιερώσει ως έναν από τους πιο επιδραστικούς δημιουργούς της εποχής μας
LIFO NEWSROOM
Βραβεία Νόμπελ: Ο Τραμπ ρίχνει τη σκιά του στη διοργάνωση - Προειδοποιήσεις για την ακαδημαϊκή ελευθερία

Πολιτισμός / Βραβεία Νόμπελ: Ο Τραμπ «ρίχνει τη σκιά του» στον θεσμό - Προειδοποιήσεις για την ακαδημαϊκή ελευθερία

Ο Ντόναλντ Τραμπ έχει εισαγάγει ή προτείνει μια σειρά από μέτρα, τα οποία οι επικριτές υποστηρίζουν ότι θα εμποδίσουν την εκπαίδευση και την επιστημονική έρευνα
LIFO NEWSROOM
2o Sex Positive Festival: Ένα τριήμερο για τη σεξουαλική απελευθέρωση στην Αθήνα

Πολιτισμός / 2o Sex Positive Festival: Ένα τριήμερο για τη σεξουαλική απελευθέρωση στην Αθήνα

Με κοινοτικό χαρακτήρα και χωρίς κερδοσκοπικό προσανατολισμό, η διοργάνωση βασίζεται στη συλλογική εργασία και στην ελεύθερη συνεισφορά των συμμετεχόντων, ώστε να παραμείνει ανοιχτή σε όλους ανεξαρτήτως εισοδήματος
LIFO NEWSROOM
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ τιμώμενη καλεσμένη στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Πολιτισμός / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ τιμώμενη καλεσμένη στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η διάσημη Γαλλίδα ηθοποιός θα προλογίσει αρκετές από τις ταινίες του αφιερώματος στην καριέρα της, ενώ θα δώσει και masterclass αφιερωμένο στις διαφορές μεταξύ θεατρικής και κινηματογραφικής ερμηνείας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Τι ακριβώς εννοεί, όταν λέει "έμαθα να είμαι υπεύθυνη"; Ότι όσες έχουν πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης είναι ανεύθυνες; Ότι μπορείς να αποφύγεις το χούφτωμα, πρήξιμο, εκβιασμό, τηλέφωνα που δεν έχουν σχέση με δουλειά, κακίες όταν δεν του κάτσεις, συκοφαντία κάτσεις δεν κάτσεις και ένα σωρό άλλα πράγματα, που εμπεριέχονται στον όρο σεξουαλική παρενόχληση, εάν είσαι υπεύθυνη; Είναι απαράδεκτο, να αφήνει έστω και μία υπόνοια, πως οι γυναίκες που πέφτουν θύματα τέτοιων συμπεριφορών, είναι ανεύθυνες. Εν ολίγοις ότι δίνουν δικαιώματα και ότι αν θέλουν (οι γυναίκες), μπορούν να αποφύγουν την κατάσταση αυτή. Ότι δηλαδή είναι στο χέρι της γυναίκας και μόνο.....Έχασα πάσα ιδέα. Τελικά οι Γαλλίδες δε μας τα λένε και τόσο καλά
Λέει η Ζιλιέτ Μπινός: 1) "Σχεδόν θέλω να πω να ηρεμήσει το μυαλό και η καρδιά του. Προσπαθώ να έρθω στη θέση του.(...)Πέρασε πολλά, πιστεύω." Το να ηρεμήσει το μυαλό και η καρδιά των θυμάτων του, τα οποία έχουν περάσει σεξουαλική παρενόχληση ή ακόμα και βιασμό, δεν την ενδιαφέρει; Δεν μπορεί να έρθει στην θέση των θυμάτων; 2) "Νομίζω πως ήταν ένας σπουδαίος παραγωγός. (...) αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε" Δηλαδή το ότι ήταν καλός στην δουλειά του πρέπει να αποτελέσει στοιχείο υπεράσπισης; Με ποια λογική; 3) {είχε πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης από έναν άλλο παραγωγό, και «έκτοτε έμαθε να είναι υπεύθυνη»} Τι εννοεί; Ότι ήταν ανεύθυνη, γι αυτό υπέστη σεξουαλική παρενόχληση;