Στα δικαστήρια η υπόθεση με τις πορνογραφικές σκηνές από ηθοποιό που ντούμπλαρε την Άμπερ Χερντ σε ταινία

Στα δικαστήρια η υπόθεση με τις πορνογραφικές σκηνές από ηθοποιό που ντούμπλαρε την Άμπερ Χερντ σε ταινία Facebook Twitter
0

To φιλμ «London Fields» οδηγεί στα δικαστήρια την πρωταγωνίστρια Amber Heard και τον παραγωγό Christopher Hanley έπειτα από αγωγή που προέκυψε για παραβίαση της σύμβασης και επιζήμιο παρέμβαση σχετικά με τις γυμνές σκηνές της ταινίας.

Αυτή την εβδομάδα, η ηθοποιός απάντησε στην αρχική αγωγή του παραγωγού o οποίος επίσης την κατηγορούσε για παραβίαση της συμφωνίας, στρεφόμενη νομικά και εναντίον της σεναριογράφου Roberta Hanley. Η ηθοποιός τους οποίους κατηγορεί πως γύρισαν επιπλέον γυμνές σκηνές με μια ηθοποιό που κλήθηκε να την ντουμπλάρει. Σκοπός ήταν οι άκρως ακατάλληλες σκηνές να προστεθούν σε μια δεύτερη κυκλοφορία της ταινίας και να παρουσιαστούν ως γυρίσματα με την Ηeard, κάτι που όμως δεν ισχύει. Πλέον η ηθοποιός κάνει λόγο για απάτη και δηλώνει πως αισθάνεται θύμα σεξουαλικής εκμετάλλευσης, αλλά και αποφασισμένη να μην αφήσει τις σκηνές αυτές στην ταινία.

Μετά την ανάγνωση του σεναρίου, η ηθοποιός επέμενε σε ειδικούς περιορισμούς για τις σκηνές με γυμνό και σεξ ως προϋπόθεση για να συμφωνήσει να εμφανιστεί στην ταινία. Σύμφωνα με του ισχυρισμούς της, ο παραγωγός συμφώνησε και οι όροι αναφέρονται στο συμβόλαιο που υπεγράφη.

Στο νομικό έγγραφο που κατέθεσε εναντίον του παραγωγού ο δικηγόρος της, αναφέρει πως το επιπλέον υλικό που προορίζεται για τη δεύτερη βερσιόν του φιλμ είναι πορνογραφικό και κάτι που η Heard ποτέ δεν θα δεχόταν να κάνει.


Το φιλμ θα έπρεπε κανονικά να έχει κάνει πρεμιέρα στο φεστιβάλ του Τορόντο το 2015, αλλά αυτό δεν έγινε μετά από νομικά ζητήματα που προέκυψαν για άλλο θέμα. Μετά και την τωρινή κίνηση της πρωταγωνίστριας, το μέλλον του στους κινηματογράφους θεωρείται ακόμη πιο αβέβαιο.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Πολιτισμός / Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Τμήμα τοιχογραφίας του 1960 κατέρρευσε στον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού παρουσία εκατοντάδων επισκεπτών - Το Υπουργείο Πολιτισμού ενημερώθηκε, η ανατολική πτέρυγα αποκλείστηκε για λόγους ασφαλείας.
LIFO NEWSROOM
Πέθανε σε ηλικία 89 ετών ο Τζο Ντον Μπέικερ – Ο πρώτος Αμερικανός «κακός» του Τζέιμς Μποντ και θρύλος του ‘Walking Tall’

Πολιτισμός / Πέθανε σε ηλικία 89 ετών ο Τζο Ντον Μπέικερ – Ο πρώτος Αμερικανός «κακός» του Τζέιμς Μποντ και θρύλος του ‘Walking Tall’

Η τελευταία του κινηματογραφική εμφάνιση έγινε το 2012 στην ταινία Mud του Τζεφ Νίκολς, πλάι στον Μάθιου Μακόναχι, για την οποία τιμήθηκε με το Robert Altman Award.
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ