Τι ήταν τελικά το Mother - O Αρονόφσκι δίνει λίγες ακόμη εξηγήσεις

Τι ήταν τελικά το Mother - O Αρονόφσκι δίνει λίγες ακόμη εξηγήσεις Facebook Twitter
1

Το «Mother» του Αρονόφσκι,ήταν ένα από τα πιο πολυσυζητημένα και ίσως πιο μισητά φιλμ του 2017, κυρίως επειδή άφησε κάποιους θεατές να αναρωτιούνται τι συνέβαινε στην ταινία και ποιοι ήταν οι συμβολισμοί της.

Υπάρχουν αρκετές θεωρίες για το τι είχε στο μυαλό του ο σκηνοθέτης Ντάρεν Αρονόφσκι, αλλά κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ SXSW , ο σκηνοθέτης αποκάλυψε περισσότερα για το βαθύτερο νόημά της.

«Ήθελα να κάνω μια ταινία για τη Μητέρα Γη και πώς την αντιμετωπίζουμε», είπε για τον χαρακτήρα της Τζένιφερ Λόρενς στην ταινία.

«Ο τρόπος που βλέπω τον οποίο αντιμετωπίζουμε τη Μητέρα Γη είναι πως δείχνουμε απέναντί της απίστευτη ασέβεια».

Η Λόρενς υποδύεται μια έγκυο που ζει σε μια ήσυχη αγροικία με το σύζυγό ποιητή της, τον οποίο υποδύεται ο Χαβιέ Μπαρδέμ.

Το φιλμ επιβεβαιώνεται τελικά ότι είναι μια αλληγορία για τον Θεό. Όλα όσα συμβαίνον στο φιλμ αποκτούν νόημα όταν τα παραθέσεις δίπλα-δίπλα με την προσέγγιση που δίνει ο σκηνοθέτης.

«Μελέτησα τη Βίβλο και το πώς παρουσιάζεται ο Θεός της Παλαιάς Διαθήκης», είπε ο Αρονόφσκι. «Αν δεν τον λατρέψεις και δεν προσευχηθείς σε αυτόν, σε σκοτώνει. Τι είδους χαρακτήρας το κάνει αυτό; Για μένα, η ερμηνεία αυτή ήταν για το ανθρώπινο συναίσθημα», αναφέρει και τονίζει πως οι θρησκευτικές αναφορές στο φιλμ είναι πολλές.

Ο Αρονόφσκι λέει επίσης ότι έκαναν τρεις μήνες πρόβες για το φιλμ και φρόντισε οι ηθοποιοί να κατανοήσουν την αλληγορική έννοια πίσω από τους χαρακτήρες τους, η οποία περιλαμβάνει συμβολικές αναπαραστάσεις για τον Αδάμ και την Εύα και πολλούς ακόμη βιβλικούς χαρακτήρες.

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM
Πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας πιστεύεται πως απεικονίζει την αδερφή της

Πολιτισμός / Πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας πιστεύεται πως απεικονίζει την αδελφή της

«Αν και αυτά τα εντυπωσιακά πορτρέτα έχουν εκτεθεί πολλές φορές τα τελευταία 250 χρόνια, θα είναι πραγματικά ξεχωριστό να βλέπουμε επιτέλους τη Μαρία Αντουανέτα όπως ήταν πραγματικά, και όχι να τη συγχέουμε με την αδελφή της», δήλωσε ο διευθυντής του Μουσείου Τέχνης και Ιστορίας στη Γενεύη
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Βίλα Γκέτι: Παρουσίαση για την παραγωγή αρώματος στην Πύλο στην Ύστερη Εποχή του Χαλκού

Πολιτισμός / Μια αρχαιολόγος έχει βρει πώς μύριζαν τα αρώματα στην Ύστερη Εποχή του Χαλκού. Θα μιλήσει για αυτό σε μια διάλεξη

Η εκδήλωση αυτή θα πραγματοποιηθεί στο Μουσείο - Βίλα Γκέτυ και αποτελεί μέρος της περιοδικής έκθεσης «The Kingdom of Pylos», την πρώτη μεγάλη έκθεση στη Βόρεια Αμερική αφιερωμένη στον Μυκηναϊκό πολιτισμό.
LIFO NEWSROOM
Ο Γούντι Άλεν θυμάται τη Νταϊάν Κίτον

Πολιτισμός / Ο Γούντι Άλεν αποχαιρετά τη Νταϊάν Κίτον

«Με την πάροδο του χρόνου έκανα ταινίες για ένα μόνο κοινό, τη Νταϊάν Κίτον. Δεν διάβασα ποτέ καμία κριτική για τη δουλειά μου και με ενδιέφερε μόνο η γνώμη της Κίτον», γράφει ο Άλεν σε κείμενό του, αφιερωμένο στην Αμερικανίδα ηθοποιό
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Ορισμένες σκηνές που υπάρχουν εκεί για να σοκάρουν μόνο, θα μπορούσαν να λείπουν. Το θέμα με τους συμβολισμούς το διαχειρήστηκε καλύτερα το Neon Genesis Evangelion πολλά χρόνια πριν.